Lief gebaar
vrijdag 3 november 2017 om 14:41
vrijdag 3 november 2017 om 15:39
Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
vrijdag 3 november 2017 om 15:41
Ieeeuuuwww!Herfstboompje schreef: ↑03-11-2017 15:39Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
koekies zijn lekker
vrijdag 3 november 2017 om 15:45
Een week gaat die knakker weg, één week. Een paar keer knipperen met je ogen en hij is alweer terug.Herfstboompje schreef: ↑03-11-2017 15:39Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
Een beetje overdreven. Geef hem een lief briefje mee en ga iets leuks doen als hij weer terug is.
vrijdag 3 november 2017 om 15:50
Herfstboompje schreef: ↑03-11-2017 15:39Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
vrijdag 3 november 2017 om 15:51
Een week weg en dan "een lief gebaar" mee geven.
Ik zou daar niet echt blij mee zijn, en mijn vriend ook niet. Klinkt allemaal wel heel erg klef.
Maar wanneer je zeker weet dat je vriend dit ook een lief gebaar zou vinden,, dan zou ik gaan voor leesvoer (boek, tijdschrift, etc) of iets lekkers.
Je realiseert je dat het maar 1 week is?
Ik zou daar niet echt blij mee zijn, en mijn vriend ook niet. Klinkt allemaal wel heel erg klef.
Maar wanneer je zeker weet dat je vriend dit ook een lief gebaar zou vinden,, dan zou ik gaan voor leesvoer (boek, tijdschrift, etc) of iets lekkers.
Je realiseert je dat het maar 1 week is?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 3 november 2017 om 15:56
Brrrr!Herfstboompje schreef: ↑03-11-2017 15:39Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
vrijdag 3 november 2017 om 15:57
Allemachtig, echt alle VIVA forumleden stonden erop?!? Of alleen van de mensen die in dit topic reageren?Herfstboompje schreef: ↑03-11-2017 15:39Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
vrijdag 3 november 2017 om 15:59
NosceTeIpsum schreef: ↑03-11-2017 15:57Allemachtig, echt alle VIVA forumleden stonden erop?!? Of alleen van de mensen die in dit topic reageren?
vrijdag 3 november 2017 om 16:00
NosceTeIpsum schreef: ↑03-11-2017 15:57Allemachtig, echt alle VIVA forumleden stonden erop?!? Of alleen van de mensen die in dit topic reageren?
Alleen avatars hoop ik?
vrijdag 3 november 2017 om 16:01
Grobbekuiken schreef: ↑03-11-2017 15:50kreeg jij van je ouders een kussensloop met foto's van ons?!
Een kussensloop met je ouders erop vind ik ook... Sja, vreemd?
vrijdag 3 november 2017 om 16:02
Dit zou ik doen, maar dan ook met kussensloop met een foto van mij terwijl ik not amused kijk, of zeur, of ergens doorheen zit te tetteren.
Ben ik er toch een beetje bij maar weet hij ook wat hij 'mist'
vrijdag 3 november 2017 om 16:06
Ik geef mijn man altijd een t-shirt en een sweater en een stropdas en sokken mee waar mijn kop op staat.
Kwestie dat de buitenlandse collega's goed weten dat hij bezet is.
vrijdag 3 november 2017 om 16:07
Herfstboompje schreef: ↑03-11-2017 15:39Wat ik van mijn ouders kreeg toen ik een aantal weken naar het buitenland ging: een bedrukte kussensloop met foto's van jullie. Is niet zo duur of groot, maar vooral gewoon lief. Kan hij in het vliegtuig eventueel al om z'n reiskussen heen doen, en anders heeft 'ie een mooie kussensloop voor in het hotel;)
Nee joh!
Mijn dochter komt het einde van deze maand na een jaar terug van haar wereldreis. No way dat ik ooit bedacht zou kunnen hebben een kussensloop met of zonder foto mee te geven. Hoe komen mensen op zoiets?
vrijdag 3 november 2017 om 16:08
vrijdag 3 november 2017 om 16:11
Ow shit, niet aan gedacht.
Enniewei, hij gaat binnenkort weer, toch even kijken waar ik kussenslopen kan laten bedrukken