Apparte gebeurtenis in sauna

12-11-2017 22:08 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik een heerlijk dagje wellness center geweest nou stond ik onder de douches en toen.stond er een jongen (ik denk dat ie een jaar of 18 was) tegenover mij. Nou keek ik een keer naar onder en zag ik dat hij een opkomende erectie had.Wat zouden jullie gedaan hebben. Ik ben maar weggelopen
Ach, het komt en het gaat, kan gebeuren. Zie het als een compliment. Lief dat je wegliep, mooie reactie!
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 23:18
Krijg je hem helemaal niet hard dan?
Jawel, met wat handwerk.
Uomo schreef:
12-11-2017 23:45
Ik houd ook de hypothese open dat de TO nog nooit een vleeslul heeft gezien en dit als beginnende erectie benoemd.
Of hij kwam net uit een hele hete sauna.
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:46
Jawel, met wat handwerk.
Ah, dat verklaart een hoop.

Nooit meer spontaan, of af en toe wel?
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 23:45
Duh. Hij stond onder de douche.
touche..... pun intended
Uomo schreef:
12-11-2017 23:47
touche..... pun intended
Aha... geen sauna fantasieën dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
MoirenPhae schreef:
Ah, dat verklaart een hoop.

Nooit meer spontaan, of af en toe wel?
Nou, misschien als ik jou zie :D
Enn schreef:
Aha... geen sauna fantasieën dus.
Ik houd niet zo van de sauna
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:49
Nou, misschien als ik jou zie :D
Helaas krijg je nooitmeer een spontane stijve.
Uomo schreef:
12-11-2017 23:50
Ik houd niet zo van de sauna
Ik :heart: het.
Welnessen dus.... doel niet op de fantasieën. ;)
enn wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:52
5.17% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben je wel dankbaar voor het delen van de ervaring Willem.
Even serieus. Niet iedere "slappe" is een klein ineengedoken garnaaltje TO. Met jou in de buurt zou ik met zoon niet de sauna in kunnen dus. Diens penis is gewoon stevig, ook in slappe toestand. Hoe hij hard is weet ik niet, ben z'n moeder :D en daar ben ik niet bij. Er lopen viezeriken rond heus wel maar die hebben over het algemeen toch een wat ander gedrag in de sauna dan wat jij beschrijft.
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:46
Is goed. Onder het genot van een biertje.
Graag een wit biertje. Wanneer schikt jou? Ik woon tegen limburg aan dus hou een beetje rekening met je brommertijd.
Enn schreef:
12-11-2017 23:51
Ik :heart: het.
Welnessen dus.... doel niet op de fantasieën. ;)
Be well, geniet, en houd de fantasie levend :rose:
Ik vind het ;' zie het als een compliment' echt ongelofelijk. Ik snap best dat er mannen rondlopen in een sauna die opgewonden kunnen raken van sommige vrouwen die er rond lopen, maar dat maakt het nog niet geaccepteerd dat je met een halve stijve tegenover een vrouw gaat staan. Als het al gebeurt, en nogmaals, dan denk je er aan en heb je er dus invloed op, draai je jezelf onmiddellijk om zodat het niet gezien wordt en zet je de koude douche aan.
Mijn gangbare en voorspelbare spontane momenten zijn overigens als het hele lichaam zijn system checks draait..'snachts en 'sochtends..volgens mij is dat voor elke man boven de 15 zo..alles verder gedurende de dag komt door de gedachte aan sex. Onder de 14/15 zijn er wel meerdere momenten per dag dat het per ongeluk gaat zonder aan sex te denken.
ijsberg schreef:
12-11-2017 23:55
Ik vind het ;' zie het als een compliment' echt ongelofelijk. Ik snap best dat er mannen rondlopen in een sauna die opgewonden kunnen raken van sommige vrouwen die er rond lopen, maar dat maakt het nog niet geaccepteerd dat je met een halve stijve tegenover een vrouw gaat staan. Als het al gebeurt, en nogmaals, dan denk je er aan en heb je er dus invloed op, draai je jezelf onmiddellijk om zodat het niet gezien wordt en zet je de koude douche aan.
Of stop hem in een ijsberg..ofzo...

kon het niet laten :mrgreen:
meikebikker schreef:
12-11-2017 23:54
Graag een wit biertje. Wanneer schikt jou? Ik woon tegen limburg aan dus hou een beetje rekening met je brommertijd.
Oh, dat is wel een roteind weg zeg.
Je mag gerust blijven crashen hoor, heb zo te lezen toch weinig te vrezen (haha)
meikebikker schreef:
13-11-2017 00:06
Je mag gerust blijven crashen hoor, heb zo te lezen toch weinig te vrezen (haha)
Wat is crashen?
Uomo schreef:
13-11-2017 00:00
Of stop hem in een ijsberg..ofzo...

kon het niet laten :mrgreen:
Ijsberg is daar niet van gediend! ;-)
willem1959 schreef:
13-11-2017 00:07
Wat is crashen?
totaal op, leeggezogen, kapot, neerstorten en niet meer overeind kunnen komen. Zoals ik al zei, ik heb niks te vrezen dus :mrgreen:
Toch vondt ik het wel.zielig voor die jongen zover ik weet keek hij meer naar de grond dan naar mij. Weglopen.voor hem zat er niet in ze handoek.lag ook nog een stuk verderop :lol: maar hebben meerdere dit wel.eens meegemaakt?
Ernaar wijzen en hard lachen natuurlijk!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Leoniec2 schreef:
13-11-2017 07:47
Toch vondt ik het wel.zielig voor die jongen zover ik weet keek hij meer naar de grond dan naar mij. Weglopen.voor hem zat er niet in ze handoek.lag ook nog een stuk verderop :lol: maar hebben meerdere dit wel.eens meegemaakt?
Ach kijk, je komt hier voor de verhaaltjes dus?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven