Gezondheid alle pijlers

Help

25-10-2017 16:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb vorige week herpes genitalis opgelopen, dit heb ik gekregen van mijn partner heel vervelend allemaal, ik heb nu sinds zondag tabletten ervoor gekregen en dit moet ik slikken tot vrijdag, als je weet wat herpes genitalis is dan weet je dat je dan soortvan zweertjes bij je vagina hebt, heeft iemand enig idee hoelang dit blijft ik zit nu dus een paar dagen thuis en zit niet lekker in mn vel nu ik dit heb, ik merk wel verschil dat de pijn minder word etc, wanneer is het hersteld en kan ik ook weer seksueel actief zijn ik wil gewoon weer lekker in mijn vel zitten. Heeft iemand tips en weet iemand raad?
Heel flauw misschien, maar wat zegt de bijsluiter en wat zegt de huisarts?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
En wordt je partner ook behandeld?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
leuk zo'n relatiegeschenk
toch wel even bedankt neem ik aan
dianaf schreef:
25-10-2017 16:23
Heel flauw misschien, maar wat zegt de bijsluiter en wat zegt de huisarts?

Hè toe, niet zo pragmatisch :whip: .

Hoe is het met je partner TO?
Appelschijf schreef:
25-10-2017 16:16
Hallo,
Ik heb vorige week herpes genitalis opgelopen, dit heb ik gekregen van mijn partner heel vervelend allemaal, ik heb nu sinds zondag tabletten ervoor gekregen en dit moet ik slikken tot vrijdag, als je weet wat herpes genitalis is dan weet je dat je dan soortvan zweertjes bij je vagina hebt, heeft iemand enig idee hoelang dit blijft ik zit nu dus een paar dagen thuis en zit niet lekker in mn vel nu ik dit heb, ik merk wel verschil dat de pijn minder word etc, wanneer is het hersteld en kan ik ook weer seksueel actief zijn ik wil gewoon weer lekker in mijn vel zitten. Heeft iemand tips en weet iemand raad?
vanaf je 20 jaar kan je weer seksueel actief zijn.
Je bent 16 en nu al een soa? Ik adviseer een jaar of wat geen seks.
Er zijn al meer topics over herpes. De eerste uitbraak is het ergste en daar kan je echt flink naar van zijn. Doet ook meestal erg zeer van onder bij het plassen. Na ong 7-10 dagen verdwijnen de klachten. Het is een soa waar condoomgebruik ook niet goed tegen beschermd.
http://forum.viva.nl/forum/seks/help-ik ... ges/341145
Sometimes a woman has gotta do what a woman has gotta do
himalaya schreef:
25-10-2017 16:27
En wordt je partner ook behandeld?
Behandeld waarvoor? De medicijnen die TO heeft gekregen helpen om de pijn van de aanval te verzachten en deze sneller voorbij te laten gaan, maar dit is een chronische ziekte. Dus een behandeling is er niet.
Dubbel.
Star² schreef:
25-10-2017 17:13
Je bent 16 en nu al een soa? Ik adviseer een jaar of wat geen seks.
Klopt het is een soa, Mijn partner droeg deze virus bij, deze virus kan zelfs door een condoom heen gaan omdat het zo klein is, ik vind deze onnodige reacties echt nergens op slaan hou dit soort reacties gewoon voor je.
Appelschijf schreef:
25-10-2017 19:10
Klopt het is een soa, Mijn partner droeg deze virus bij, deze virus kan zelfs door een condoom heen gaan omdat het zo klein is, ik vind deze onnodige reacties echt nergens op slaan hou dit soort reacties gewoon voor je.

Je vroeg om raad. En je partner? :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven