Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 22 november 2017 om 22:49
donderdag 23 november 2017 om 10:31
Hier ook een duimer.
Het regent licht, het waait hard en mijn ontbijt bestond uit bananenpannenkoekjes (want banaan dreigde van de fruitschaal weg te lopen).
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 23 november 2017 om 10:33
Ik duim mee twilight!
Ik heb kaarsjes aangestoken, ik moet me op een of andere manier hier thuis gaan voelen als ik alleen ben. Het is zo wennen. Ik denk bijna ''hadden we het maar nooit gedaan'' (terwijl dit huis mega veel voordelen heeft). Al het begin is moeilijk toch. Word vast makkelijker als alles ingericht is etc. en schoon. maar schoonmaken terwijl je steeds met tassen/dozen sleept heeft niet veel zin. Dat komt wel.
Ik heb kaarsjes aangestoken, ik moet me op een of andere manier hier thuis gaan voelen als ik alleen ben. Het is zo wennen. Ik denk bijna ''hadden we het maar nooit gedaan'' (terwijl dit huis mega veel voordelen heeft). Al het begin is moeilijk toch. Word vast makkelijker als alles ingericht is etc. en schoon. maar schoonmaken terwijl je steeds met tassen/dozen sleept heeft niet veel zin. Dat komt wel.
donderdag 23 november 2017 om 11:25
Goedemorgen lieverds. Hal, inderdaad gezellig maken scheelt wel in het thuisgevoel maar het huis moet je ook gaan passen. Tenminste, zo noem ik dat. Bij mij heeft het best een tijdje geduurd voordat ik bij het binnenkomen kon zeggen "hehe, ik ben thuis".
Ik ga alvast mijn avondeten klaarmaken. Krootjes met een speklapje. Daar ben ik zo dol op. Rauw uitje erbij hmmm.
Ik ga alvast mijn avondeten klaarmaken. Krootjes met een speklapje. Daar ben ik zo dol op. Rauw uitje erbij hmmm.
donderdag 23 november 2017 om 11:48
donderdag 23 november 2017 om 13:09
O dat ruimt op Hawelry!
Ik heb pas een nieuwe bank gekocht en toen stonden er opeens 4 banken in huis en bij gratis-af-te-halen op website en Facebook reageerde niemand en toen kostte het nog een halve week voordat de Kringloop langs kon komen. Wat een zee van ruimte toen die oude banken opeens weg waren!
We moeten eigenlijk nog een fauteuil kopen om een beetje lekker verdeeld te kunnen zitten, maar aan de andere kant, mijn kamer ziet er nu heerlijk ruim uit.
Wat een snertweer is het nu, bah! De wind giert op mijn kantoor, beukt op de ramen en de ramen staan vol druppels.
Ik heb pas een nieuwe bank gekocht en toen stonden er opeens 4 banken in huis en bij gratis-af-te-halen op website en Facebook reageerde niemand en toen kostte het nog een halve week voordat de Kringloop langs kon komen. Wat een zee van ruimte toen die oude banken opeens weg waren!
We moeten eigenlijk nog een fauteuil kopen om een beetje lekker verdeeld te kunnen zitten, maar aan de andere kant, mijn kamer ziet er nu heerlijk ruim uit.
Wat een snertweer is het nu, bah! De wind giert op mijn kantoor, beukt op de ramen en de ramen staan vol druppels.
donderdag 23 november 2017 om 13:45
Toen jij dit schreef keek ik naar buiten en dacht "oh hier is het nog heerlijk droog". En toen kwam ineens de regen met bakken naar beneden .aviv_13 schreef: ↑23-11-2017 13:09O dat ruimt op Hawelry!
donderdag 23 november 2017 om 14:04
Ik was net een boodschapje aan het doen. En liep door die bakken terug naar huis. Maar ach....alles kan weer drogen tenslotte. Niet koud buiten!
donderdag 23 november 2017 om 15:39
Ja, handig hoor kringloop die ophaalt. Het ging om groot tweepersoons-matras en lattenbodems van oude bed en wat kleine dingen. Normaal nemen ze geen matrassen in zonder frame enzo, maar dit matras was gelukkig in goede staat dus namen ze het mee.
Nu ga ik lekker tv kijken. Vanavond komt ons konijn thuis (man gaat het ophalen), die was al uit logeren vanaf voor het huwelijk (ivm huwelijksreis en kijkers oude woning), heb ik gelijk wat leven erbij overdag
Nu ga ik lekker tv kijken. Vanavond komt ons konijn thuis (man gaat het ophalen), die was al uit logeren vanaf voor het huwelijk (ivm huwelijksreis en kijkers oude woning), heb ik gelijk wat leven erbij overdag
donderdag 23 november 2017 om 16:35
Het is behoorlijk opgeknapt, toch nog lekker in de zon zitten werken. Totdat de zon zo fel werd, dat ik mijn monitor niet meer lezen kon.
donderdag 23 november 2017 om 16:38
Fijn dat Konijn weer thuis komt!!
Pffff stop maar met duimen
Wederom niet gelukt!
Nu zwaar de neiging om alles te eten wat slecht is ! Maar ben maar snel naar huis gesjeest. En nu braaf aan de worteltjes. Mocht van de gyn niet aankomen. Niet dat ik extreem dik ben, maar bmi wel wat te hoog. (zie je niet aan mijn figuur. ) Dus nu maar extra goed proberen af te vallen.
Helaas ook echt niet fit, dus niet naar de sportschool gegaan. Maar proberen of ik thuis nog wat extra stappen kan zetten. Zit pas op 4200 stappen...
Pffff stop maar met duimen
Nu zwaar de neiging om alles te eten wat slecht is ! Maar ben maar snel naar huis gesjeest. En nu braaf aan de worteltjes. Mocht van de gyn niet aankomen. Niet dat ik extreem dik ben, maar bmi wel wat te hoog. (zie je niet aan mijn figuur. ) Dus nu maar extra goed proberen af te vallen.
Helaas ook echt niet fit, dus niet naar de sportschool gegaan. Maar proberen of ik thuis nog wat extra stappen kan zetten. Zit pas op 4200 stappen...
donderdag 23 november 2017 om 17:10
twilight84 schreef: ↑23-11-2017 16:38Fijn dat Konijn weer thuis komt!!
Pffff stop maar met duimenWederom niet gelukt!
donderdag 23 november 2017 om 17:59
Ocharme, wat jammer. En dat is nogal een understatement.twilight84 schreef: ↑23-11-2017 16:38Fijn dat Konijn weer thuis komt!!
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 23-11-2017 20:12
0.08% gewijzigd
donderdag 23 november 2017 om 20:13
twilight84 schreef: ↑23-11-2017 16:38Fijn dat Konijn weer thuis komt!!
donderdag 23 november 2017 om 20:20
O, wat jammer. Sterkte...twilight84 schreef: ↑23-11-2017 16:38Fijn dat Konijn weer thuis komt!!
donderdag 23 november 2017 om 21:27
Ik ben moe, zo ontzettend moe. Ik snap er niks van. Ik heb het eten niet meer afgemaakt. Ik zou mac ‘n cheese maken, maar man heeft nu de macaroni maar opgegeten met strooikaas erover. Ik eet het niet vanwege mijn dieet.
Ik ben zenuwachtig voor morgen. Ik ga naar een schrijfweekend, ver ver vér buiten mijn comfortzone. 50 mensen, geen eigen kamer, schrijven terwijl ik zo bang ben dat dat niet lukt, het contact, eten in zo’n onbekende groep, alles vind ik er spannend aan. Doodeng zelfs. Ik hoop zo dat het goed zal gaan, dat het me lukt.
Ik ben zenuwachtig voor morgen. Ik ga naar een schrijfweekend, ver ver vér buiten mijn comfortzone. 50 mensen, geen eigen kamer, schrijven terwijl ik zo bang ben dat dat niet lukt, het contact, eten in zo’n onbekende groep, alles vind ik er spannend aan. Doodeng zelfs. Ik hoop zo dat het goed zal gaan, dat het me lukt.