Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Oh Twilight, ik vergat jou. Wat goed dat je het bij een handje hebt kunnen houden. Best goed met al die lekkernijen die er nu allemaal weer te koop zijn.
Heel veel plezier vanavond, je mag wel even genieten na je rotbericht van de week.
Hallo meisjes,

Was pas om 1 uur wakker, ben pas gaan slapen na 3en, ik was zo gezellig aan het keutelen, dat ik de tijd ben vergeten. Nou ja, ik heb geen verplichtingen, het enige is dat ik vanavond natuurlijk niet op tijd naar bed kan want niet moe.

Ik heb niet veel te doen vandaag, even bed verschonen en wat wasjes doen, maar dat laatste hoeft niet met een wasbord, dus dat doe ik even tussendoor.
Ik ben zo blij met mijn wasdroger, zeker nu ik heb ontdekt dat het geen effect heeft op mijn energierekening, dat was met mijn vorige wel anders.

Prada, dat is niet best dan je bil maar blijft opspelen. Ik heb het al een keer aangegeven, dat etherische eucalyptusolie werkt, maar ik krijg 2 duimen op en vervolgens doe je er niets mee, dus eigen schuld dikke bult. :)

Ja ja, de snoepmaand is er weer en die duurt langer omdat het allemaal al zo vroeg te koop is. Ik huil dikken tranen omdat ik straks geen musketkransjes mag eten en die vind ik zooooo lekker, daar kijk ik elk jaar weer naar uit. Misschien is het een plan om naar een patisserie te gaan om te kijken of ze per stuk worden verkocht en dat ik er dan 2 neem, eentje voor de 1ste en eentje voor de 2de kerstdag, lekker verwennen, vind wel dat dat moet kunnen.

Fijne dag allemaal! :)
Cateautje schreef:
25-11-2017 13:51
Hallo meisjes,

Was pas om 1 uur wakker, ben pas gaan slapen na 3en, ik was zo gezellig aan het keutelen, dat ik de tijd ben vergeten. Nou ja, ik heb geen verplichtingen, het enige is dat ik vanavond natuurlijk niet op tijd naar bed kan want niet moe.

Ik heb niet veel te doen vandaag, even bed verschonen en wat wasjes doen, maar dat laatste hoeft niet met een wasbord, dus dat doe ik even tussendoor.
Ik ben zo blij met mijn wasdroger, zeker nu ik heb ontdekt dat het geen effect heeft op mijn energierekening, dat was met mijn vorige wel anders.

Prada, dat is niet best dan je bil maar blijft opspelen. Ik heb het al een keer aangegeven, dat etherische eucalyptusolie werkt, maar ik krijg 2 duimen op en vervolgens doe je er niets mee, dus eigen schuld dikke bult. :)

Ja ja, de snoepmaand is er weer en die duurt langer omdat het allemaal al zo vroeg te koop is. Ik huil dikken tranen omdat ik straks geen musketkransjes mag eten en die vind ik zooooo lekker, daar kijk ik elk jaar weer naar uit. Misschien is het een plan om naar een patisserie te gaan om te kijken of ze per stuk worden verkocht en dat ik er dan 2 neem, eentje voor de 1ste en eentje voor de 2de kerstdag, lekker verwennen, vind wel dat dat moet kunnen.

Fijne dag allemaal! :)
Ik weet het sjoe. Maar zulke dingen heb ik in het verleden allemaal al een keer geprobeerd. Dit is al de 8e keer dat ik een hernia heb en weet dat dat niet gaat helpen. Nou ja, MRI is dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
Boodschappen gedaan - heel weinig want bodem van portemonnee is in zicht, maar toch maar wel een fles olijfolie in de bonus gekocht.
Verder doorgaan met luxaflex schoonmaken. Leuk om op Youtube te kijken naar tips. De meest bizarre methoden (iemand die 2 doekjes om grijper uit de keuken wikkelt met elastiekjes, waarvan ik dan denk; na iedere lamel moet je die weer losmaken, want smerig doekje, dat schiet lekker op! Of is alleen mijn luxaflex zo goor? (ja!!).
Eenzaam weekje was het deze week; niemand gesproken, nergens (leuks) heen geweest, een soort van Bor de Wolf in het eeeeeeenzame bos. En toch ook weer niet zo eenzaam, want kennelijk zelfgekozen. Oh juffrouw Ooievaar, wat staan uw benen raar.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
25-11-2017 14:15
Boodschappen gedaan - heel weinig want bodem van portemonnee is in zicht, maar toch maar wel een fles olijfolie in de bonus gekocht.
Verder doorgaan met luxaflex schoonmaken. Leuk om op Youtube te kijken naar tips. De meest bizarre methoden (iemand die 2 doekjes om grijper uit de keuken wikkelt met elastiekjes, waarvan ik dan denk; na iedere lamel moet je die weer losmaken, want smerig doekje, dat schiet lekker op! Of is alleen mijn luxaflex zo goor? (ja!!).
Eenzaam weekje was het deze week; niemand gesproken, nergens (leuks) heen geweest, een soort van Bor de Wolf in het eeeeeeenzame bos. En toch ook weer niet zo eenzaam, want kennelijk zelfgekozen. Oh juffrouw Ooievaar, wat staan uw benen raar.
Ja, ik was ook de hele week alleen, maar niet eenzaam, ik ken dat verschijnsel niet. In de loop der jaren ben ik me minder gaan hechten aan mensen en dat voelt best wel goed. De vriendinnen die ik heb zijn alledrie druk en hebben niet echt veel tijd voor me, maar dat vind ik niet erg, want als ik contact met ze heb dan is het altijd weer heel gezellig en daar kan ik dan weer een hele tijd mee vooruit.
Soms verveel ik me weleens, maar meestal vermaak ik me prima, al kom ik de laatste tijd niet echt veel buiten en zoek mijn dingen in huis en dat vind ik wel minder, maar weet gewoonweg niet wat ik buiten te zoeken heb. Zit vaak te genoeg te verzinnen wat ik kan gaan doen daar in de grote wereld, maar kan het echt niet verzinnen, dus dan maar niet.
Zit er wel aan te denken om weer een biosabo te nemen, dan kan ik onbeperkt naar de bios voor 20 euro per maand en dat beviel me destijds wel, nou ja, ik zie wel.
Ik heb precies hetzelfde als jij Cateau. Alleen maar niet eenzaam. Ik ken dat gevoel ook helemaal niet.
Nou ja, ik heb een Marokkaanse buurvrouw en die heeft net een baby'tje gekregen dus daar ga ik regelmatig even kijken. Of ze brengt even de baby hier omdat ze wat moet doen. We zitten in een appartementencomplex dus het is twee stappen van haar naar mijn deur. Leuke vlotte meid is het die perfect Engels spreekt. En die alleen haar man hier heeft en verder geen familie. Dus ben ik benoemd tot surrogaat moeder/oma.

Anna, soms is dat wel lekker dat je even op jezelf bent aangewezen. Succes met je lamellen, wat een vreselijke klus.
Als het goed is en doorgaat, wordt dit mijn nieuwe huisgenote en familiair.
Ze is 4 maanden, haar baasje is plots overleden en ze logeert nu bij iemand die niet op huisdieren zit te wachten.
We hebben leuk contact gehad, komend weekend ga ik er naartoe. :)

Afbeelding
prada schreef:
25-11-2017 14:49
Ik heb precies hetzelfde als jij Cateau. Alleen maar niet eenzaam. Ik ken dat gevoel ook helemaal niet.
Nou ja, ik heb een Marokkaanse buurvrouw en die heeft net een baby'tje gekregen dus daar ga ik regelmatig even kijken. Of ze brengt even de baby hier omdat ze wat moet doen. We zitten in een appartementencomplex dus het is twee stappen van haar naar mijn deur. Leuke vlotte meid is het die perfect Engels spreekt. En die alleen haar man hier heeft en verder geen familie. Dus ben ik benoemd tot surrogaat moeder/oma.

Anna, soms is dat wel lekker dat je even op jezelf bent aangewezen. Succes met je lamellen, wat een vreselijke klus.
Oh, leuk, een babytje over de vloer, dat zou ik ook wel willen. :proud:

Prada, fijn dat jij ook je eigen beste vriendin bent, want met haar, jezelf, moet je het toch doen, dat is de enige waar je altijd goed mee door één deur moet kunnen.
Leuk Cateautje. Dit beestje verdient extra liefde doordat ze plots alleen is.

Ik heb een man dus niet alleen, maar als ik alleen zou zijn zou ik denk ik meer buiten de deur doen. Ik heb maar 1 goede vriendin en 2 "kennisachtige" vriendinnen maar heb nooit op grote groepen zitten wachten. Hou ik niet van.
Ik ga wel 1 ochtend sporten en daar zie ik meerder mensen, 1 ochtend werken (dus ook contact), regelmatig contact met m'n kinderen (veel appen) en verder kan ik me prima vermaken.
Het ergste van alleen zijn lijken me de avonden en nachten.
Vroeger moest mijn man nogal eens naar het buitenland voor zijn werk en dan vond ik het 's nachts alleen zijn niet prettig.
Maar misschien went dat.
Ha Cateau, dat zeg je goed. Mijn eigen beste vriendin. Wat een snoes van een poes. Hopelijk krijgt ze bij jou een heerlijk thuis.
Herfst, het went. Echt waar. Ik ben ook echt heel graag alleen en thuis. Ik werk wat, lees wat, kijk wat televisie, kokkerel graag en hobby wat. Ik vermaak me prima.
herfstappeltaart schreef:
25-11-2017 15:07
Leuk Cateautje. Dit beestje verdient extra liefde doordat ze plots alleen is.

Ik heb een man dus niet alleen, maar als ik alleen zou zijn zou ik denk ik meer buiten de deur doen. Ik heb maar 1 goede vriendin en 2 "kennisachtige" vriendinnen maar heb nooit op grote groepen zitten wachten. Hou ik niet van.
Ik ga wel 1 ochtend sporten en daar zie ik meerder mensen, 1 ochtend werken (dus ook contact), regelmatig contact met m'n kinderen (veel appen) en verder kan ik me prima vermaken.
Het ergste van alleen zijn lijken me de avonden en nachten.
Vroeger moest mijn man nogal eens naar het buitenland voor zijn werk en dan vond ik het 's nachts alleen zijn niet prettig.
Maar misschien went dat.
Dan word ik pas echt goed wakker en krijg het heerlijk naar mijn zin, vandaar het ook steeds zo laat wordt de laatste tijd. :)

Ja, ik ben ook nooit geschikt geweest voor grote groepen, mij te opdringerig en te luid.
Prada vind je het alleen zijn ook niet moeilijk/zwaar als je je ziek voelt en veel pijn hebt? Nooit het gevoel:" ik wou dat er iemand voor me zorgde"?
Cateautje schreef:
25-11-2017 14:51
Als het goed is en doorgaat, wordt dit mijn nieuwe huisgenote en familiair.
Ze is 4 maanden, haar baasje is plots overleden en ze logeert nu bij iemand die niet op huisdieren zit te wachten.
We hebben leuk contact gehad, komend weekend ga ik er naartoe. :)

Afbeelding

Leuk Cateau, wat een schatje!
miedo schreef:
25-11-2017 15:20
Leuk Cateau, wat een schatje!
Ja hè, zo'n poepie. :proud:

Ik kan niet wachten. :cat: :blob:
herfstappeltaart schreef:
25-11-2017 15:16
Prada vind je het alleen zijn ook niet moeilijk/zwaar als je je ziek voelt en veel pijn hebt? Nooit het gevoel:" ik wou dat er iemand voor me zorgde"?
Nee hoor, ik red me wel. En 1x per week komt de hulp die ook mijn beste vriendin is geworden. Als het nodig is dan is zij er voor me. Ik heb haar gekregen toen het zo slecht met me ging 3 jaar geleden en ze is nooit meer weggegaan. Ze heeft me toen ik een longaanval had eens om 23.00 uur naar de spoed gereden en blijven wachten tot ik alle onderzoeken had gehad. De dag daarna bracht ze alles wat ik nodig had, ze weet hier alles te liggen.
We gaan ook wel eens samen lunchen, een terrasje doen of gewoon even naar de stad. Dus dat is mijn baken in noodgevallen.
We zijn ook ongeveer even oud.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 25-11-2017 15:48
0.06% gewijzigd
Cateautje schreef:
25-11-2017 15:12
Dan word ik pas echt goed wakker en krijg het heerlijk naar mijn zin, vandaar het ook steeds zo laat wordt de laatste tijd. :)

Ja, ik ben ook nooit geschikt geweest voor grote groepen, mij te opdringerig en te luid.
Jij bent echt mijn zus, dat kan niet anders. We zitten met zoveel dingen op een lijn.
Wat een schatje van een poes (of is het een kater???) Cateautje.

Ik kan heel goed tegen alleen zijn. Heb ook altijd wel iets te doen of te lezen of te denken (hahah) en ik denk dat als ik zeg dat ik alleen ben dat dit slaat op alleen wonen. Geen partner. Mijn volwassen kinderen wonen al geruime tijd zelfstandig en ik heb zelfs al een kleinkind. Dus "alleen" is uiteraard een omschrijving die misschien niet helemaal klopt. En ik wil geen zeurmoeder zijn, die klaagt dat de kinderen zo weinig langskomen. Verplichte bezoekjes op zon- en feestdagen. Ieewwww..

En ook geen verplichte Oma-oppas zijn. Dat klinkt niet aardig, maar ik denk dat ik mijn portie opvoeden al heb gedaan en vaste dagen oppassen, ik wil me eigenlijk nergens meer vastleggen. Zweef oma dus. Bij nood altijd en dat heb ik ook al gedaan.

Maar omdat mijn kinderen in andere steden wonen dan ik en ik geen eigen vervoer heb is spontaan even langskomen of langsgaan iets ingewikkelder dan dat ze om de hoek zouden wonen. Met dat ze variabele werktijden en dagen hebben maakt dat een ander plaatje dan ieder weekend beschikbaar zijn.

Ben ook geen groepenmens.
Everything you see I owe to spaghetti!
prada schreef:
25-11-2017 15:47
Jij bent echt mijn zus, dat kan niet anders. We zitten met zoveel dingen op een lijn.
:high5: :couple:
Het is een poes Anna. :)
Cateautje schreef:
25-11-2017 16:16
:high5: :couple:
:worship:
Ahhh wat een lief dier! Het is je gegunt! Hoop dat deze bij je komt wonen!

Boodschappen inmiddels binnen, keuken nog steeds niet gedaan. Dus ga nu eindelijk eens wat doen.

Ik ben wel een behoorlijk groepenmens, maar dan wel met groepen die ik zelf uit kies :D
Vanavond feestje met vrienden, en daar kan ik dan oprecht van genieten!
Maar morgen dagje samen met vriend op de bank vind ik ook heerlijk!

Geniet van jullie weekend!
Ik heb trek in een Bossche bol en in een tompouche en musketkransjes en een broodje kroket met dubbel mayonaise en een verse loempia van de Chinees, in draadjesvlees en stoofpeertjes en een pizza Calzone, maar het worden snijboontjes. *zucht*
twilight84 schreef:
25-11-2017 16:42
Ahhh wat een lief dier! Het is je gegunt! Hoop dat deze bij je komt wonen!

Boodschappen inmiddels binnen, keuken nog steeds niet gedaan. Dus ga nu eindelijk eens wat doen.

Ik ben wel een behoorlijk groepenmens, maar dan wel met groepen die ik zelf uit kies :D
Vanavond feestje met vrienden, en daar kan ik dan oprecht van genieten!
Maar morgen dagje samen met vriend op de bank vind ik ook heerlijk!

Geniet van jullie weekend!
Ja, ik hoop het ook, het wordt hoog tijd dat ik nu eindelijk eens mijn huisdier krijg, ben al zolang op zoek. :cat:

Veel plezier vanavond. :)
prada schreef:
25-11-2017 15:46
Nee hoor, ik red me wel. En 1x per week komt de hulp die ook mijn beste vriendin is geworden. Als het nodig is dan is zij er voor me. Ik heb haar gekregen toen het zo slecht met me ging 3 jaar geleden en ze is nooit meer weggegaan. Ze heeft me toen ik een longaanval had eens om 23.00 uur naar de spoed gereden en blijven wachten tot ik alle onderzoeken had gehad. De dag daarna bracht ze alles wat ik nodig had, ze weet hier alles te liggen.
We gaan ook wel eens samen lunchen, een terrasje doen of gewoon even naar de stad. Dus dat is mijn baken in noodgevallen.
We zijn ook ongeveer even oud.

Wat heerlijk dat je het zo getroffen hebt met je hulp Prada!
Fijn dat je dan toch altijd iemand hebt om op terug te vallen.
Dat hebben we toch eigenlijk allemaal nodig he :-)
Cateautje schreef:
25-11-2017 17:39
Ik heb trek in een Bossche bol en in een tompouche en musketkransjes en een broodje kroket met dubbel mayonaise en een verse loempia van de Chinees, in draadjesvlees en stoofpeertjes en een pizza Calzone, maar het worden snijboontjes. *zucht*

Aaaaaaaah......... :there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven