Snapchat met ander meisje
zaterdag 11 november 2017 om 17:33
Hey allemaal,
Mijn vriend en ik zijn nu een jaar samen en sinds dit jaar is hij vaak op school met een meisje. Hij zegt dat zij een vriendin van hem is. Zij stuurt elke dag Snapchats naar hem, vooral selfies. Ze zijn ook best friends op snapchat. Ik vind dit vervelend en krijg er steeds een naar gevoel van. Vinden jullie het raar dat hij dit doet? Of stel ik mij aan?
Mijn vriend en ik zijn nu een jaar samen en sinds dit jaar is hij vaak op school met een meisje. Hij zegt dat zij een vriendin van hem is. Zij stuurt elke dag Snapchats naar hem, vooral selfies. Ze zijn ook best friends op snapchat. Ik vind dit vervelend en krijg er steeds een naar gevoel van. Vinden jullie het raar dat hij dit doet? Of stel ik mij aan?
zaterdag 11 november 2017 om 17:53
Zou het ook niet leuk vinden, als hij een open inlevend persoon is zou ik dat gesprek met m aan gaan. Als hij dat niet is en je waarschijnlijk snel als jaloers krengetje weg gaat zetten ofzo dan zou ik het hem anders laten inzien. Misschien ook een hele goeie vriend van je, met snapchats etc. Klinkt als een spel, maarrrr soms zien mannen het pas wanneer ze het zelf voelen.
zaterdag 11 november 2017 om 17:53
zaterdag 11 november 2017 om 18:31
Best friends (smiley) op Snapchat kun je met iedereen zijn...mits er een hart staat, dan is het niet alleen een chat vanuit één kant. Dan gaat het op en neer. Ik vind dat niet helemaal gepast, als jijzelf ook op Snapchat vrienden bent met hem. Zo niet dan is zij wellicht de enige die zijn Snapchat vriendin is? Mijn man is ook geen Snapper, dus is mn broer mn Best friend
zaterdag 11 november 2017 om 19:02
In dit geval is het wel van belang hoe oud/jong betreffende vriend is. TO schrijft dat hij haar van school kent, dus ik neem aan nog vrij jong.
Dan is het helemaal niet zo raar dat ze selfies stuurt.
zaterdag 11 november 2017 om 20:26
zondag 12 november 2017 om 14:55
Ja er staat wel een hartje. Zelf stuur ik ook snapchats naar hem. Hij stuurt ook snapchats naar anderen.PinkUnicorn schreef: ↑11-11-2017 18:31Best friends (smiley) op Snapchat kun je met iedereen zijn...mits er een hart staat, dan is het niet alleen een chat vanuit één kant. Dan gaat het op en neer. Ik vind dat niet helemaal gepast, als jijzelf ook op Snapchat vrienden bent met hem. Zo niet dan is zij wellicht de enige die zijn Snapchat vriendin is? Mijn man is ook geen Snapper, dus is mn broer mn Best friend![]()
zondag 12 november 2017 om 14:56
Ja zelf stuur ik ook regelmatig snapchats naar 2 oude goede vrienden. Die kent hij van naam, en het maakt hem niks uit. Maar ik stuur ook geen selfies etc.Sabrinaaa schreef: ↑11-11-2017 17:53Zou het ook niet leuk vinden, als hij een open inlevend persoon is zou ik dat gesprek met m aan gaan. Als hij dat niet is en je waarschijnlijk snel als jaloers krengetje weg gaat zetten ofzo dan zou ik het hem anders laten inzien. Misschien ook een hele goeie vriend van je, met snapchats etc. Klinkt als een spel, maarrrr soms zien mannen het pas wanneer ze het zelf voelen.
zondag 12 november 2017 om 14:57
Hoe zou jij zo'n gesprek dan laten lopen? want hij zegt waarschijnlijk dat hij er niks aan kan doen dat hij die snaps krijgt. En ik kan hem ook niet verbieden haar op snapchat te hebben, toch?
zondag 12 november 2017 om 14:57