Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
01-11-2017 13:52
Dat je niet in discussie wil snap ik, maar gewoon een vraag beantwoorden moet toch niet te veel gevraagd zijn. Natuurlijk is het allemaal maar internet en zo en zijn de forummers maar nietige pionnetjes in het grote Sanomaspel, maar forummers zijn wel mensen en mensen houden er nou eenmaal niet zo van om stelselmatig te worden genegeerd. Zeker een mod, die nou eenmaal (mede) is aangenomen om de contacten met de community te onderhouden zou dat moeten snappen.

Ja, dat dus.
Ik vind het beleid waarover niet gediscussieerd mag worden echt beneden alle peil.
Wát een minachting naar je users spreekt daaruit zeg.
Fantastisch, een zeiktopic uit mijn lijst halen kan ook al niet meer. Wat werkt er nog wel?
Star² schreef:
01-11-2017 16:41
Fantastisch, een zeiktopic uit mijn lijst halen kan ook al niet meer. Wat werkt er nog wel?
De Lees ook die niemand wil lezen Afbeelding
MarindaH schreef:
01-11-2017 08:25
Kan de titel van dit topic veranderd worden? De TO gaat het zelf niet doen, maar ik vind het een onfatsoenlijke titel en de inhoud van het topic nog tenenkrommender. Had ook allemaal in een reeds bestaant metoo-topic gekund, zonder pontificaal de naam van de hoofdrolspeler te gebruiken.
actueel/jelle-brandt-corstius/list_messages/394162
Ow dat pareltje, ik dacht dat we met het Patricia Paay een dieptepuntje hadden bereikt.

Guess what! Ik had het fout!
Maar het is een man, daar mag je alles over zeggen en denken.
Ik ben helemaal om. Geweldig die lees ook. Nu zie ik dat je korting kan krijgen als je ongesteld bent. Maar beste MOD, hoe zit het met de grote groep forummers (ik schat zo'n 70%) die de menopauze al achter de rug heeft? Is er ook korting voor vrouwen met opvliegers en verzakkingen? Ik stel deze vraag mede namens Yasmijn
S-Meds schreef:
01-11-2017 19:02
Ik ben helemaal om. Geweldig die lees ook. Nu zie ik dat je korting kan krijgen als je ongesteld bent. Maar beste MOD, hoe zit het met de grote groep forummers (ik schat zo'n 70%) die de menopauze al achter de rug heeft? Is er ook korting voor vrouwen met opvliegers en verzakkingen? Ik stel deze vraag mede namens Yasmijn
:rofl: :rofl: :rofl:
ModeratorViva schreef:
01-11-2017 13:14
Beste *Beeldig*,

Bedankt voor jouw reactie, echter is er geen regel over dat iemands naam niet in een topic titel mag. Er zijn meerdere topics
met namen van mensen en dit is dus ook niet tegen de regels. Wij gaan dit daarom ook niet veranderen en daarnaast gaan wij niet in discussie over ons beleid.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het is niet tegen de regels, maar het gaat om FATSOEN.
MarindaH schreef:
01-11-2017 19:28
DAT.
MarindaH schreef:
01-11-2017 19:28
mooi he, hoe iemand wordt bespot en hoe een slachtoffer van geweld op een site van Sanoma te kijk wordt gezet.

pareltje hoor!
Knuffelheks schreef:
01-11-2017 14:21
Ja, dat dus.
Ik vind het beleid waarover niet gediscussieerd mag worden echt beneden alle peil.
Wát een minachting naar je users spreekt daaruit zeg.
Helemaal mee eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ModeratorViva schreef:
28-10-2017 15:03
We geven het door!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Er is nog steeds niemand geweest, mods.
Mods ik heb jullie gistermorgen een mail gestuurd. Zoals jullie hier steeds vragen. Wanneer kan ik antwoord verwachten?
The owls are not what they seem
Gaat lekker hier.
Hetzelfde spam-bericht in zo´n 20 recente topics!

Misschien is iets als "ik ben geen robot" voor het plaatsen van een topic handig.
Waarom mogen spammers blijven en worden ze niet gelijk geblocked? JE kan wel de spam weghalen ,maar dat iemand dan nog gewoon op forum mag komen...beetje vaag en vervelend.
Iemand biedt een lening aan van 30 miljoen in het topic Size Matters.
30 Miljoen ook... Wauw...
Dit is mijn motto
Maakt niet uit waar ik op klik, er komt steeds een filmpje te voorschijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kan die spammer svp een ban krijgen?
En moet de beveiliging niet wat verbeterd worden? Of is inmiddels de toegang van de Oekraiense darkweb wel geblokkeerd?
darkweb toegang, huh waar staat dat dan ben nu wel nieuwgierig!

enne, niet eerste keer dat spammer gen ban krijgt, is dit dan betaalde spam van viva of zo? Waarom geen ban?
Ik had net iets hier gepost maar dat is niet blijven hangen ????
Ik krijg te pas en te onpas ( alleen maar onpas eigenlijk ) een filmpje van Tempo Team, waar ik op het forum ook maar op klik.
En welk topic ik ook maar aanklik, ik kom altijd uit bij de allereerste reacties.
O, nu staat mijn vorige rectie er wel. Ik heb dus heel vaak dat de pagina opnieuw laadt en dat ik dan juist een oude pagina te zien lkrijg.
Kirikou schreef:
02-11-2017 10:37
Hetzelfde spam-bericht in zo´n 20 recente topics!

Misschien is iets als "ik ben geen robot" voor het plaatsen van een topic handig.
60 berichten dus daar waren we even mee bezig. Als we dit tegen willen gaan, zouden we dat in moeten stellen voor plaatsing van iedere posting. Denk niet dat je daar op zit te wachten....

met vriendelijke groet,

Junior
JuniorModeratorViva schreef:
02-11-2017 11:02
60 berichten dus daar waren we even mee bezig. Als we dit tegen willen gaan, zouden we dat in moeten stellen voor plaatsing van iedere posting. Denk niet dat je daar op zit te wachten....

met vriendelijke groet,

Junior
Ik dacht aan zoiets voor elk nieuw topic. Maar je hebt gelijk, voor dit soort spam (reacties in elk topic) is dat geen oplossing inderdaad.
Wel voor al die paspoort- en sportspam die als nieuwe topics verschijnen.
WTF tempo team??????????????

Doe normaal

Geldt ook voor centraal beheer, bij die laatste zeg ik direct mijn verzekering op.

MOds kunnen jullie even een handleiding in de OP zetten hoe je een goede adblocker installeert op de verschillende devices? Hopelijk komt dit bericht aan.
Kirikou schreef:
02-11-2017 11:09
Ik dacht aan zoiets voor elk nieuw topic. Maar je hebt gelijk, voor dit soort spam (reacties in elk topic) is dat geen oplossing inderdaad.
Wel voor al die paspoort- en sportspam die als nieuwe topics verschijnen.
Dit wordt al gedaan bij aanmelden, wat al aangeeft dat het hier niet om een robot gaat. Denk daarom dat betreffende spammers zich daar ook niet door laten tegenhouden. Helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven