Is ze afgeknapt?

15-11-2017 08:47 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer een tijdje vrijgezel en ben sinds enige tijd weer aan het daten geslagen. Via tinder leerde ik ongeveer drie weken geleden een vrouw kennen. Er was direct wel een wederzijdse klik.

We besloten na twee dagen chatten een afspraak te maken en die afspraak vond enkele dagen later plaats in een leuk café. We hebben daar gezellig wat gedronken en verder is er niets gebeurd.

Ik begon haar leuk te vinden en zij mij ook. We bleven appen en bellen en we spraken drie dagen later opnieuw af. Ditmaal bij haar thuis. Het werd opnieuw erg gezellig en we hebben gezoend en seks gehad. Het was opnieuw erg aangenaam allemaal en dit was wederzijds. Zo vertelde deze vrouw mij. Het contact werd alleen maar intensiever en afgelopen maandag spraken we opnieuw af. Dit keer bij mij thuis.

Toen ze vertrok gaf ze aan dat we snel weer contact zouden hebben. En ze kuste mij toen ze wegging.
Ik heb sindsdien niets meer van haar gehoord. Ondanks dat de tekenen er niet naar waren, ben ik nu heel erg bang dat ze op mij is afgeknapt.
anoniem_352876 wijzigde dit bericht op 16-11-2017 10:22
21.75% gewijzigd
Als dat i.d.d. zo is zou ik maar blij zijn want dan is ze erg oppervlakkig.
Als dat zo is dan verdien je beter. Daarentegen is twee dagen niet zo ontzettend lang. Er kan ook niets aan de hand zijn.
Heb je haar nog bericht en geprobeerd om nog iets buiten de deur af te spreken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
jandoedel25 schreef:
15-11-2017 08:47
Toen ze vertrok gaf ze aan dat we snel weer contact zouden hebben. En ze kuste mij toen ze wegging.
Ik heb sindsdien niets meer van haar gehoord. Ondanks dat de tekenen er niet naar waren, ben ik nu heel erg bang dat ze op mij is afgeknapt vanwege mijn woning...

Ze zocht eerder een mooie woning dan een leuke kerel. En als kerel voel je je dan dus net als je nick.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Afknappen op een slaapkamer die wel een vrouwelijke touch kan gebruiken. Tja..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
viva-amber schreef:
15-11-2017 08:52
Heb je haar nog bericht en geprobeerd om nog iets buiten de deur af te spreken?
Nee. De eerste twee keren was ik degene die initiatief nam om af te spreken. Dit wil ik nu eens bij haar neerleggen.
Ondanks dat ze mij wel een aantal keren 'out of the blue' berichtte de voorgaande dagen.
anoniem_352876 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 08:58
0.69% gewijzigd
himalaya schreef:
15-11-2017 08:54
Afknappen op een slaapkamer die wel een vrouwelijke touch kan gebruiken. Tja..
Wat wil je hier mee zeggen?
jandoedel25 schreef:
15-11-2017 08:56
Nee. De eerste twee keren was ik degene die initiatief nam om af te spreken. Dit wil ik nu eens bij haar neerleggen.

Oh, spelletjes spelen. Nou succes ermee hoor!
jandoedel25 schreef:
Ondanks dat ze mij wel een aantal keren 'out of the blue' berichtte de voorgaande dagen.
dus zij schrijft nu op een ander fourm over leuke jongen, twee keer seks gehad
Bij hem thuis geweest en... hij laat niks meer van zich horen!!
jandoedel25 schreef:
Jullie hebben alleen contact over afspreken verder niet?

Misschien vraagt zij zich nu wel af of jij je interesse niet hebt verloren, omdat ze al 2 dagen niet van je hoort. Genoeg topics op dit forum van vrouwen die niks meer durven te sturen, omdat ze bang zijn wanhopig over te komen en denken dat de man niks meer wil nu er seks is geweest.
Stuur haar gewoon een berichtje. Dat gedoe met initiatief bij haar leggen...

Vrouwen krijgen op viva bijna altijd het advies om al het initiatief bij de man te laten, want anders is ie 'not in to you'. Dus wie weet leest ze hier en doet ze niets.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zimi schreef:
15-11-2017 09:00
Jullie hebben alleen contact over afspreken verder niet?

Misschien vraagt zij zich nu wel af of jij je interesse niet hebt verloren, omdat ze al 2 dagen niet van je hoort. Genoeg topics op dit forum van vrouwen die niks meer durven te sturen, omdat ze bang zijn wanhopig over te komen en denken dat de man niks meer wil nu er seks is geweest.

Dat is misschien wel zo ja. Ze heeft wel vaak via whatsapp contact gezocht. Ook uit haarzelf zonder dat daar aanleiding voor was.
Ze heeft mij wel gezegd dat ze meer voelt dan alleen seksuele spanning. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar deze onzekerheid vandaan komt..
Stuur gewoon een berichtje. Als je langer date kun je altijd bespreken dat je het initiatief vaker bij haar zou willen zien. Expres niks sturen is spelletjes spelen en dan haal je dingen in je hoofd die misschien helemaal niet waar zijn.
Als je verliefd bent, let je niet op slaapkamers en hun interieur.
Dan heb je het veel te druk met andere dingen.

Eventueel als er een relatie uit voort vloeit en jullie langer bij elkaar zijn, kan die slaapkamer ter sprake komen.

Maar goed zo denk ik. Er zijn meerdere personen die daar toch veel sneller op reageren.

App haar gewoon voor een volgende afspraak.
Of maak grapjes over je slaapkamer. in de trand van " spreken we af bij jouw volwassen slaapkamer, of toch maar in mijn voor jou puberale slaapkamer".

Afijn niet zo snel in paniek raken.
Er kunnen verschillende redenen zijn, waarom ze even niet reageert.
Die opmerking over je slaapkamer kun je ook opvatten als een aanzet om zich te bemoeien met de inrichting ervan.
Die vrouwelijke touch moet natuurlijk van haar komen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
ZetHetRaamOpen schreef:
15-11-2017 09:02
Stuur gewoon een berichtje. Als je langer date kun je altijd bespreken dat je het initiatief vaker bij haar zou willen zien. Expres niks sturen is spelletjes spelen en dan haal je dingen in je hoofd die misschien helemaal niet waar zijn.
Ik heb het ook aangegeven dat ik het initiatief voor een nieuwe afspraak of contact bij haar wil neerleggen. Omdat ik ook bang ben dat ik een overkill voor haar ga worden. Als het aan mij ligt chatten we de hele dag..
Ze gaf daarop aan dat ze best druk is. En daar op volgend: 'we spreken elkaar snel weer'.

Maar persoonlijk zou ik, wanneer ik net een hele leuke avond met iemand gehad had, wel even een berichtje sturen...
Ik vind steeds bij iemand thuis afspreken voor de eerste paar dates niet het toonbeeld van initiatief. Ja tot seks maar daar is dan ook zo ongeveer alles mee gezegd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
jandoedel25 schreef:
15-11-2017 09:04
Ik heb het ook aangegeven dat ik het initiatief voor een nieuwe afspraak of contact bij haar wil neerleggen. Omdat ik ook bang ben dat ik een overkill voor haar ga worden. Als het aan mij ligt chatten we de hele dag..
Ze gaf daarop aan dat ze best druk is. En daar op volgend: 'we spreken elkaar snel weer'.

Maar persoonlijk zou ik, wanneer ik net een hele leuke avond met iemand gehad had, wel even een berichtje sturen...
Je hebt dus geen leuke avond gehad?
jandoedel25 schreef:
15-11-2017 09:02
Dat is misschien wel zo ja. Ze heeft wel vaak via whatsapp contact gezocht. Ook uit haarzelf zonder dat daar aanleiding voor was.
Ze heeft mij wel gezegd dat ze meer voelt dan alleen seksuele spanning. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar deze onzekerheid vandaan komt..
omdat jij geen contact opneemt
JOH STUUR HAAR GEWOON!! Hoe oud zijn jullie?! Toch geen pubers meer hoop ik.. 'nu moet zij sturen want ik heb laatst gestuurd', kom op...
Ik zou ook zelf contact zoeken.
De date bij haar thuis is waarschijnlijk toch op haar initiatief geweest? Of heb je jezelf daar voor de 2de date uitgenodigd en ea georganiseerd.

Stel gewoon iets leuks en gezelligs voor buiten de deur wanneer het volgens jou niet alleen om seks draait. In het weekend over het strand lopen en chocomel in een leuke strand tent of trek samen het bos in en sluit ergens af met een pannenkoek of neem haar mee naar de bios en uiteten.
Misschien had je je transformers van het plankje boven het bed moeten halen. En verder je Suske & Wiske verzameling volgende keer in een doos opbergen.
Als ze afknapt op je kamer, dan is ze je niet waard. Mensen die zo oppervlakkig snel oordelen moet je niet in je intieme leven willen.
Verder, ze was nu dus niet meer leuk en lief maar kort en zakelijk na de laatste date. Dat is ook wel een koude douche. Denk dat je dat goed ziet, en leuk is anders.
Ik zou haar loslaten, en mocht ze naar haar berichtje je weer eens willen zien, zelf de boot ook wat afhouden met, heb het druk nu, ik bericht je wel.
Door dan hetzelfde terug te spiegelen, kan je beter zien wat je aan haar hebt. JE was nu even verblind met je eigen passie en passievolle lieve berichtjes, denk dat je even weer grote stap terug moet doen en niet nu moet investeren meer. Kijk maar wat er nog uit eigen beweging uit haar komt. Als ze je echt leuk vind, dan moet deze koele reactie van korte duur zijn. MAar zelf verwacht ik dat het klaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven