voeten fetish.

28-01-2012 23:45 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft me gistere verteld dat hij een zwak heeft voor voeten. Hij zegt dat hij het opwindend vindt om me in leggings en panty sokjes te zien. Tevens zou hij gaag over me voeten klaar komen.

ik weet zelf niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, maar wil me vriend niet te kort doen. Hebben julie misschien tips hoe ik mijn vriend hiermee zou kunnen plezieren.
Hoi ik heb zelf ook een voeten fetish, ik vind het heel fijn en leuk als er jongens of meisjes van 12 tot 16 jaar over me heen lopen of op me gaan springen enzo....heeft iemand dit ook... hoe moet ik ermee omgaan ??
Yoloindytje schreef:
18-06-2017 18:42
Hoi ik heb zelf ook een voeten fetish, ik vind het heel fijn en leuk als er jongens of meisjes van 12 tot 16 jaar over me heen lopen of op me gaan springen enzo....heeft iemand dit ook... hoe moet ik ermee omgaan ??
dit komt vaak voor en wordt trampling genoemd, google dat maar eens. Ik vind dat ook lekker maar dan alleen door meisjes/vrouwen met blote voeten in sandalen. Als je een relatie hebt kun je het eens voorzichtig bespreekbaar proberen te maken maar je moet met dit soort zaken wel oppassen want als de relatie minder wordt gaat dat tegen je werken. Daarom kan je er beter mee naar de hoeren gaan maar daar lijk je me wat jong voor.
chingozapato schreef:
27-06-2017 14:26
dit komt vaak voor en wordt trampling genoemd, google dat maar eens. Ik vind dat ook lekker maar dan alleen door meisjes/vrouwen met blote voeten in sandalen. Als je een relatie hebt kun je het eens voorzichtig bespreekbaar proberen te maken maar je moet met dit soort zaken wel oppassen want als de relatie minder wordt gaat dat tegen je werken. Daarom kan je er beter mee naar de hoeren gaan maar daar lijk je me wat jong voor.
Beetje vreemd advies, met een voetfetish kan ik wel leven mits het niet al te gek wordt maar met daarvoor stiekem naar de hoeren gaan.......
Staat er iemand van de dames open om haar voetje een keer gemasseerd te hebben?
Ajb zeg..
Ik zou me er niet te druk om maken, gewoon in mee gaan.. er zijn mannen die vinden voetjes gewoon sexy.. niks mis mee :)

Ps. trek je niks aan van sommige negatieve mensen hier. Je maakt een account aan wanneer je wilt, en je post wat wanneer jij wilt. Als mensen niet inhoudelijk op je kunnen reageren snap ik niet wat ze hier doen, behalve je afzeiken natuurlijk want daar is menigeen hier goed in helaas.
Goed verzorgde voeten zonder nagellak is ook mooi...als de basis niet mooi is ...
hou ook van voeten likken
janneman78 schreef:
14-11-2017 01:48
hou ook van voeten likken
Lekker, kom jij mijn sexy voetjes likken dan? Ik heb de hele dag rode pumps gedragen en wil écht dat een man ze onder handen gaat nemen!

(Doe ik het zo goed? :P)
Zelfde fetish, bovendien voor jongens en meisjes voeten gezien het feit dat er weinig verschil tussen zit. Vind panty's bovendien niks net als nagellak op voeten.. gewoon puur natuur ;) hahah

Echter ben ik nog wel 17 jaar, dus nog wel jong xd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven