welk merk flessenvoeding gebruiken jullie?
donderdag 19 februari 2009 om 20:17
Ik wil van de BV overstappen op flessevoeding. Mijn zoon is 6 maanden.
Mijn vorige zoon was nogal kieskeurig met de smaak van kunstvoeding en was het zoeken welke hij lekker vond. Met als gevolg dat we veel geld hebben uitgegeven om alle merken te proberen.
Ik zou dus willen weten welke flesvoeding jullie gebruiken om te zien wat de babys over het algemeen het "lekkerste" vinden.
Elke baby is natuurlijk anders, maar ik moet toch ergens mijn keuze op maken. Hij heeft geen speciale voeding nodig.
Bedankt alvast.
Mijn vorige zoon was nogal kieskeurig met de smaak van kunstvoeding en was het zoeken welke hij lekker vond. Met als gevolg dat we veel geld hebben uitgegeven om alle merken te proberen.
Ik zou dus willen weten welke flesvoeding jullie gebruiken om te zien wat de babys over het algemeen het "lekkerste" vinden.
Elke baby is natuurlijk anders, maar ik moet toch ergens mijn keuze op maken. Hij heeft geen speciale voeding nodig.
Bedankt alvast.

donderdag 19 februari 2009 om 20:29

donderdag 19 februari 2009 om 21:08
zaterdag 21 februari 2009 om 21:46
Ik zou vooral ook kijken wat je wat ze voor kv op het kdv hebben, mocht je zoon daarheen gaan, dan houd je hetzelfde aan en hoef je geen aparte voeding mee te geven.
Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik iets nemen wat goed verkrijgbaar is waar je meestal boodschappen doet of van een winkel die in de buurt is.
Ik heb na mn bv als eerste de voeding van bambix gegeven, die wat toen net nieuw, in de aanbieding dus proberen maar, en dat beviel goed.
Toen kreeg ik een AH aan de overkant, en het huismerk daarvan vind zoon ook lekker en het is niet duur.
Ik had zo een blauwe box van de friso staan die ooit in de blije doos zat, en daar doe ik het altijd in, bevalt prima.
Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik iets nemen wat goed verkrijgbaar is waar je meestal boodschappen doet of van een winkel die in de buurt is.
Ik heb na mn bv als eerste de voeding van bambix gegeven, die wat toen net nieuw, in de aanbieding dus proberen maar, en dat beviel goed.
Toen kreeg ik een AH aan de overkant, en het huismerk daarvan vind zoon ook lekker en het is niet duur.
Ik had zo een blauwe box van de friso staan die ooit in de blije doos zat, en daar doe ik het altijd in, bevalt prima.

zondag 22 februari 2009 om 14:23
Nutrilon! Bevalt goed, maar als je er eenmaal aan begint is het overstappen moeilijker naar een ander/goedkoper merk bv. Dus als je de prijs meeneemt in je afweging moet je daar wel aan denken. Maar het voelde voor mij goed om een bekend merk te geven, wilde daar het beste van hebben. Maar goed, alle flesvoeding moet voldoen aan hoge eisen dus het is allemaal goed spul.
zondag 22 februari 2009 om 17:00
hier ook kruidvat-huismerk. eerst kreeg zoonlief naast de bv friso hypoallergeen bijgevoed, toen ik na vier weken bv overstapte op kv eerst dus die friso hypoallergeen gehaald (15 euro per pak) toen na een week overgestapt op kruidvat tegen spugen, makkelijk verteerbaar, (8 of 9 euro per pak) en nu alweer twee weken op de goedkope kruidvat voeding (6,50 per pak) ik dacht inderdaad gewoon de goedkoopste proberen als zoonlief erg gaat spugen of niet meer wil drinken of krampen gaat krijgen probeer ik wel wat anders, maar hij doet het er prima op...
en dan inderdaad in die handige blauwe friso bak uit de babydoos.
en dan inderdaad in die handige blauwe friso bak uit de babydoos.
zondag 22 februari 2009 om 20:11
Bedankt voor de reacties. Ik heb gekozen voor de Friso. Ook omdat vriendinnen dat veel gebruiken.
Er is in de loop van de jaren al weer zoveel merken bij gekomen, dat ik dus geen keus kan maken. In de tijd van mijn 1e zoontje (is nu 2jr)
was er iets minder keuze. Nu heb je veel eigen merken. Ook Bonbebe heeft nu eigen merk voeding, Etos eigen merk. Het worden er steeds meer.
Er is in de loop van de jaren al weer zoveel merken bij gekomen, dat ik dus geen keus kan maken. In de tijd van mijn 1e zoontje (is nu 2jr)
was er iets minder keuze. Nu heb je veel eigen merken. Ook Bonbebe heeft nu eigen merk voeding, Etos eigen merk. Het worden er steeds meer.