Mode & Beauty alle pijlers

Coltruien?

19-11-2017 10:10 51 berichten
Zomers ben ik best wel mode bewust. In de winter een stuk minder. Ik heb een hekel aan kou. Dat is waarschijnlijk de rede dat ik een coltrui best wel een ideaal kledingstuk vind. Het zit lekker, warm, en het is ergens best wel goed te combineren met andere kledingstukken. Het vraagteken achter mijn onderwerp is bedoelt hoe jullie denken over de coltrui als kledingstuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet tegen coltruien. Veel te afgesloten.Maar als jij het prettig vind dan draag je het toch lekker.
Ik vind een mooie coltrui prachtig.
Als de stof op borsthoogte is weggeknipt, heb ik er geen problemen mee.
Bij vrouwen dan.
anoniem_351580 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 10:13
10.69% gewijzigd
DEATH schreef:
19-11-2017 10:12
Als de stof op borsthoogte is weggeknipt, heb ik er geen problemen mee.
:proud:
Ik vind coltruien vreselijk. Ik kan er absoluut niet tegen als iets tegen mijn nek zit. Zelfs sjaals doe ik losjes om zodat mijn nek vrij blijft.
Afbeelding
Kleding is om je comfortabel in te voelen en 'n koltrui kan daar dus prima voor dienen. Helaas kan ik door opvliegers op dit moment geen koltrui meer verdragen, maar ik vind ze prima staan. Bij mannen trouwens ook! Stoer en sexy!
Ik vind koltruien niet mooi en niet lekker zitten. Ik draag sowieso nooit truien.
Zijn weer helemaal in, ik vind het heel mooi!
Om te reageren op de reactie van Joyce48, bij een trui van kasjmir voel je de col eigenlijk niet eens. Dat is echt zo zacht!
Ja en ik draag in de winter een dun coltruitje met een vest erover ik vind coltruien mij mooi staan. Ik ken ook mensen waarbij het niet mooi staat.
anoniem_279179 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 10:33
0.68% gewijzigd
Ze vallen bij mij in de categorie Uggs, witte leggings en Crocs.
Afgrijselijk dus.
Ik moet er wel altijd weer een beetje aan wennen, nu vind ik het nog niet zo lekker zitten, voel ik me inderdaad opgesloten. Maar zodra het kouder wordt, lijkt het wel alsof dat verdwijnt. Voor nu vind ik een coltrui nog te warm.
Ik vind ze ook lekker warm
Heb zo'n dun zwart col truitje van lady sting. Heel basic dus.en vind dus best kunnen
Ik heb ze ook, wel strakke col truien, anders vind ik het zo moeke idee.
Kan mooi staan, maar ziet er bij mij niet uit (vallen mijn behoorlijk grote borsten nog meer op).
Lucylucille schreef:
19-11-2017 10:31
Ze vallen bij mij in de categorie Uggs, witte leggings en Crocs.
Afgrijselijk dus.
Ik ben het niet met je eens, ik heb hele mooie coltruitjes waar ik zelfs in uit ga, en echt super sexy.
Wb het plaatje van Marco B. dan ben ik het met je eens.

Misschien heeft het ook met figuur te maken, ik heb maat 34, ik vind een strak coltruitje me echt heel mooi staan. Een slobber coltrui die veel te groot is, dan ben ik het weer wel met je eens, die valt onder de categorie huispak.
Mooi

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kan het wel sexy vinden staan. Vooral een zwart en strak model. Draag het niet heel vaak tho, lekker zit het niet.
KirstenQY schreef:
19-11-2017 10:34
Kan mooi staan, maar ziet er bij mij niet uit (vallen mijn behoorlijk grote borsten nog meer op).
Dit heb ik ook.
Afbeelding

Afbeelding
Die grote dikke coltruien vind ik niet mooi, maar bijvoorbeeld een strak zwart coltruitje met een rokje en hakken wel.
Dikke wijde lompe coltruien: nee.
Dunne elegante die aangesloten zijn: supermooi (als je maar een geschikt figuur ervoor hebt. Geen vetrollen/dikke buik of maag en zware hangborsten).

Bij mannen met een goed bovenlijf: ja graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven