Apparte gebeurtenis in sauna

12-11-2017 22:08 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag ben ik een heerlijk dagje wellness center geweest nou stond ik onder de douches en toen.stond er een jongen (ik denk dat ie een jaar of 18 was) tegenover mij. Nou keek ik een keer naar onder en zag ik dat hij een opkomende erectie had.Wat zouden jullie gedaan hebben. Ik ben maar weggelopen
Ik heb weleens zich indiscreet exposerende personen gezien en ook poepende/plassende personen toen ik langs kwam.

In het bos. Ik keek er even naar terwijl ik gewoon doorliep. Ik gunde het ze niet om snel ergens anders naar te kijken.

Misschien had ik het moeten doen zoals de Engelsen: heel discreet "Sorry mevrouw". Maar ik was te verrast. Niet geschokt en ik dacht ook niet dat ze me wilden grijpen ofzo.

Het schijnt dat hartelijk lachen en gebaren "wat een kleintje heb jij" effectief zijn maar dat vind ik ook zoveel moeite en ik hoef ze niet op te voeden.
retrostar wijzigde dit bericht op 13-11-2017 10:07
35.21% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Uomo schreef:
13-11-2017 00:00
Of stop hem in een ijsberg..ofzo...

Een ijsberg met #metoo
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik vind dat als die jongen het door had, hij wel z'nbest zou moeten doen om af te koelen en het te verbergen.
Maar wat TO als toeschouwer kan doen? Wegkijken.
Ik ben zelf een beer van een vent en dan trek je in de wellness wel wat bekijks is me opgevallen. Je komt daar voor de lichamelijke en geestelijke ontspanning maar je ziet veel vrouwen toch samen eens rondkijken naar de vleeswaar. Dat mag allemaal en ik laat ze gewoon kijken want wat moet je dan. Het is vrij lastig te verbergen. Maar zodra ik een erectie zou voelen opkomen, dan zou ik toch wel een handdoek gebruiken, koude douche of wat dan ook.
Rooss4.0 schreef:
12-11-2017 22:35
Je bedoelt appart.
?
BeerVanEenVent schreef:
13-11-2017 11:03
Ik ben zelf een beer van een vent en dan trek je in de wellness wel wat bekijks is me opgevallen. Je komt daar voor de lichamelijke en geestelijke ontspanning maar je ziet veel vrouwen toch samen eens rondkijken naar de vleeswaar.

Dus dan loop je trots rond in je blote kanarie en zitten veel vrouwen naar je worteltje te kijken, en jij vind dat heel normaal.......of kijken ze omdat je een dikke vacht hebt ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 11:26
Dus dan loop je trots rond in je blote kanarie en zitten veel vrouwen naar je worteltje te kijken, en jij vind dat heel normaal.......of kijken ze omdat je een dikke vacht hebt ?
Ik filosofeer daar niet zo veel over. Jij zou daar misschien meer mee bezig zijn. Het is me opgevallen, maar ik laat het voor wat het is.
Een dikke vacht heb ik in ieder geval niet. Jij haar op je rug? Dat trekt denk ik ook wel bekijks.
Appart? Klinkt eerder als apport, oftewel: 'pak de stok'
Eigenlijk een beetje triest dat jij, TO, je zo druk maakt over zo iets onschuldigs. Jij maakt er veel meer van dan dat het is. Het is nu eenmaal niet zo dat daar iemand onder de douche stond met een stijve laat staan dat die deze dan ook nog eens aan het stimuleren was.

En ja, de meeste mannen in de sauna die zoiets ervaren, die zonderen zich af, slaan een handdoek om of knopen hun badjas dicht en richten hun gedachten op iets anders. Dat leer je al snel wanneer je ouder wordt, maar met 18 jaar is dat even iets wat nog goed geleerd moet worden.

Bij mannen valt seksuele opwinding nu eenmaal sneller op dan bij vrouwen. En in een sauna gaan mannen echt niet bewust kijken of een vrouw opgewonden is, simpelweg omdat het staren naar doorbloedde tepelhoven waardoor die donkerder worden en de tepels harder, laat staan het staren naar schaamlippen die opzwellen door betere doorbloeding, nu eenmaal niet iets is dat men in een sauna doet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Magister schreef:
13-11-2017 12:00
Appart? Klinkt eerder als apport, oftewel: 'pak de stok'
:) Oke kan ook hahahaha.

Ik weet alleen dat appart. een afkorting is van appartementen :D
Leoniec2 schreef:
13-11-2017 07:47
Toch vondt ik het wel.zielig voor die jongen zover ik weet keek hij meer naar de grond dan naar mij. Weglopen.voor hem zat er niet in ze handoek.lag ook nog een stuk verderop.
Dat heb je hier je antwoord. Tuttebel.
.
Waarom staat dit überhaupt onder seks? Publieke sauna’s zijn helemaal niets erotisch, maar een plaats om te ontspannen. Die dubbelzinnige sfeer houdt me er bewust weg van.
Charles_Gentle28 schreef:
13-11-2017 12:59
Waarom staat dit überhaupt onder seks? Publieke sauna’s zijn helemaal niets erotisch, maar een plaats om te ontspannen. Die dubbelzinnige sfeer houdt me er bewust weg van.
:yes:
Dit is mijn motto
BeerVanEenVent schreef:
13-11-2017 11:31
Ik filosofeer daar niet zo veel over. Jij zou daar misschien meer mee bezig zijn. Het is me opgevallen, maar ik laat het voor wat het is.
Een dikke vacht heb ik in ieder geval niet. Jij haar op je rug? Dat trekt denk ik ook wel bekijks.

Als ik in mijn blote Gerrit door de sauna hobbel en heel veel vrouwen gaan naar me zitten kijken, dan zou ik dat gewoon vragen. Het is namelijk niet zo netjes om te kijken. En kan het me ook eigenlijk niet voorstellen dat veel vrouwen dit doen.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 13:32
Als ik in mijn blote Gerrit door de sauna hobbel en heel veel vrouwen gaan naar me zitten kijken, dan zou ik dat gewoon vragen. Het is namelijk niet zo netjes om te kijken. En kan het me ook eigenlijk niet voorstellen dat veel vrouwen dit doen.

Mijn visuele handicap en mijn brilloosheid in de sauna zorgen er vaak voor dat ik op mijn eiland zit te staren. Dat zou zomaar eens geheel onbedoeld richting jouw kruis kunnen zijn. Bedoel ik niks mee, ik zie het flobbeltje niet eens hangen waarschijnlijk maar je zou maar zo verkeerde ideeën kunnen krijgen.
.
BeerVanEenVent schreef:
13-11-2017 11:03

Ik ben zelf een beer van een vent
Afbeelding
Felix_Urbexicus schreef:
13-11-2017 14:33
Afbeelding
:high5:
Rooss4.0 schreef:
13-11-2017 14:22
Mijn visuele handicap en mijn brilloosheid in de sauna zorgen er vaak voor dat ik op mijn eiland zit te staren. Dat zou zomaar eens geheel onbedoeld richting jouw kruis kunnen zijn. Bedoel ik niks mee, ik zie het flobbeltje niet eens hangen waarschijnlijk maar je zou maar zo verkeerde ideeën kunnen krijgen.

Het lijkt me sterk wanneer beervaneenvent zegt dat er veel vrouwen kijken, dat dit allemaal visueel beperkte dames zijn. Maar het lijkt me wel grappig wanneer dit een uitje van een hele club visueel beperkten was en hij daardoor dacht dat ie écht iets heel bijzonders had hangen......
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik had het dan ook tegen jou, niet tegen die lul op pootjes.
.
Rooss4.0 schreef:
13-11-2017 15:36
Ik had het dan ook tegen jou, niet tegen die lul op pootjes.
:HA:
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Wat een droeftoeters in dit topic zeg.....

en on topic

gewoon de andere kant op kijken, of je zegt dat je vereerd bent met het kennelijke compliment.
KroegFilosoof schreef:
13-11-2017 15:15
Het lijkt me sterk wanneer beervaneenvent zegt dat er veel vrouwen kijken, dat dit allemaal visueel beperkte dames zijn. Maar het lijkt me wel grappig wanneer dit een uitje van een hele club visueel beperkten was en hij daardoor dacht dat ie écht iets heel bijzonders had hangen......
Dat zou natuurlijk kunnen, dat ze allemaal zo blind als een kip waren. Ach ja, aan elke vrouw mankeert wel iets.
Maar of ze stekeblind zijn of scherp van zicht, dat verandert natuurlijk geen ene centimeter aan mijn berehap. Ook niet of dames het hier in twijfel trekken, het flubbertje of wat dan ook willen noemen. Dat is allemaal subjectieve kletsspraak.
Het metrieke stelsel is niet voor niks ingevoerd in de 19e eeuw om dat te voorkomen en duidelijkheid te scheppen. Pas als je langer bent dan de meetlat, dan gaan we weer gissen en speculeren.
BeerVanEenVent schreef:
13-11-2017 16:02
Dat zou natuurlijk kunnen, dat ze allemaal zo blind als een kip waren. Ach ja, aan elke vrouw mankeert wel iets.
Maar of ze stekeblind zijn of scherp van zicht, dat verandert natuurlijk geen ene centimeter aan mijn berehap. Ook niet of dames het hier in twijfel trekken, het flubbertje of wat dan ook willen noemen. Dat is allemaal subjectieve kletsspraak.
Het metrieke stelsel is niet voor niks ingevoerd in de 19e eeuw om dat te voorkomen en duidelijkheid te scheppen. Pas als je langer bent dan de meetlat, dan gaan we weer gissen en speculeren.
Waarom doe jij je voor als God's gift to women als je zo minderwaardig over ze praat?

Als ik in een sauna ben probeer ik überhaupt niet te kijken naar andermans/-vrouws edele delen. Vind ik not done. Vind het ook niet prettig als ik op die manier aangekeken zou worden (nu ben ik zeker niet God's gift to men, maar dat terzijde).

Ik denk dat mannen van die leeftijd zichzelf nog niet helemaal in de hand hebben. Dus tja... geen aandacht aan besteden en doorgaan waar je mee bezig was is het best.
Vermoeiend dit zeg
Dit is mijn motto
Oo Beer... ;-D stiekem moet ik wel om je lachen...
Op dit soort topics blijf je nooit lang weg. :biggrin:
Yraatje schreef:
13-11-2017 16:11
Waarom doe jij je voor als God's gift to women ?
O, die indruk moet je niet krijgen hoor. Ik heb hoogstirritante eigenschappen dus als jij alleen op basis van de lengte van mijn lul me al god's gift to women wilt noemen, prima, maar dat is een-dimensionaal. Voor de rest ben ik de man waar je moeder je voor gewaarschuwd heeft. Laat dat even gezegd zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven