Lief gebaar
vrijdag 3 november 2017 om 14:41
vrijdag 3 november 2017 om 16:14
Jij kent je vriend het beste, jij weet als enige wat hij zou kunnen waarderen. Ik heb mijn vriend een zachte teddybeer meegegeven, zodat hij niet alleen in bed hoefde te liggen. De teddy rook naar mij.
Er zijn veel mensen die het te klef zouden vinden, maar mijn vriend was er dolblij mee. Aangezien mijn vriend daarna vaker weg is gegaan is teddy inmiddels ook overal op de foto geweest met allerlei mensen en bezienswaardigheden. Dat vinden we allebei heel leuk.
Er zijn veel mensen die het te klef zouden vinden, maar mijn vriend was er dolblij mee. Aangezien mijn vriend daarna vaker weg is gegaan is teddy inmiddels ook overal op de foto geweest met allerlei mensen en bezienswaardigheden. Dat vinden we allebei heel leuk.
vrijdag 3 november 2017 om 16:19
Mijn god wat een meuk zeg, ik ga het geloof ik allemaal laten bedrukken bij wijze van kerstboomcadeautje
(sorry beetje melig vandaag
)
https://www.kruidvat.be/nl/fotoservice/fotocadeaus.html

https://www.kruidvat.be/nl/fotoservice/fotocadeaus.html

vrijdag 3 november 2017 om 16:21
Wel een kuisheidsgordel met mijn foto op dan
vrijdag 3 november 2017 om 16:26
Even zoeken of ik die bij Kruidvat kan bestellen
vrijdag 3 november 2017 om 16:45
Grobbekuiken schreef: ↑03-11-2017 15:50kreeg jij van je ouders een kussensloop met foto's van ons?!
vrijdag 3 november 2017 om 16:52
PB-functie heeft geen plaatjesknop heb ik net ontdekt
vrijdag 3 november 2017 om 16:53
Grobbekuiken schreef: ↑03-11-2017 15:50kreeg jij van je ouders een kussensloop met foto's van ons?!
vrijdag 3 november 2017 om 16:54
Haal je wel meteen de dubbelnickers eruit...NosceTeIpsum schreef: ↑03-11-2017 15:57Allemachtig, echt alle VIVA forumleden stonden erop?!? Of alleen van de mensen die in dit topic reageren?
vrijdag 3 november 2017 om 17:01
Toen ik 3 weken op vakantie ging kreeg ik van mijn vriend een zak schepsnoep met dingen die ik ging missen(dus visjes omdat ik niet meer dagelijks langs de visboer kon en hartjes en er was nog iets).
Heb ook een keer een tijdschrift gehad voor in het vliegtuig ( ben altijd te gierig om daar zelf 6 euro aan uit te geven haha).
Heb hem voor een roadtrip met zn vrienden een zak van zn lievelingssnoep meegegeven voor onderweg.
Vind het wel leuk om met een klein kado te laten zien dat je aan elkaar denkt, maar het moet ook weer niet te klef worden
Heb ook een keer een tijdschrift gehad voor in het vliegtuig ( ben altijd te gierig om daar zelf 6 euro aan uit te geven haha).
Heb hem voor een roadtrip met zn vrienden een zak van zn lievelingssnoep meegegeven voor onderweg.
Vind het wel leuk om met een klein kado te laten zien dat je aan elkaar denkt, maar het moet ook weer niet te klef worden