Reactie- en Bugtopic 4
donderdag 2 november 2017 om 22:40
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!
Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder
overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537
Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
vrijdag 3 november 2017 om 14:09
Ben heel even terug. Even het forum uitproberen. De advertenties stonden me weer in de weg, dus Java weer uitgezet.
Ik heb ondertussen de woonkamer leeggeruimd gestofzuigd, alles op het kleed gezet, droog geswifferd.
Zoon op de bank gejaagd toen hij thuis kwam en "oh wee als je kruimelt met je lunch". Ik ga zometeen dweilen.
Ongeveer één of twee keer in het jaar heb ik hier last van, gaat wel weer over.
Ik heb ondertussen de woonkamer leeggeruimd gestofzuigd, alles op het kleed gezet, droog geswifferd.
Zoon op de bank gejaagd toen hij thuis kwam en "oh wee als je kruimelt met je lunch". Ik ga zometeen dweilen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 3 november 2017 om 14:15
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 14:15
Reden: Gewist wegens off topic
Reden: Gewist wegens off topic
0.63% gewijzigd
vrijdag 3 november 2017 om 14:22
Snoesje666 schreef: ↑03-11-2017 14:09Ben heel even terug. Even het forum uitproberen. De advertenties stonden me weer in de weg, dus Java weer uitgezet.
Ik schrok al.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
vrijdag 3 november 2017 om 15:33
JavaScript uitzetten als je naar Viva gaat....Nicotientje schreef: ↑03-11-2017 15:12Gestoord van de reclame van tempoteam!
En soms kan ik alleen maar posten als ik quote.......rukzooi
vrijdag 3 november 2017 om 15:52
vrijdag 3 november 2017 om 15:57
Ga naar de instellingen van je browser en zet JavaScript uit. Zet het weer aan als naar een andere website gaat. De enige oplossing tot nu toe voor mij.sushilala schreef: ↑03-11-2017 15:52Ik word HELEMAAL gek van een rood filmpje/reclame ding wat ELKE keer verschijnt! Het staat vast ergens maar wordt dit nog uitgezet? Of hoe kom ik hiervan af? Zou voor mij echt het eind vh forum zijn, wat ontzettend irritant!
Ben ik hier überhaupt wel op de juiste plek om te klagen?![]()
Of een AdBlocker-browser gebruiken, maar dat heb ik zelf nog niet gedaan.
vrijdag 3 november 2017 om 16:00
Werkt dat ook op ipad dan? Zegt me niks
vrijdag 3 november 2017 om 16:01
vrijdag 3 november 2017 om 16:01
ook niet op je telefoon? (Daar kan ik het namelijk wel)
vrijdag 3 november 2017 om 16:29
Doe eens een wilde gok? Nope
vrijdag 3 november 2017 om 17:09
Snoesje666 schreef: ↑03-11-2017 11:26Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen, met of zonder Java. TT heeft tot nu toe geen video meer afgespeeld, dat is al een verbetering.
Ik kan niet verder naar boven of beneden scrollen omdat dit bericht trillend in mijn scherm blijft hangen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje