Gewoon even afschrijven..

23-08-2017 13:07 256 berichten
Wat wil ik met dit topic? Ik weet het echt niet, even schrijven denk ik. Ik kan dit met niemand bespreken in mijn omgeving. Dankjewel voor het lezen..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-11-2017 15:30
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
80.08% gewijzigd
foeksia72 schreef: ↑
24-10-2017 13:50
Je bent nu stiekem toch een masochist ;-D Door zo veel tijd in hem te steken ben jij jezelf aan het pesten.
Dankje hier moest ik even om lachen. Leuk gevonden haha.
Met verkeerde signalen bedoel ik dingen doen of zeggen die je met een partner doet of zegt en niet met gewoon een vriendin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben je even kwijt hoor. Wil je nou wel of niet meer zijn dan een gewone vriendin?
julius schreef: ↑
24-10-2017 14:37
Ik ben je even kwijt hoor. Wil je nou wel of niet meer zijn dan een gewone vriendin?

Ik ben het ook kwijt nu?! Als jij vindt dat hij verkeerde signalen afgeeft, dan zeg je hem dat gewoon. Als je vindt dat hij dingen voorstelt die je, in jouw ogen, alleen met een partner doet, dan doe je dat dus niet. Ik snap werkelijk het probleem niet.
Beetje grappig, 50 shades of grey in het echt.
Sorry.
Ik zou hem toch duidelijk maken dat je dit niet ziet zitten.
Eerlijk, ik denk dat ik mezelf ook even niet snap nu.
Ben vandaag langs gekomen, had het idee dat het niet goed met hem gaat en ik had gelijk. Weer ziekenhuisopname gehad en moet thuis rusten. Ik ben sinds vanmiddag bij hem thuis. Huis was een puinhoop, heb wat opgeruimd, kon het niet zo laten liggen en weg gaan. Hij kon zijn bed niet eens uit om de voordeur te openen toen ik aanbelde. Misschien dat ik zo ga koken of eten halen ofzo, moeten even kijken. Ik zit op de bank, hij ligt in bed.
Wel fijn dat ik hier van mij af kan schrijven :D
Pfftt zo vroeg wakker..kan niet verder slapen. Ben bij hem blijven slapen, we zijn van plek gewisseld, hij op de bank en ik in zijn bed omdat dat beter ligt zei hij. Hij was toen ik hier kwam heel koeltjes maar begon bij het avondeten wat los te komen. Later even kijken wat we gaan doen vandaag..
Nog wakker, was even wat te drinken gaan pakken uit de keuken. Hij werd wakker en we hebben even wat gesproken, even handen vastgehouden en zo gezeten en gekletst. Nu ben ik weer terug in bed. Het voelt alsof ik op wolken loop, ik voel me zo licht en fijn.
Wat verwacht je van hem, dat is mij nog steeds niet duidelijk?
Bah rotweer..veel regen. Hebben wat genetflixt en nu slaapt hij.
Nu Even niks, dan dat hij beter word. Is heel slap en moe en ziet bleekjes.
Is dit je dagboektopic geworden?
TO, je negeert best alle adviezen die jou gegeven zijn. Dat kan, gezien je titel, maar schrik dan niet als je plots die onderdanige rol helemaal gaat vervullen. Je slooft je nu immers al erg uit voor hem.

Bovendien heeft hij eigenlijk al gekozen: hij stelt zijn (bijzondere) eisen boven een relatie met jou. Zo werkt nochtans een relatie niet, die ontstaat vanuit verliefdheid en wederzijdse geborgenheid.
Struikgewas schreef: ↑
05-11-2017 14:45
Is dit je dagboektopic geworden?

Lijkt het wel op ja.......
Ik denk dat ik de openingspost even moet veranderen. Wat dingen zijn nu niet meer van toepassing..
Viva is voor mij gewoon een fijn plekje om mijn gevoel en emoties kwijt te kunnen ik hecht veel waarde aan om mij hier af te schrijven ik ben blij met de reacties positief of negatief en met mensen die mee lezen :)
@Charles

Ik snap wat je zegt maar het voelt voor mij niet alsof ik mij uitsloof voor hem of onderdanig ben voor hem omdat ik dit zelf allemaal doe. Toen ik hier kwam hadden we een kleine discussie omdat hij vond dat ik teveel voor hem deed en ik niet weg wou gaan.

Ik ben juist heel erg blij met de adviezen en tips en daar heb ik ook echt wat mee gedaan!
Ik zal zowiezo nog een keer het gesprek met hem aangaan wanneer hij wat opgeknapt is.
En tot die tijd? Ga je voor een scharrel zorgen waarvan je weet dat het nooit echt wat kan worden?
Waarom?
xdestiny schreef: ↑
06-11-2017 09:47
@Charles

Ik snap wat je zegt maar het voelt voor mij niet alsof ik mij uitsloof voor hem of onderdanig ben voor hem omdat ik dit zelf allemaal doe. Toen ik hier kwam hadden we een kleine discussie omdat hij vond dat ik teveel voor hem deed en ik niet weg wou gaan.

Ik ben juist heel erg blij met de adviezen en tips en daar heb ik ook echt wat mee gedaan!
Hij geeft zelf ook al aan dat je teveel voor hem doet. Waarom doe je dit?

Ik moet ineens denken aan het nummer van Pink, Please don't leave me. En dan vooral het clipje.

Komt het jou niet heel goed uit dat hij nu ziek is?
Ik kom er zo op terug
Heeft hij geen familie of vriendendie hem op kunnen vangen? Waarom moet jij dar zo nodig doen? Je beseft hopelijk wel dat jij je zo in een emotioneel spinnenweb begeeft?
Nadat ik het topic opende had ik veel aan iedereens opmerkingen en adviezen. Midden/oktober had ik het contact ook verminderd, hem uitgelegd dat ik echt gek op hem ben maar dat het niet zo gaat lukken en ik niet zo om ons heen wil draaien. Hij begreep dit.

Ongeveer 2 weken later waren we op onze gezamelijk activiteit. Hij nam mij apart, zei wat lieve dingen en gaf een kus op mijn wang. De volgende dag kreeg ik lieve smsjes en daarna moest hij onverwachts een operatie ondergaan en zit hij ziek thuis, en zodoende ben ik nu hier bij hem.

Waarom ik zo voor hem zorg? Ik weet het niet. Ik ben een zorgzaam type, ik zorg voor iedereen, de buurvrouw, kinderen van een vriendin, kennissen, collegas etc. Het is echt iets wat in mij zit, ik kan er niks aan doen. Nee het komt mij helemaal niet goed uit dat hij ziek is..ik vind het vreselijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven