Apparte gebeurtenis in sauna

12-11-2017 22:08 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik een heerlijk dagje wellness center geweest nou stond ik onder de douches en toen.stond er een jongen (ik denk dat ie een jaar of 18 was) tegenover mij. Nou keek ik een keer naar onder en zag ik dat hij een opkomende erectie had.Wat zouden jullie gedaan hebben. Ik ben maar weggelopen
Alle reacties Link kopieren
Tja, kan het joch ook niks aan doen hè. Prima reactie om weg te lopen; scheelt hem ook een zich opgelaten voelen.
Alle reacties Link kopieren
En voor deze prangende vraag heb je je speciaal aangemeld?
Dat vind ik dan weer apart !
Gewoon pijpen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je dat wij gedaan zouden hebben dan? :nut:
Iets anders dan jij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Onder de douche gebeurt dat niet vanzelf, dan zou je het personeel op de hoogte moeten brengen. In het bubbelbad daarentegen willen er wel eens zulke massage stralen zijn dat je daar wel een halve erectie van krijgt, dat voelt best ongemakkelijk.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
12-11-2017 22:12
Gewoon pijpen natuurlijk.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Je moet ook niet naar zijn pik kijken
Alle reacties Link kopieren
ijsberg schreef:
12-11-2017 22:24
Onder de douche gebeurt dat niet vanzelf,
Niet? Hoe dan wel? Geen idee namelijk of een opkomende erectie makkelijk te voorkomen is.

Afijn:




Spontane erectie negeren
Als je een spontane erectie hebt en je ervaart dit als vervelend of schaamtelijk, dan kan je best niet teveel fixeren op de erectie zelf. Je kan je beter op iets anders concentreren waardoor de erectie (sneller) verdwijnt. Spontane erecties hebben te maken met de grote hoeveelheid hormonen in je lichaam als je jong bent. Naarmate je ouder wordt vermindert dit en zal je ook minder last hebben van spontane erecties
.
https://www.allesoverseks.be/themas/lic ... -bedwingen
enn wijzigde dit bericht op 12-11-2017 22:42
57.57% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
babado schreef:
12-11-2017 22:32
Je moet ook niet naar zijn pik kijken
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt wel een beetje de pik op die jongen, niet?
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
12-11-2017 22:11
En voor deze prangende vraag heb je je speciaal aangemeld?
Dat vind ik dan weer apart !
Je bedoelt appart.
...
Alle reacties Link kopieren
ijsberg schreef:
12-11-2017 22:24
Onder de douche gebeurt dat niet vanzelf, dan zou je het personeel op de hoogte moeten brengen.
Je maakt een grapje hoop ik.
...
Trekken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zo appart is dit dus niet en waarschijnlijk voor zowel hem als voor jou, gênant en onprettig.
.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het is met 1 p, apart
Saai maar spannend
Alle reacties Link kopieren
Zoiets gebeurt toch buiten die jongen om, het is niet zo dat ie zich liep te verlustigen aan jou of zich stond af te trekken.
Dat is precies waar veel mannen bang voor zijn: dat ze (fysiek) onopzettelijk opgewonden worden van het zien van (willekeurig) bloot, ook zonder wellustige gedachten of handelingen daarbij.

Kun jij zelf wél kiezen hoe jouw lichaam reageert bij opwinding, TO?
Of is het vooral handig (ik neem aan dat je een vrouw bent) dat niemand dat ziet als dat onverhoopt mocht gebeuren.
Mannen kunnen dat niet verbergen en geloof maar dat het die jongen zelf nog het meest in verlegenheid heeft gebracht.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gestruikeld zijn...
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
12-11-2017 22:33
Niet? Hoe dan wel? Geen idee namelijk of een opkomende erectie makkelijk te voorkomen is.

Afijn:




Spontane erectie negeren
Als je een spontane erectie hebt en je ervaart dit als vervelend of schaamtelijk, dan kan je best niet teveel fixeren op de erectie zelf. Je kan je beter op iets anders concentreren waardoor de erectie (sneller) verdwijnt. Spontane erecties hebben te maken met de grote hoeveelheid hormonen in je lichaam als je jong bent. Naarmate je ouder wordt vermindert dit en zal je ook minder last hebben van spontane erecties
.
https://www.allesoverseks.be/themas/lic ... -bedwingen
Dat kan je wel zeggen ja.
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:13
Dat kan je wel zeggen ja.
Is dat vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Dacht je achteraf aan een mogelijke andere optie? je hebt vast gefantaseerd en achteraf "nee joh, schei uit" geroepen bij jezelf dus ga je ff checken of er andere mensen zijn die de mogelijke andere opties normaal vinden en ga je zo proberen te durven ofzo volgende keer? hahaha
Volgens mij is er erg weinig aparts aan zoiets. Een van de redenen dat ik geen behoefte aan sauna's heb.

Of het wel of iets is waar ze wat aan kunnen doen. Ik heb er geen zin in. Gelukkig vond ik sauna's sowieso niet zo heel bijzonder en tegenwoordig de hitte zelfs zeer onprettig.

Wat en waarom iemand vind dat je het moet melden snap ik dan ook weer niet.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:17
2.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 23:14
Is dat vervelend?
Ja, want je blijft zo geil als een beer. Ik zou iedere vrouw wel in haar bloesje willen grijpen. Maar als ze er op in gaat en mij mee naar huis vraagt sta ik daar met een slappie.
Een erectie krijgen in de sauna..dan ben je fout bezig. Dat gaat niet vanzelf, dan ben je in je hoofd met sex bezig, zo simpel is het.

Fout? nee hoor maar ook niet onschuldig.

Als je er niet van gediend bent dan zeg je "doe ff normaal jongen"
anoniem_323645 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 23:18
16.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
12-11-2017 23:13
Dat kan je wel zeggen ja.
Wil je erover praten Willem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven