Wat is de grappigste eigenschap van jouw partner?

31-10-2017 11:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even als tegenhanger voor het irritatietopic; wat vind je juist heel leuk aan je partner?

Die van mij zingt vaak zelfgemaakte liedjes over wat hij aan het doen is en dat is heel suf maar ook zó schattig dat ik er nog steeds elke keer om moet lachen.

Wat doen die van jullie?
Natte tosti..
Zijn droge soms onconventionele humor en woordgrapjes.

Laats die domme reclame op tv van lactacyd over het reiningen van je " uitwendige intieme zone"....

" oooohhhhh je kut, zeg dat dan gewoon" schalt hij dan door de kamer tegen niemand in het bijzonder" ...ja dan stort ik op de grond van het lachen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Zijn zelf gemaakte liedjes die nergens overgaan en dan met zo'n lekkere bromstem zingen.
Dat hij zo ontzettend lief en gek kan doen met de kinderen. En de gekke verhaaltjes die hij voor hen verzint voor ze gaan slapen waardoor ze helemaal in een deuk liggen. En zijn droge humor, waardoor ik soms helemaal stuk ga...
Don't cry, buy a bag and move on.
Zijn gevatte opmerking op precies het juiste moment.
hij kan het wilhelmus scheten
Hij kan zo knetter gek doen. Anderen zouden mij nooit geloven dat hij zulke dingen doet. En dat vind ik zo grappig.
Bam!!!!
Mijn man gaat staan als hij iets grappigs te vertellen heeft, net alsof hij een optreden geeft. Hij lacht ook om zijn eigen grapjes (net als ik).
En grappig en tegelijkertijd irritant is dat hij in elk liedje op de radio het woord YOU vervangt door JEW. Zo heeft hij al erg veel liedjes voor mij vernaggeld. Bijvoorbeeld John Legend: all of me, loves all of JEW...
Die van mij is niet grappig.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
31-10-2017 12:08
Die van mij is niet grappig.
Die van mij ook niet. Daarom is het wel steeds verrassend en grappig dat hij keihard kan lachen om flauwe komische films. Of hij vindt er helemaal niks aan of hij ligt in een deuk. En soms komt hij onverwacht gevat uit de hoek, waar hij dan zelf ook om moet lachen. En ik dus dubbel omdat het niet vaak voorkomt.
Dat hij stiekem heel verliefd naar mij kijkt, juist op de momenten dat ik niet tevreden ben met mijzelf, zoals wanneer ik ongesteld ben en de hele avond op zoek ben naar de gemakkelijkste houding om te gaan zitten zodat ik minder last heb van de krampen.
Of wanneer ik iets uit de keuken wil gaan pakken halverwege de huiskamer ineens stil sta om te bedenken dat ik ook iets anders kan gaan doen.

Hij houdt van die onrustige momentjes van mij, terwijl ik er juist helemaal niks aan vind :love:
Dat ik geregeld echt letterlijk buikpijn krijg van het lachen omdat hij serieus te grappig is.

Dat hij heerlijk gek kan doen en me al- tijd opvrolijkt als ik dat nodig heb.
Mijn vriend is heel erg snel en adrem met woordgrapjes. :)
Hij danst soms met de katten door de kamer terwijl hij liedjes neuriet. En dan te bedenken dat hij niks met katten had voor hij mij kende. En ik dacht al dat ik gek deed met die beesten. :facepalm:
Wat een leuke gasten allemaal :-D
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dat hij heel hard kan lachen om flauwe grappen uit animatiefilms zoals dispicable me, shrek enz. Dat vind ik dit dan weer grappig en lach daarom gezellig met hem mee. Zitten we samen op de bank te gieren bij een kinderfilm :-D
Mijn man is als een kind zo blij met knopjes, draadjes en schuifjes... technische dingen :)

Als peuter schroefde hij al alles open om te kijken hoe iets werkte, vervolgens heeft hij van die hobby zijn werk gemaakt, en na ruim 30 jaar kan hij nog steeds met open mond en glinsterende ogen staan kijken bij een mengpaneel :rofl: Hij kan er ook niet van afblijven... een tijdje geleden zag hij ergens een knop op de muur zitten. Dat MOET dan ingedrukt worden, om te kijken wat het doet. Na een paar minuten werd er over de portofoons gevraagd wie het overvalalarm had ingeschakeld :0
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Mijn vriend blijft altijd een klein jongetje, hoe grijs hij ook is. Als hij in 't weekend sneakers en z'n favo sweatvest draagt en met z'n dochter domme dansjes doet. Maar ook doordeweeks als hij in zijn overhemd en gaatjesschoenen verdwaalt naar de schuur en op z'n knieën aan z'n motor ligt te sleutelen.
Hips, hopsakee en pierlala.
OpenHaardVuur schreef:
31-10-2017 13:07
een tijdje geleden zag hij ergens een knop op de muur zitten. Dat MOET dan ingedrukt worden, om te kijken wat het doet. Na een paar minuten werd er over de portofoons gevraagd wie het overvalalarm had ingeschakeld :0
:HA:
Mijn man is geen dag hetzelfde, iedere dag met hem samen is weer een feest.

Hij is ook echt grappig, heeft altijd meteen een antwoord op, en er vallen niet snel stiltes met hem erbij.
de mijne kan niet rustig fietsen, moet zich altijd compleet in het zweet werken en vervolgens thuis alles uittrekken om weer af te koelen... gelukkig voor mij :lol:
Lorem Ipsum
ik vind dit topic nu al leuk, ik bedenk me ineens ook zoveel leuke dingen die hem leuk maken. ik zou daar vaker bij stil moeten staan eigenlijk :-D
Don't cry, buy a bag and move on.
Hij kan stemmetjes/accenten nadoen, zodat het dan ook precies klinkt als die andere persoon. Moeilijk uit te leggen, maar werkt altijd bij mij :D
Mijn vriend kan heel beeldend en uitgebreid vertellen, hij gaat er dan bij staan alsof hij op een podium staat en doet er stemmetjes bij enzo, net als de man van asinum dus zo te lezen. Verder vind ik het erg lief dat hij me elke avond belt om welterusten te zeggen als hij late dienst heeft en dat hij smorgens belt om goedemorgen te zeggen als hij vroege dienst heeft. :heart: Gisteren vond ik dat wel iets minder omdat de klok op zijn werk nog niet was teruggezet en hij me dus om 6.15 belde ipv om 7.15 :whip: maar goed het was goed bedoeld denk ik dan maar.. Ook is hij erg bezorgd om zoon en mij, zo belde hij bijv. Eergisteren met die heftige storm midden in de nacht om te vragen of alles goed was bij ons en of hij langs moest komen of niet. Het was 4.30 dus ik heb hem verteld dat hij lekker weer zijn bed in moest gaan om nog wat te slapen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven