Reactie- en Bugtopic 4
donderdag 2 november 2017 om 22:40
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
vrijdag 3 november 2017 om 10:29
vrijdag 3 november 2017 om 10:34
Onze strategie
Met dit multimediale portfolio zijn we in staat elke consument in Nederland te bereiken. Wij hebben direct contact met onze lezers, kijkers, gebruikers en bezoekers en halen zo heel veel kennis in huis. Daarom weten wij als geen ander wat er leeft. Deze kennis biedt toegevoegde waarde voor onze zakelijke partners. En het geeft ons de mogelijkheid perfect passende combinaties en creatieve oplossingen aan hen aan te bieden.
Vanzelfsprekend geven onze gebruikers hierbij de richting aan. Evenals onze adverteerders. Hun wensen en behoeftes vormen de sturende kracht achter ons aanbod van producten en diensten.
Was getekend.. Sanoma
Met dit multimediale portfolio zijn we in staat elke consument in Nederland te bereiken. Wij hebben direct contact met onze lezers, kijkers, gebruikers en bezoekers en halen zo heel veel kennis in huis. Daarom weten wij als geen ander wat er leeft. Deze kennis biedt toegevoegde waarde voor onze zakelijke partners. En het geeft ons de mogelijkheid perfect passende combinaties en creatieve oplossingen aan hen aan te bieden.
Vanzelfsprekend geven onze gebruikers hierbij de richting aan. Evenals onze adverteerders. Hun wensen en behoeftes vormen de sturende kracht achter ons aanbod van producten en diensten.
vrijdag 3 november 2017 om 10:40
In het verleden kon dat niet, alleen maar als je via de adblocker (ABP) zou gaan surfen, maar misschien hebben ze er inmiddels iets voor ontwikkeld. Welke gebruik jij? Ik ga ernaar kijken.
ABP heb ik alleen op de laptop, maar met de komst van de tablets gebruik ik die nog amper. Alleen als veredelde typmachine, zeg maar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 3 november 2017 om 10:50
Ik heb wat instellingen aangepast, misschien dat het helpt. WTF is JavaScript eigenlijk?
https://play.google.com/store/apps/deta ... kerbrowserSnoesje666 schreef: ↑03-11-2017 10:40In het verleden kon dat niet, alleen maar als je via de adblocker (ABP) zou gaan surfen, maar misschien hebben ze er inmiddels iets voor ontwikkeld. Welke gebruik jij? Ik ga ernaar kijken.
ABP heb ik alleen op de laptop, maar met de komst van de tablets gebruik ik die nog amper. Alleen als veredelde typmachine, zeg maar.
Deze gebruik ik. Maar ik surf ook via deze.
https://nl.wikipedia.org/wiki/JavaScriptSnoesje666 schreef: ↑03-11-2017 10:50Ik heb wat instellingen aangepast, misschien dat het helpt. WTF is JavaScript eigenlijk?
vrijdag 3 november 2017 om 10:55
Okee, dus het is nog niet veranderd dat je dan ook hiermee moet surfen. Ik zat hem al te bekijken in de PlayStore.Corona67 schreef: ↑03-11-2017 10:50https://play.google.com/store/apps/deta ... kerbrowser
Deze gebruik ik. Maar ik surf ook via deze.
vrijdag 3 november 2017 om 10:59
vrijdag 3 november 2017 om 11:03
Hé, ik weet niet wat ik allemaal aan-/uitgeklikt heb in Chrome, maar ik zie al drie minuten geen reclames meer. Mijn smilies en het knopje voor plaatjes plakken op het forum reageren trouwens ook niet meer. Dat zal wel samenhangen?
Mijn dank is groot!

Wordt dit plaatje nu wel geplakt?
Volgens mij niet, maar het bosje bloemen is welgemeend.
https://www.verstuureenbloemetje.nl/med ... 9-29.9.jpg
Mijn dank is groot!

Wordt dit plaatje nu wel geplakt?
Volgens mij niet, maar het bosje bloemen is welgemeend.
https://www.verstuureenbloemetje.nl/med ... 9-29.9.jpg
snoesje666 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 11:16
39.11% gewijzigd
vrijdag 3 november 2017 om 11:13
Corona67 schreef: ↑03-11-2017 10:34Onze strategie
Was getekend.. Sanoma
vrijdag 3 november 2017 om 11:17
Denk stuur een link. Ik heb ook geen idee. Iets met interactief maken van een siteSnoesje666 schreef: ↑03-11-2017 10:59En u dacht dat ik deze uitleg begrijp????? Fijn dat mijn skills hoog ingeschat worden, maar nog steeds geen idee waar het over gaat.
![]()
vrijdag 3 november 2017 om 11:18
Een bepaalde computertaal waardoor meer toepassingen mogelijk zijn. Vooral acties. Zonder Javascript werkt nog maar weinig tegenwoordig.Snoesje666 schreef: ↑03-11-2017 10:50Ik heb wat instellingen aangepast, misschien dat het helpt. WTF is JavaScript eigenlijk?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 3 november 2017 om 12:08
UitsloverSnoesje666 schreef: ↑03-11-2017 11:38Tablet is bijna leeg (4%) ik ga eens iets aan mijn huishouden doen. Tot later!