Waar echte hoekbank vinden

25-11-2017 19:57 32 berichten
Wij zijn op zoek naar een echte hoekbank!
Dus geen bank met een chaise lounge, maar echt een hoek erin!

Verder dan de KIVIK van Ikea komen wij helaas niet.. Ook op de meubel boulevard (Utrecht) kunnen we nou niet
echt heel veel vinden..

Iemand tips? We willen de bank wel kunnen testen en zien (dus geen webshops als Wehkamp)

Ons budget is maximaal €1000 euro.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/prod ... S49183970
Ikea ektorp hoekbank
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
25-11-2017 20:53
Nou.. mijn huidige bank kwam daar vandaan 1000 euro en 18 jaar later staat ie er nog en is nu eindelijk af .. je kunt dus ook mazzel hebben ;)

Hadden we niet gedacht toen we hem kochten
18 jaar en nog steeds zit ie goed???...vanaf het begin??...ben je nooit thuis dan? En anders heb je idd flink mazzel, het is je gegund....
poldervrouw schreef:
25-11-2017 20:53
Nou.. mijn huidige bank kwam daar vandaan 1000 euro en 18 jaar later staat ie er nog en is nu eindelijk af .. je kunt dus ook mazzel hebben ;)

Hadden we niet gedacht toen we hem kochten

18 jaar geleden waren er nog geen euro's :biggrin:
Trendhopper.
Castor1975 schreef:
25-11-2017 21:08
18 jaar en nog steeds zit ie goed???...vanaf het begin??...ben je nooit thuis dan? En anders heb je idd flink mazzel, het is je gegund....

Hij heeft 3 kinderen overleefd
Mijn honden en katten liggen erop.
Ik ben heel veel thuis.
Dus zeker mazzel. Ik heb nooit service nodig gehad dus dat is al mazzel denk ik ;). Was / is een echt leren bank.
2 en 3 zits. Nu is er een leuning waar een deuk in zit en er zit een gaatje in een van de kussens. Leer is door. En hij is erg zacht geworden qua zitten Kortom. Op.

Nu dus mooie stoffen hoekbank gekocht en de honden in de afgelopen weken afgeleerd dat ze op de bank mogen ;).
Andersom schreef:
25-11-2017 21:20
18 jaar geleden waren er nog geen euro's :biggrin:

Dan was ie 1000 gulden. Nog erger ;). Gekocht in 1999 Valentijnsdag ;).
Was ook zo’n rare winkel. Beginnen ze met idiote prijs en dan ga je onderhandelen. Weglopen en van alles en nog wat. En koop je hem voor rare prijs ;). Wij wilden echt een goedkope
Bank voor een korte tijd. Kleine kinderen dus wilde niets duurs dan kom je al snel bij zoiets.

Ding had levertijd van week of 4 en werden we gebeld en moest de bank direct opgehaald worden toen ie binnen was.
Dus stel je voor: dinsdag ochtend 1100 uur bellen ze out of the blue (want exacte lever datum wisten we niet ) en ding moest voor 1700 uur opgehaald zijn. Was nog best even een gedoe.

Oude bank heedt nog 2 weken in tuin gestaan voordat grof vuil kwam ;)
Ikea Norsborg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven