Gezondheid alle pijlers

Longontsteking

26-11-2017 22:01 27 berichten
Hallo,

Na 1 week flink rond te lopen met een hoest, en me steeds beroerder te voelen was op een foto van afgelopen dinsdag te zien dat ik longontsteking heb. Antibiotica kuur sinds dinsdag en ben ook ziek thuis , dokter heeft me geadviseerd om tot deze week woensdag thuis te blijven.

Dinsdag ga ik op controle bij de dokter. Ondertussen heb ik wel redelijk wat gewerkt vanaf thuis uit, goed mogelijk met mijn job ook en ging ok. Nu heb ik aanstaande dinsdag een vergadering op het kantoor, enkele uren.

Wat zouden jullie doen? Gaan of zeggen dat de dokter adviseerde om nog thuis te blijven en niet gaan?

Groeten,
Wolkje
Alle reacties Link kopieren
Wolkje75, rust maar goed uit, een longontsteking mag je niet onderschatten want het vraagt veel van je lichaam.
Neem de rust die de dokter je voorschrijft, dat je goed kan herstellen zo dat je later volledig volledig weer je taken kan opnemen en van het leven genieten.
Veel sterkte!!
Thx voor jullie reacties!
Gisteren terug geweest naar huisarts omdat ik me nog niet zo goed voelde, licht gevoel in hoofd, rugpijn en hoofdpijn. Opnieuw 3 dagen antibiotica voorgeschreven gekregen en rusten. pff dacht dat ik simpel na 1 weekje weer beter zou zijn maar niet dus:(.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven