Uitgerekend (half) juni 2018
woensdag 11 oktober 2017 om 14:46
Zijn er nog meer dames die net weten dat ze zwanger zijn? Ik ga zelf echt stuk van de zenuwen! Het was nogal een traject om zover te komen. Bij de eerste twee ICSI pogingen had ik maar twee eicellen en werd er steeds maar eentje bevrucht. Beide pogingen zijn mislukt. De derde ICSI poging is zelfs afgebroken omdat er maar één eiblaasje groeide (ondanks maximale dosis Menopur). Ik ben uiteindelijk zwanger geraakt van de escape-IUI met dat ene eiblaasje! Ik kan het nog steeds bijna niet geloven en ik vind het doodeng!
Ik heb afgelopen zondag positief getest en maandag een goede bloedtest gehad (hCG was 246 op 15 dagen na IUI). Op 30 oktober heb ik mijn eerste echo.
Ik heb afgelopen zondag positief getest en maandag een goede bloedtest gehad (hCG was 246 op 15 dagen na IUI). Op 30 oktober heb ik mijn eerste echo.
vrijdag 10 november 2017 om 23:56
Hier is het fout gegaan. Rond etenstijd kreeg ik ineens heel veel bloedverlies en vreselijke krampen (eigenlijk gewoon weeën). Twee uur later verloor ik een stug, wit stuk weefsel ter grootte van mijn hand. Ik denk dat dit de vruchtzak met inhoud was. Direct daarna verdwenen namelijk de krampen en werd het bloedverlies veel minder. Ik voel me verdrietig, maar ook heel erg opgelucht. Er was iets mis. En nu is het weer rustig in mijn lijf. Ik ga even rust pakken en dan weer vol frisse tegenzin ertegenaan. Het kan nog; het bewijs is geleverd. Ik heb een powerlijf!
Ik wens jullie allemaal het beste en ik hoop dat het bij de zwangeren goed zal blijven gaan.
Ik wens jullie allemaal het beste en ik hoop dat het bij de zwangeren goed zal blijven gaan.
zaterdag 18 november 2017 om 20:41
ik geloof dat het hier een beetje eenzaam is inmiddels. Mamavanriley, als je nog ergens anders mee wilt schrijven, ben je van harte welkom bij ons 'zwanger van de 3e' -topic, want dat ben je tenslotte;)
Voor de anderen: veel sterkte en geluk verder. Ik wens iedereen het beste en een goede zwangerschap in de toekomst!
Voor de anderen: veel sterkte en geluk verder. Ik wens iedereen het beste en een goede zwangerschap in de toekomst!