Black friday
vrijdag 24 november 2017 om 17:13
Gompernikkel. Dat is wel heel sneu zeg.minnimouse schreef: ↑24-11-2017 17:08Hier in de stad zit een winkeltje waar ze Marokkaanse jurken verkopen. ZIj hadden een bordje ‘white friday’ op het raam hangen![]()
Ik ben trouwens helemaal niet onder de indruk van al die zogenaamde kortingen en vind het hele concept Black Friday stom. Het zou nog wel ergens op slaan als we Thanksgiving zouden vieren, maar dat doen we niet en gaan we (hopelijk) ook nooit doen.
vrijdag 24 november 2017 om 20:33
Is inderdaad een fantastische website, want je ziet het prijsverloop van de laatste maanden/jaren mooi in beeld.
Voor elektronica check ik ook altijd tweakers en hardware.info, https://nl.hardware.info/prijsvergelijker
Met die 2 samen weet je voor 99% zeker wat het zou mogen kosten.
vrijdag 24 november 2017 om 21:47
Deze actie vind ik nu juist de leukste van het land goeie knipoog naar de zwartepietendiscussie !Mejuffrouwmuis schreef: ↑24-11-2017 17:13Gompernikkel. Dat is wel heel sneu zeg.
Ik ben trouwens helemaal niet onder de indruk van al die zogenaamde kortingen en vind het hele concept Black Friday stom. Het zou nog wel ergens op slaan als we Thanksgiving zouden vieren, maar dat doen we niet en gaan we (hopelijk) ook nooit doen.
zondag 26 november 2017 om 12:47
Waar heb je deze gekocht? Ik zoek al een hele tijd naar zo'n deal.lizenlotte schreef: ↑25-11-2017 12:31Ik heb vorige week mijn tablet kapot laten vallen en heb gisteren een mooie deal gescoord; een samsung tab A 10.1 inch voor 129 euro, normaal is de goedkoopste prijs daarvoor 189 euro dus toch mooi 60 euro bespaard![]()
Happy socks heb ik via de website van happy socks zelf besteld. Misschien een tip?
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang