Mode & Beauty alle pijlers

goede en betaalbare hold-ups

26-11-2017 09:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had altijd hold-ups van de Hema, helemaal prima. Maar het lijkt wel of ze veranderd zijn. Ze plakken niet goed meer en zitten op een of andere manier minder lekker. Ik heb die van 15 denier, andere heeft de Hema in dit dorp niet.

Er zijn vast wel ergens nog fijne hold ups te vinden voor lange benen voor niet al te veel geld... maar waar? Tips?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik had vroeger de etos, maar zelfde probleem.
Tegenwoordig geef ik toch maar meer uit en ga voor de hunkemoller.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oroblu zijn echt goede.
Ik was eerst ook helemaal tevreden met die van de Hema maar die zijn op andere overgegaan? Ladderen al als ik ze aantrek.
Nu Annie Rolfie van het Kruitvat, ben ik blij mee en voor een leuke prijs.

Als na een paar keer dragen de kous niet meer lekker plakt dan kun je je handen even vochtig maken onder de kraan en bovenbeen een beetje nat maken, dan plakt ie weer prima.
Oh dat is een goeie tip... ben laatst met 1 hand aan een kous de hema ingerend voor nieuwe... zag er vast niet uit :-D
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik ben helemaal gestopt met de plakkousen om die reden. Werd gek van het ineens niet meer plakken idd.
Tijdje nog jarretels gehad, dat vond ik zoveel relaxer.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 26-11-2017 10:17
0.95% gewijzigd
pokkewijf schreef:
26-11-2017 10:04

Als na een paar keer dragen de kous niet meer lekker plakt dan kun je je handen even vochtig maken onder de kraan en bovenbeen een beetje nat maken, dan plakt ie weer prima.
Werkt lang niet altijd. Helaas.
Heb echt alles geprobeerd op niet plakkende kousen, van schoonmaken met azijn tot haarlak.

Daarom gebruik ik die van de etos niet meer. Plakten altijd prima, maar tegenwoordig zakken ze al af als ze net uit de verpakking komen en niks werkt er tegen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oroblu, Falke. Ik koop altijd L, ik heb erg lange benen in verhouding en hoe hoger ze komen, hoe beter ze blijven zitten is mijn ervaring. Kijk op de achterkant van het pakje:
Afbeelding

Dan zie je dat L ook gewoon is voor langere dames bij voorbeeld. Nu ben ik niet lang maar mijn benen wel. Bij de Bijenkorf kunnen ze je maat heel goed in schatten is mijn ervaring, de verkoopsters zeggen ook standaard L en ik ben gewoon slank.
Waarom zakken die dingen bij mij altijd direct af?
Zelf heb ik nu goed geïnvesteerd in een jarretel.
ok, dan heb ik een hele domme vraag denk ik......... doe je daar dan je string/onderbroek overheen? Anders lijkt het me zo onhandig met naar de wc gaan :proud:
felice71 schreef:
26-11-2017 11:25
ok, dan heb ik een hele domme vraag denk ik......... doe je daar dan je string/onderbroek overheen? Anders lijkt het me zo onhandig met naar de wc gaan :proud:
Ja. Of niets maar dat is meer voor andere gelegenheden.
Lucifermiauww schreef:
26-11-2017 09:51
Oroblu zijn echt goede.
Sluit ik me bij aan.
Kühner bij de bijenkorf te koop, hele goede stay up’s.
Girls compete with each other, women empower one another

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven