Cadeau 1 jaar samen

31-10-2017 12:33 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezers,

Binnenkort zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen. Dit gaan wij vieren met een weekendje weg in Rotterdam. Hier hebben we heel veel zin in, even tijd voor elkaar, lekker de stad in, lekker eten en leuke dingen doen. Nu betekent dat voor mij al enorm veel, samen weggaan, maar vind ik het leuk om nog iets te geven aan mijn vriend. Nu ben ik dus op zoek naar echt iets unieks om te geven of samen te doen. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet groots. Ook wil ik juist niet dat het superromantisch is, want ik vind dat voor een man altijd een soort ongemakkelijk. Dus iets met foto's, chocolade en knuffelbeertjes maak ik hem niet blij mee helaas.

Hopelijk hebben de creatievelingen onder ons een superidee! Ik ben benieuwd
lilalinda schreef:
31-10-2017 14:20
en (klinkt misschien heel zakelijk, maar je vriendje zal er blij mee zijn), overleg even of jullie aan ´kadootjes´ doen. Voor hem heel vervelend, als jij iets meebrengt, en hij dacht dat jullie weekendje-samen het kado was.
Zat ik ook aan te denken inderdaad, ga ik zeker even vragen.
Even als man reageren, mag dat?

Een mooie kaart met een weloverwogen, netjes geschreven tekst erop is voldoende. Meer dan zelfs.

Samen zijn, en dan echt 'zijn' is veel belangrijker dan prullaria.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
31-10-2017 14:33
Even als man reageren, mag dat?

Een mooie kaart met een weloverwogen, netjes geschreven tekst erop is voldoende. Meer dan zelfs.

Samen zijn, en dan echt 'zijn' is veel belangrijker dan prullaria.
Graag! Dat geloof ik echt meteen, maar toch vind ik het leuk om net iets extra's te doen om hem te verrassen. Dat lieve kaartje ga ik zeker doen en verder lekker genieten van het samen zijn. Thanks voor je mannelijke input ;)
Een kaart online maken met een foto van jullie samen? Misschien heeft hij juist nog iets nodig wat hij graag wilt hebben? Is hij van de verzorging? Anders juist een lekker verzorgingspakket en dat je daarin iets van massage olie doet zodat je juist in het hotelkamer een massage kan geven? Iets van een luchtje of juist een bepaald boek, film of spel wat hij heel graag wilt hebben?
OK, je wil er een cadeautje bij.

Lekker set douchegel. Geen goedkope rommel van 1,59 maar iets beters.
Wat jij ook lekker vindt. Kan hij je meteen inzepen in de douche.

Succes verzekerd!
Hightower schreef:
31-10-2017 14:44
OK, je wil er een cadeautje bij.

Lekker set douchegel. Geen goedkope rommel van 1,59 maar iets beters.
Wat jij ook lekker vindt. Kan hij je meteen inzepen in de douche.

Succes verzekerd!
Zo'n pakketje van de parfurmerie? Met douchegel, luchtje etc? Hij draagt altijd 1 bepaald luchtje.
Ik heb weleens de Hugo boss douchegel bij de Douglas gehaald, was favoriet van mijn vriend. Maar anders even daar kijken en ruiken? Of ze hebben vast wel wat lekkers bij de rituals :)
Ik maak vriend blij met showerfoam van rituals. Omdat dat zo lekker ruikt en omdat je elkaar daarmee in kunt smeren en daarna... ehm, nou ja. Dus.
Denk dat ik daar voor ga inderdaad. Iets lekkers voor onder de douche, massage olie of een luchtje. Daarbij een mooi kaartje met een lief berichtje, trek ik mijn mooiste lingerie aan en hebben we een romantisch avondje.. ;)
Hammam heet het geloof ik.
Weet het merk even niet meer. Ook al goed! Lekker spul!

Bottom line: dat je laat zien dat je er energie in steekt, is veel meer waard dan het cadeau zelf. En relatiering oid? Mij zou je er geen plezier mee doen. Ik vind een horloge omdoen al een opgave..
Hightower schreef:
31-10-2017 15:23
Hammam heet het geloof ik.
Weet het merk even niet meer. Ook al goed! Lekker spul!

Bottom line: dat je laat zien dat je er energie in steekt, is veel meer waard dan het cadeau zelf. En relatiering oid? Mij zou je er geen plezier mee doen. Ik vind een horloge omdoen al een opgave..
Tja, daarom vind ik het dus niets (of zelfs ongemakkelijk) om zo'n super 'vrouwelijk' romantisch cadeautje te geven. Ik zou niet weten wat mijn vriend met een kussen met een foto van ons erop moet, hij vindt dat helemaal niks. Zou zelf ook veel blijer worden van een heerlijk diner of samen wat leuks doen. Is ook maar net wat de betreffende man leuk vindt.
Ik weet niet of jullie regelmatig foto's maken, maar anders zou je een klein persoonlijk fotoboekje kunnen samenstellen met highlights van jullie samen van het afgelopen jaar. Een lief (maar ook weer niet te zoet) kadootje èn een mooie reminder van een jaar samen! :heart:

O en in dat boekje kun je ook nog mooi een persoonlijke tekst plaatsen! :lightbulb:
Om eerlijk te zeggen hoeven mannen eigenlijk nooit cadeaus te hebben.
Ik snap dat je iets wilt geven maar gewoon een dagje weg vind ik al super.

Wat ik ooit cadeau heb gegeven is een fotoshoot bij Ton Bennemeer. Die maakt allemaal speciale foto's op locatie. (Anders dan andere, heel creatief).

Misschien een ideetje om samen te doen.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
maak een reservering in ene bijzonder restaurant dat weekend of bijv. kaarten voor een speciale voorstelling (cabaret? )
turquasi schreef:
31-10-2017 14:18
en zijn jullie ook al naar (R)otterdam gegaan? :hihi:
:kneel: :kneel: :kneel:
OopjenCoppit schreef:
31-10-2017 15:27
Ik weet niet of jullie regelmatig foto's maken, maar anders zou je een klein persoonlijk fotoboekje kunnen samenstellen met highlights van jullie samen van het afgelopen jaar. Een lief (maar ook weer niet te zoet) kadootje èn een mooie reminder van een jaar samen! :heart:

O en in dat boekje kun je ook nog mooi een persoonlijke tekst plaatsen! :lightbulb:
Haha helaas niet, hij is niet bepaald fotogeniek (zijn eigen woorden). Heel sporadisch mag ik een foto van ons maken. Iets met een foto van ons samen zit er niet zo snel in..
guppekop schreef:
31-10-2017 15:34
maak een reservering in ene bijzonder restaurant dat weekend of bijv. kaarten voor een speciale voorstelling (cabaret? )
Dat wilde ik inderdaad ook doen, maar ik denk dat ik dat maar laat zitten en dat we dat weekend bekijken waar we heengaan en wat we gaan doen. Mocht niet te veel plannen van hem.
LZHW schreef:
31-10-2017 15:33
Om eerlijk te zeggen hoeven mannen eigenlijk nooit cadeaus te hebben.
Ik snap dat je iets wilt geven maar gewoon een dagje weg vind ik al super.

Wat ik ooit cadeau heb gegeven is een fotoshoot bij Ton Bennemeer. Die maakt allemaal speciale foto's op locatie. (Anders dan andere, heel creatief).

Misschien een ideetje om samen te doen.
Ziet er inderdaad goed uit, ga ik onthouden voor 'n andere keer
Tikkie123 schreef:
31-10-2017 13:11
Hele simpele man! Auto's, motoren, biertje drinken in de kroeg, feestjes/festivals of juist lekker met z'n tweeën op pad. Bioscoopbon heb ik hem voor z'n verjaardag gegeven, moeten we nog steeds gebruiken haha!
Ik moet altijd wel lachen als er dit soort topics voorbij komen en ik de suggesties lees. Chocolade, douchegel, een mok met een foto van het stel of een gezamenlijk fotoboekje.

Dat zijn dingen die veel vrouwen zelf leuk vinden om te krijgen, niet noodzakelijk mannen. Ik denk dat de meeste mannen het gebaar echt wel kunnen waarderen maar dat de cadeautjes zelf ze minder boeien. TO zegt zelf hierboven ook nog dat ‘t een simpele man-man is qua smaak dus die suggesties zou ik niet doen.

Het leukste cadeautje dat ik ooit gekregen hebt was een CD met muziek van een genre wat ik leuk vond maar waar vriendin niks mee had. Ze was naar een platenzaak gegaan, had mijn smaak omschreven en gekocht wat aangeraden was. Jaren gedraaid en elke keer dacht ik weer even aan haar. Alle luchtjes/douchegels/lieve kaartjes kan ik mij niet zo goed herinneren.

Ik zou ‘m dus iets geven waar hij echt passie voor heeft, wellicht iets met die motoren en auto’s.

Of verras hem ‘s avonds met een nieuw setje lingerie. Geheid dat-ie dat leuk vindt.
anoniem_270867 wijzigde dit bericht op 31-10-2017 20:38
8.61% gewijzigd
Dubbellll
Kinase3000 schreef:
31-10-2017 20:33
Ik moet altijd wel lachen als er dit soort topics voorbij komen en ik de suggesties lees. Chocolade, douchegel, een mok met een foto van het stel of een gezamenlijk fotoboekje.

Dat zijn dingen die veel vrouwen zelf leuk vinden om te krijgen, niet noodzakelijk mannen.
nou, nee hoor. Dat zijn dingen die je aan de juf geeft, niet aan je vriendin
Mooie lingerie, krijg ik graag
lilalinda schreef:
31-10-2017 13:40
mijn partner maak ik nu (na honderd jaar) nog steeds blij met wat hij met 1 jaar ook geweldig vond.
Mooie lingerie voor mij. En dan een flink ´dirty weekend´, dus veel seks en weinig shoppen.
Dit is het beste antwoord.
Familiemens schreef:
31-10-2017 12:44
Hi Tikkie,

Wat een leuk idee dat jullie samen weg gaan. Ik kom regelmatig in Rotterdam en heb er gestudeerd. Je kunt naar de Hofbogen, dat ligt vlakbij Hofplein, leuk stukje van Rotterdam met Horeca etc. Misschien lekker samen uit eten? Een ritje met de watertaxi, je kan om een tourtje vragen aan de kapitein of bezoek de Euromast. Misschien kun je een gepersonaliseerde ipad hoes of smartphone hoesje maken? Niet perse met een foto van jullie ;) Misschien vinden jullie een massage leuk? Qoqo massage in Rotterdam is netjes en betrouwbaar (na een dagje shoppen in Rotterdam ga ik er vaak heen :lol: ). Mijn ervaring is dat mannen liever iets gaan doen als cadeau dan iets ontvangen (vrouwen maak je al gauw blij met chocolade, bloemen, parfum, sieraden of een foto, mannen niet zo...)
Echt niet. Ik zelf en geen van de vrouwen die ik ken ( en dat zijn er veel) zit om die afgezaagde meuk te wachten. Sterker nog..ze gaan liever wat leuks doen samen dan al die nietszeggende cadeau's.
Maar meestal bedanken ze wel heel beleeft.
Die lingerie snap ik nooit, dat is voor mij wat bij een relatie hoort, met grote regelmaat sexy lingerie kopen en je man plezieren?

Ik denk dat aan de meeste mannen activiteiten meer besteed zijn dan spulletjes. (met uitzondering van de mijne, maar buitenlandse man, 100 keer romantischer dan mijn Hollandsche nuchterheid)
Tikkie123 schreef:
31-10-2017 13:14
Wat is dat precies?
Huh? Je weet niet wat ringen zijn?
anoniem_95458 wijzigde dit bericht op 01-11-2017 09:48
13.04% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven