Cadeau 1 jaar samen

31-10-2017 12:33 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Binnenkort zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen. Dit gaan wij vieren met een weekendje weg in Rotterdam. Hier hebben we heel veel zin in, even tijd voor elkaar, lekker de stad in, lekker eten en leuke dingen doen. Nu betekent dat voor mij al enorm veel, samen weggaan, maar vind ik het leuk om nog iets te geven aan mijn vriend. Nu ben ik dus op zoek naar echt iets unieks om te geven of samen te doen. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet groots. Ook wil ik juist niet dat het superromantisch is, want ik vind dat voor een man altijd een soort ongemakkelijk. Dus iets met foto's, chocolade en knuffelbeertjes maak ik hem niet blij mee helaas.

Hopelijk hebben de creatievelingen onder ons een superidee! Ik ben benieuwd
Hightower schreef:
31-10-2017 14:44
OK, je wil er een cadeautje bij.

Lekker set douchegel. Geen goedkope rommel van 1,59 maar iets beters.
Wat jij ook lekker vindt. Kan hij je meteen inzepen in de douche.

Succes verzekerd!

Mijn man zou vriendelijk bedanken maar blij maak je hem er niet mee.
TO, je moet echt zelf iets bedenken. Jij kent je vriend het beste.

Geen van die algemene cadeautjes die mensen hier noemen zijn echte blijmakers.

Het gaat omdat jij als gever echt iets bedenkt wat hij leuk vind. Is hij romantisch of juist niet?

Is hij van de mannensieraden of juist niet? Alleen jij weet of hij daar iets van vind.
Of een leuk uitje, ergens eten, wat is zijn favoriet qua eten en zoek dan een heel heel goed restaurant.

Wat zijn zijn hobby's? Houd hij van spanning? Iets actiefs of juist niet?
En het hoeft ook allemaal niet zo groot.
lilalinda schreef:
01-11-2017 09:06
nou, nee hoor. Dat zijn dingen die je aan de juf geeft, niet aan je vriendin
Mooie lingerie, krijg ik graag
Nou dat koop ik ook liever zelf. Ik ben nogal een zeikerd qua kwaliteit en heb geen standaard maten.

En zo is het met bijna alles wat er genoemd word. Mensen moeten zelf goed naar de ontvanger kijken en dan wat bedenken.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 09:49
22.57% gewijzigd
Fee-de-Goede schreef:
01-11-2017 09:41
Echt niet. Ik zelf en geen van de vrouwen die ik ken ( en dat zijn er veel) zit om die afgezaagde meuk te wachten. Sterker nog..ze gaan liever wat leuks doen samen dan al die nietszeggende cadeau's.
Maar meestal bedanken ze wel heel beleeft.
Ik vind het nog steeds heel lief dat mijn vriend onverwacht mijn lievelingschocolade meenam hoor. Niet vanwege de chocolade, die kan ik zelf ook kopen, maar omdat daaruit bleek dat hij echt naar een gesprek had geluisterd en het had opgeslagen in zijn herinnering. :flirting:
enorah schreef:
31-10-2017 13:13
Hebben jullie al relatie-ringen? Ik kreeg dat van mijn vriend toen we een jaar samen waren.
Wij noemde dat vriendschapsringen (ik moet um zelfs nog ergens hebben liggen van een ex!)
fluttershy schreef:
01-11-2017 09:49
Ik vind het nog steeds heel lief dat mijn vriend onverwacht mijn lievelingschocolade meenam hoor. Niet vanwege de chocolade, die kan ik zelf ook kopen, maar omdat daaruit bleek dat hij echt naar een gesprek had geluisterd en het had opgeslagen in zijn herinnering. :flirting:
Als dat iets is waar jij blij van word is het toch prima. Maar er vanuit gaan dat vrouwen die omsomming van net, echt leuke cadeautjes vinden is onzin.
Ik ken er geen die daar echt blij van worden.
Ze worden wel blij van partners die inderdaad hun partner echt kennen en iets meenemen of maken of bedenken die je wel echt leuk vind. En dat kan best iets kleins zijn. Of wat groots ;-)
Oh wat een vreselijke dingen worden er voorgesteld, vriendschapsringen of andere sieraden, een fotoboekje, iets met een foto van jullie samen erop, echt, daar moet je toch niet aan denken allemaal...
Je bepaalt samen of je toe bent aan ringen of niet, dat moet je niet eenzijdig beslissen. Sieraden zijn heel persoonlijk. Een boekje met foto's van het afgelopen jaar: wie kijkt dat ooit nog weer in?
Het effect was ook niet hetzelfde geweest met een doos hartjesbonbons inderdaad. De clue was dat we een gesprek hadden, terloops kwam die chocolade voorbij en ik zei enthousiast zonder bedoeling trouwens, dat dàt mijn lievelingschocolade was en het gesprek ging verder.

Drie weken later lag het op tafel.

Dat vond ik gewoon zo'n lief gegeven, vriend loopt door winkel, ziet dat liggen, denkt spontaan terug aan dat gesprek en neemt het mee voor je. Het kost misschien anderhalve euro, maar de gedachte dat hij aan je dacht, aan een stom detail van 3 weken geleden, dat is voor mij goud waard en dàt maakt voor mij de beste cadeaus.

(En is toch iets makkelijker dan mijn lievelingsauto :rofl:)
Ik heb mijn partner destijds een G-shock horloge gegeven met inscriptie op de achterkant. Was hij heel blij mee. Indien dit niet zijn stijl is kun je natuurlijk ook kiezen voor een ander type horloge.
fluttershy schreef:
01-11-2017 09:45
Die lingerie snap ik nooit, dat is voor mij wat bij een relatie hoort, met grote regelmaat sexy lingerie kopen en je man plezieren?
ik heb kasten vol, koop (graag) en vaak zelf.
Maar het is leuk om te zien, wat Hij koopt. Dus Ja, ik krijg graag lingerie
lilalinda schreef:
01-11-2017 10:54
ik heb kasten vol, koop (graag) en vaak zelf.
Maar het is leuk om te zien, wat Hij koopt. Dus Ja, ik krijg graag lingerie
In dit geval ging het er om dat zij nieuwe lingerie zou kopen en een seksweekend had met haar vriend.
Dat is imo geen cadeau maar normaal relatiegedrag.
fluttershy schreef:
01-11-2017 11:33
In dit geval ging het er om dat zij nieuwe lingerie zou kopen en een seksweekend had met haar vriend.
maar ik vind samen een weekendje weg, ook normaal ´relatiegedrag´.
Of TO moet het weekend betalen, maar dat is niet zo?
ik ben blij dat ik blijkbaar geen normale relatie heb. :cheer2:
lilalinda schreef:
01-11-2017 11:35
maar ik vind samen een weekendje weg, ook normaal ´relatiegedrag´.
Of TO moet het weekend betalen, maar dat is niet zo?
Ik ook.
Bij zo'n cadeau neem je inderdaad de kosten op je.
GinnyJones schreef:
01-11-2017 10:10
Ik heb mijn partner destijds een G-shock horloge gegeven met inscriptie op de achterkant. Was hij heel blij mee. Indien dit niet zijn stijl is kun je natuurlijk ook kiezen voor een ander type horloge.
ik heb mijn lief ooit een heel mooi chromen scheermes gegeven, ook met inscriptie. Hij gebruikt het nu 20 jaar later nog.
Fee-de-Goede schreef:
01-11-2017 11:38
ik ben blij dat ik blijkbaar geen normale relatie heb. :cheer2:
Jij koopt nooit mooie lingerie en reserveert tijd samen om uitgebreid seks te hebben? O_O
Ik zou hem een heerlijke massageolie geven en een fles lekkere bubbels met 2 champagneglazen en aardbeien o.d. en zelf meenemen kaarsjes voor de sfeer en er samen een heerlijke opwindende avond van maken .
Ga gewoon dat weekend weg en koop daar samen iets.
fluttershy schreef:
01-11-2017 11:43
Jij koopt nooit mooie lingerie en reserveert tijd samen om uitgebreid seks te hebben? O_O
Ik zou jullie reacties nog eens doorlezen en dan een betere conclusie trekken.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 12:37
1.22% gewijzigd
fluttershy schreef:
01-11-2017 11:33
Een seksweekend en lingerie behoren tot normaal relatiegedrag? Lijkt me toch verschillend. Wij gaan vaak genoeg weekendjes weg, maar echt niet per se een seksweekend (hebben we ook gewoon thuis). Lingerie hou ik echt niet van dus no way dat ik honderden euro's aan een stringetje ga uitgeven. En volgens mij hebben wij een prima gangbare relatie :P
Dat is zooo persoonlijk. Als ik m'n vriend een teddybeer zou geven zou hij echt over z'n nek gaan denk ik. Andersom ook, wat moet ik daarmee? Leuk op de basisschool. Net als ringen, meteen heel heftig lijkt me dat. Hier doet een biefstuk met speciaal bier het heel goed, geserveerd in een veel te stakker jurk. Of een dag karten. Of voor kerst een trimapparaat. We zijn niet zo romantisch blijkbaar.
Jeetje, het brengt meer los dan ik bedoeld had haha! Al die ideeën over chocolade, beertjes, foto's en ringen, zijn leuk als degene die het krijgt daarvan houdt. Ik en mijn vriend houden daar beide niet van, dus dat soort cadeaus kunnen van tafel. Betekent niet dat het niet leuk is voor een ander!

We gaan het weekend weg en delen de kosten, omdat we het samen hebben bepaald en uitgekozen. Ik heb hem onlangs gevraagd of we nog wat voor elkaar kopen, maar hij deed heel geheimzinnig en lacherig. Wat ik al eerder zei, ik geef een lieve kaart met een gemeend berichtje en trek mijn mooiste lingerie aan. Dan kan ik altijd daar nog bepalen of ik inderdaad in de stad nog wat voor hem koop, wellicht een horloge, een cd of iets met auto's/motoren.

Wat iedereen ook zegt: het is zo persoonlijk. Ik opende dit topic puur voor inspiratie. Ik was heel benieuwd naar verhalen/ervaringen wat andere vrouwen/meiden aan hun vriend geven. En ik heb een hoop input gehad waar ik wat mee kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven