Schoonzusje
dinsdag 28 november 2017 om 22:07
Voor t eerst weer opstap geweest na lange tijd met een maatje en aardig wat gedronken. Op een gegeven moment kwamen we me zwagertje en zn vriendin tegen.
Nadat ik met haar had staan praten in de rokers ruimte zoenden we heel onverwachts met elkaar.
Dit is de hele avond steeds heftiger geworden en er zijn van beide kanten uitspraken gedaan die al helemaal niet kunnen.
We willen eigenlijk allebij niet opgeven wat we hebben maar toch is er een soort van aantrekkingskracht en verlangen.
Allebij zijn we nog nooit vreemd gegaan.
Behalve die avond een paar x gezoend te hebben.
Ik vind dit heel moeilijk en krijg haar niet uit mijn hoofd. Terwijl het echt niet kan.
En dat beseffen we ook alleen word het lastig als we gedronken hebben en met elkaar zijn denk ik omdat dan de grenzen toch sneller verlegd worden.
Nadat ik met haar had staan praten in de rokers ruimte zoenden we heel onverwachts met elkaar.
Dit is de hele avond steeds heftiger geworden en er zijn van beide kanten uitspraken gedaan die al helemaal niet kunnen.
We willen eigenlijk allebij niet opgeven wat we hebben maar toch is er een soort van aantrekkingskracht en verlangen.
Allebij zijn we nog nooit vreemd gegaan.
Behalve die avond een paar x gezoend te hebben.
Ik vind dit heel moeilijk en krijg haar niet uit mijn hoofd. Terwijl het echt niet kan.
En dat beseffen we ook alleen word het lastig als we gedronken hebben en met elkaar zijn denk ik omdat dan de grenzen toch sneller verlegd worden.
dinsdag 28 november 2017 om 22:15
Hoe hier mee om te gaan als je toch echt allebij een gelukkige relatie hebt. Maar allebij een seksueel verlangen naar elkaar hebt. Het klinkt als of het niet goed is in onze eigen relaties maar toch is dat bij allebij wel zo.
En niet aan toegeven is heel makkelijk gezegt als je toch ook zo'n aantrekking kracht voelt en weet dat heb wederzijds is.
En niet aan toegeven is heel makkelijk gezegt als je toch ook zo'n aantrekking kracht voelt en weet dat heb wederzijds is.
dinsdag 28 november 2017 om 22:18
dinsdag 28 november 2017 om 22:18
Allebei.Boswachterx schreef: ↑28-11-2017 22:15Hoe hier mee om te gaan als je toch echt allebij een gelukkige relatie hebt. Maar allebij een seksueel verlangen naar elkaar hebt. Het klinkt als of het niet goed is in onze eigen relaties maar toch is dat bij allebij wel zo.
Je kunt er wél aan toegeven of níét. Simpel eigenlijk.
Roken is slecht.
dinsdag 28 november 2017 om 22:23
dinsdag 28 november 2017 om 22:34
dus jij bent een vrouw van 1.90 en denkt echt dat niemand je gezien heeft met dat chickie?? (als je al niet uit je nek lult, waarover ik zo mijn bedenkingen bij heb) Waarom pak je je schoonzusje niet gewoon op de bek waar je zwagertje bij is, wedden dat hij het maar wat geil vind om met jullie een triootje te doen? Het blijft in de familie toch dus wat maakt het uit?
dinsdag 28 november 2017 om 22:59
Het-groepje schreef: ↑28-11-2017 22:11Gewoon met dat meisje verder.
Gedeelde smart is halve smart voor je vriendin en je zwagertje.
En denk je nou echt dat niemand jullie heeft gezien, gewoon opbiechten, excuses aanbieden en weer afspreken in dat rookhok.
tantepip wijzigde dit bericht op 28-11-2017 23:06
Reden: Dubbel geplaatst foutje in Mn mobiel :)
Reden: Dubbel geplaatst foutje in Mn mobiel :)
1.18% gewijzigd
dinsdag 28 november 2017 om 23:04
Het-groepje schreef: ↑28-11-2017 22:11Gewoon met dat meisje verder.
Gedeelde smart is halve smart voor je vriendin en je zwagertje.
En denk je nou echt dat niemand jullie heeft gezien, gewoon opbiechten, excuses aanbieden en weer afspreken in dat rookhok.