Black friday
donderdag 23 november 2017 om 18:38
Ineens was het er...Black Friday, net als Halloween en over een paar jaar ook Thanskgiving..vooruit de 4th of July...
Enfin....
Ik denk dat een hoop bedrijven "meevaren" en dat je zoals je boven kunt lezen echt goed moet zoeken naar het koren onder het kaf om niet belazerd te worden door mooie reclame praatjes.
Ik ga gewoon naar de echte sale in de winkels binnenkort, maar even zo goed veel plezier.
Enfin....
Ik denk dat een hoop bedrijven "meevaren" en dat je zoals je boven kunt lezen echt goed moet zoeken naar het koren onder het kaf om niet belazerd te worden door mooie reclame praatjes.
Ik ga gewoon naar de echte sale in de winkels binnenkort, maar even zo goed veel plezier.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
donderdag 23 november 2017 om 18:39
Dit dus, wij hebben een 1,5 maand geleden een robot stofzuiger gekocht en ben de prijzen in de gaten blijven houden. Afgelopen maand is de prijs flink omhoog gegaan om daar vervolgens nu korting op te geven. Uiteindelijk waren wij dus goedkoper uit.
donderdag 23 november 2017 om 18:49
Wij overwegen de aanschaf van een Playstation4, incl. 2 controllers en een spel is die nu morgen in de aanbieding voor 279,00. Dat is volgens mij toch wel echt een goede prijs. Ik heb het althans nergens goedkoper voorbij zien komen de afgelopen periode. Jullie ergens toevallig een betere prijs gezien ?
donderdag 23 november 2017 om 18:55
Ik heb twee online cursussen aangeschaft bij Soofos.
Websites bouwen met wordpress en programmeren met HTLM&CSS. Ze hadden per ongeluk de mailing een dag te vroeg de deur uit gedaan, en waren zo fideel de kortingen dan ook wel gelijk te geven. Scheelt een hoop geld.
Heb daar al eens eerder een Photoshop cursus gedaan en dat is me goed bevallen.
Websites bouwen met wordpress en programmeren met HTLM&CSS. Ze hadden per ongeluk de mailing een dag te vroeg de deur uit gedaan, en waren zo fideel de kortingen dan ook wel gelijk te geven. Scheelt een hoop geld.
Heb daar al eens eerder een Photoshop cursus gedaan en dat is me goed bevallen.
donderdag 23 november 2017 om 19:20
donderdag 23 november 2017 om 20:01
donderdag 23 november 2017 om 20:26
donderdag 23 november 2017 om 20:40
Is dat dit jaar voor het eerst ook in Nederland? Ik kom het ineens overal tegen, krijg mailtjes van alle online winkels waar ik weleens wat koop, terwijl ik altijd dacht dat het iets Amerikaans was. Ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook al in Nederland bestond?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 23 november 2017 om 20:49
En ze liegen op die sites gewoon over hun kortingen. Ik zit op parfum te letten en de gewone prijzen die voor iedereen gelden en die al de hele week gelden en super vaak terug komen ook trouwens, zijn 25 procent korting. Bij bol.com zijn die geurensets zonder korting gewoon net zo duur als bij douglas met korting. Ik zou eerst eens checken of je niet genaaid wordt waar je bijstaat. Dat je denkt dat je een goeie deai hebt maar gewoon evenzogoed de hoofdprijs betaalt.
donderdag 23 november 2017 om 20:51
donderdag 23 november 2017 om 20:54
amac.nlkiwibanaansap schreef: ↑23-11-2017 20:44Weet iemand ergens fantastische aanbiedingen van Apple? Onze iMac is dood gegaan net![]()