Entertainment alle pijlers

Lost

05-03-2005 09:03 1480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de nieuwe serie Lost gezien gister? Ik vind het nu al spannend!

Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op ;))

Verder ben ik blij dat er  nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
Bem trouwens wel benieuwd wanneer het weer begint. Heb al wel een paar gedownload maar vind het ook wel leuk om ze 'gewoon' te volgen.
ik houd dit topic ook af en toe in de gaten, maar nog steeds niks nieuws dus:(.

Ach, gooi ik hem iig omhoog met mijn berichtje;)
Hey, ik zie op de net5 site dat lost in maart weer terugkomt daar. Dus nog een paar weken wachten...
Yeahhh bijna komt het weer :D

Episode 307

Wednesday, February 7 at 10/9c

LOST will begin 16 straight weeks of all new episodes in February. Till then, check back for a weekly sneak peek of what's to come! Voor de 'america'volgers

En dit voor de mensen die alleen op de Nederlandse buis kijken:

Lost seizoen 3 in maart 2007 weer op Net5

Net5 stopte vorig jaar na de laaste aflevering van seizoen 2. Mike en Walt zijn naar huis gestuurd, en Jack, Kate en Sawyer zijn gevangen genomen. 'The hatch' is ontploft, en de bedoelingen van The Others zijn nog steeds onduidelijk. In maart 2007 zullen we in het 3e seizoen zien hoe Lost verdergaat. Vanaf maart zal Lost namelijk weer wekelijks worden uitgezonden op Net5. Zodra meer bekend is over het precieze tijdstip, zal dit op deze site worden geplaatst.

Geplaatst op 02-01-2007.
:D

kan niet wachten...!!!
quote:

ik houd dit topic ook af en toe in de gaten, maar nog steeds niks nieuws dus:(.

Ach, gooi ik hem iig omhoog met mijn berichtje;) Gelukkig deed jij het tumsel en niet ik:P!

Vrijdag 2 maart komt het dus weer..nog heel even geduld dus!
dus nog even geduld dus:$
Yes!!!!!!!!

Ons geduld is ook wel erg op de proef gesteld, ik hoop dat ze nog even een kleine samenvatting van de laatste serie laten zien, want ik ben bang dat ik niet meer alles weet :(.
Aaaarrrrggghhhh, aan de ene kant wel lekker dat het weer begint, maar aan de andere kant, 2 maart.....

Ik ga van 1-15 maart op vakantie, heerlijk, maar hoe moet dat nu met al die series die ik volg ???

Dat wordt een hoop familie en bekenden inschakelen om wat voor me op te nemen ;)
Ik kan je een harddisc recorder aanbevelen! Ik ben ook zeer tv verslaafd en was ook elke vakantie bezig iedereen te regelen om iets op te nemen. Nu wij die recorder hebben ga ik meer uitgerust weg!Nog iets meer dan een maand en dan komen de nieuwe afleveringen. Ik denk dat we van de week gaan beginnen met seizoen 1 en 2 opnieuw te bekijken, zitten we er weer helemaal in!
quote:

Ik kan je een harddisc recorder aanbevelen! Ik ben ook zeer tv verslaafd en was ook elke vakantie bezig iedereen te regelen om iets op te nemen. Nu wij die recorder hebben ga ik meer uitgerust weg!

Nog iets meer dan een maand en dan komen de nieuwe afleveringen. Ik denk dat we van de week gaan beginnen met seizoen 1 en 2 opnieuw te bekijken, zitten we er weer helemaal in!

Ik zit daar idd ook aan te denken, een harddisc recorder, kan je natuurlijk veel meer mee opnemen !

Ik denk dat ik na mijn vakantie even goed ga sparen....

Heb ik volgend jaar dit "probleem" niet ;)
quote:

Aaaarrrrggghhhh, aan de ene kant wel lekker dat het weer begint, maar aan de andere kant, 2 maart.....

Ik ga van 1-15 maart op vakantie, heerlijk, maar hoe moet dat nu met al die series die ik volg ???

Dat wordt een hoop familie en bekenden inschakelen om wat voor me op te nemen ;)

Ha, ha, daar kwam ik ook achter!!! Ik ben er helemaal niet...

Niet vergeten op te nemen dus. Ben zo'n  gelukkige bezitter van een hard disk recorder en kan zo'n 200 uur opnemen! Is inderdaad een aanrader!
Zojuist aflevering nummer 7 gezien...leuk, ik zit er weer een beetje in.

Ik zal er niks over zeggen, want dit is niet het spoilertopic (is dat weer weg?)
Zijn jullie ook al aan het aftellen naar vrijdag?

Ik kan bijna niet wachten, het heeft ook zo lang geduurd (voor degenen die net als ik gewoon iedere week trouw op tv kijken en niet downloaden)

Zou er eerst nog een uitgebreide samenvatting komen om ons geheugen even op te frissen?
Ik ben als een gek seizoen 2 op dvd aan het kijken vóór vrijdag ;). Ik heb Lost namelijk pas net echt ontdekt (eerder al wel eens een aflevering gezien maar toen vond ik het erg vaag) en nu moet ik dus alles inhalen haha. Gelukkig heeft een vriend van mij de 1e 2 seizoenen op dvd.

Hij vertelde me trouwens dat het in totaal 5 seizoenen zullen worden.
Ik ga donderdag op vakantie, en heb al een videoband bij m'n moeder afgeleverd

Kom dan na 2 weken op donderdag weer terug, neem dan de 3e ook op, op vrijdag, en ga dan in het weekend kijken.

Jaja, al helemaal uitgedacht....

(red het nl. niet om op die vrijdag de 2 afleveringen te bekijken....)
Ik had wel al alle afleveringen op TV gezien, maar heb ze ook op DVD. Dus ben aan het begin van deze maand begonnen om seizoen 1 en 2 te bekijken achter elkaar, gisteravond de laatste aflevering gezien.

Dus ik zit weer helemaal in het verhaal en ben klaar voor het 3e seizoen:)

Kan niet wachten tot vrijdag
Ik heb helaas de dvd's (nog) niet, dus ik hoop dat ik het allemaal nog een beetje weet :?.
YESSSSSSSSSSSSSS, het is vrijdag:)
Jaja, de eerste aflevering van seizoen 3 hebben we achter de rug. Wat vonden jullie ervan?

Ik had met Jack te doen, zo helemaal alleen.

En Sawyer en kate, die 2 vind ik echt leuk samen
Nou ik zat er meteen weer helemaal in ;). Jammer dat we weer een week moeten wachten.  Ik vond het ook jammer dat ze alleen lieten zien hoe het met Jack, Kate en Sawyer was.
Shit!!!! Ik lees nu pas dat Lost gisteren weer begonnen is. Ik lees nog maar niks op dit topic omdat ik hoop dat het nog herhaald wordt. Weet iemand dat toevallig? Of kun je het nog ergens zien op internet? Ik geloof dat "uitzending gemist" alleen voor de publieke omtoep geldt?

* Duimt heel hard *
Kan iemand mij vertellen hoe Kate, Sawyer en Jack daar zijn gekomen?

Ik heb het eerste kwartier gemist, misschien dat het daarin wel te zien is geweest?

Ik kan het me van het vorige seizoen niet herinneren...te lang geleden:$

Ik vond het wel een spannende aflevering weer, heerlijk dat het eindelijk weer terug is!
Vond het wel jammer dat we geen compilatie kregen. Er is zoveel gebeurd en er was alweer zoveel weggezakt.

Maar het blijft spannend. Wat zit hier nu weer allemaal achter??? Genieten!
ik kon weer eens niet wachten en heb de eerste 6 aleveringen van seizoen 3 2 weken terug al gedownload :D en das maar goed ook, ik wist dus niet dat het eergister al was begonnen, maar het wordt weer spannnnenddddd :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven