Telefoontje van ex

28-10-2017 11:35 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ,

In mijn vorige topic beschreef ik waarom het uit is tussen mij en mijn ex.
Ik vind het nog steeds erg maar voel me wel een stuk beter met wat afleiding en vriendinnen
.

Nu zoekt mijn ex nog steeds regelmatig contact. Maar dat van gister vond ik het lastigst.
In het telefoontje zei die dat i nog steeds aan me denkt en van me hield. Hij vaak aan me denkt hoe t gaat. Toen sloeg het gesprek ineens om begon i over alle negatieve dingen wat super irritant is. En wat mij toch wel het meest kwetste was dat i zei van ja je moet verder hè je kan niet er in blijven hangen en erachter aan zei; toen ik hoorde dat je met een jongen had afgesproken heb ik seks gehad met een anders meisje ze was wat ouder en moest toch me behoeftes kwijt en kan niet op jou zitten te wachten en hij t bij haar thuis gedaan had . Ene kant denk ik van hij is vrijgezel en t is niet mijn zaak andere kant denk ik van wie ben jij eigenlijk vind t echt gemeen wil het ook niet weten en snap het ook niet want andersom zou ik nu echt niet met iemand anders intiem kunnen zijn.

Hoe zouden jullie hiermee dealen?
Ik zou hem (i is geen woord....) blokkeren, want heb je zo’ n rare gast.
Find people who will make you better (M. Obama)
Ik ben afgehaakt door alle i's e.d. Slecht leesbaar. Zou je tekst dus even aanpassen.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-10-2017 11:42
21.13% gewijzigd
Ik zou niet telefoneren met een ex
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hoe ik hiermee zou dealen? Niet meer met hem praten. Zo hoor je ook niets over seks met anderen of negatief gezeik. Zelf doorgaan met je leven.
Succes!
Tijdschriftenverslindster schreef:
28-10-2017 11:40
Ik ben afgehaakt door alle i's e.d. Slecht leesbaar. Zou je tekst dus even aanpassen.
Ach dan komen de reacties heus wel.. al is het alleen maar om de i
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Blokkeren
Dat over vaak aan je denken en nog van je houden is gewoon zalven. Meent hij niet.
Niet meer opnemen.
Ik zou eerst maar eens beginnen met de boel blokkeren.Dat geeft pas rust!
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Wat een loser. Lekker blokkeren die hap. Opgelost!
Fijne gozer om zo na te gaan trappen.
Blokkeren die gast, ik zou überhaupt niet meer met hem willen praten als er toch alleen maar een berg shit uitkomt.
Resoluut overal blokkeren zodat hij geen contact meer met je kan opnemen. Ik weet niet of hij dit bewust doet om je pijn te doen maar het gaat jou in elk geval niet helpen, enkel pijn doen. Richt je op jezelf en je eigen leven, wordt gelukkig en laat hem los.
Hij probeert op een zeer onaantrekkelijke manier je aandacht te trekken.

Het is uit. Klaar. Einde.
Hij kan daar duidelijk niet mee omgaan. Blokkeer hem dus gewoon. En als hij belt, dan zeg je; ik wil geen contact meer met je. En dan verbreek je de verbinding.
Jullie proberen beiden op een uitermate onaantrekkelijke manier aandacht te vragen.
Niet zo zuuur!!!
Je hebt het uitgemaakt om dat je ouders en zijn ouders elkaar niet mogen, laat staan kennen, dus ze zijn erg blind voor jou en je vriend. Jij laat je mee gaan met hun negativiteit, en je vriend ook wellicht.
Jammer, maar als je je relatie laat negatief beïnvloeden door anderen, ouders en schoonouders die elkaar al haten zonder elkaar te kennen en zich inmengen in jullie relatie, dan moet je misschien maar geen relatie aangaan. En bij volgende relatie eerst je relatie laten goedkeuren door je ouders, en schoonouders, alvorens het serieus te maken.
Of niet, en zelf bepalen of iemand goed voor je is en je ouders niet zoveel macht geven over jouw relatie.
Niet. Ik zou hier niet mee dealen. Gewoon blokkeren, de telefoon niet opnemen als hij belt, niet reageren op sms'jes en ophangen als hij onbekend belt. Een vervelende ex is voor mij ook echt exit. Het leven kan zo makkelijk zijn. :)
Ik zou er helemaal niet mee dealen. Blokkeren dus. Niet opnemen. Geen topic over openen.
Ophangen.
Moeilijk he...
Lucylucille schreef:
28-10-2017 13:43
Ophangen.
Moeilijk he...
5
.
.
Je ex ophangen is strafbaar.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
28-10-2017 14:06
5
.
.
:rofl:
Bitje93 schreef:
28-10-2017 14:06
5
.
.
ook een manier om alle puntjes op de i de zetten ;-)
you go girl
Begrijp uberhaupt niet dat je dan nog een foongesprek gaat voeren. Maar dat staat in 15 reacties hierboven ook al dus voeg ik niks meer toe.

Gewoon wegwezen met die gozer dus
Hang op klik weg en bel uw bank.
i vin dat j simpl ovrkomt sow.
da krijg j simpl vri
Up your game en hou op met zeuren over je waardeloze ex of wees voor altijd een....

https://m.youtube.com/watch?v=GSDFW8puTHg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven