hoelang na borstvoeding weer in oude bh-maat?
vrijdag 20 februari 2009 om 22:48
Ik heb een kleine 7 maanden borstvoeding gegeven en ben daar nu 3 maanden vanaf. Hoelang duurt het ongeveer wanneer je weer terug in je bh's van voor de zwangerschap past? Ik ben mijn voedingsbh's echt zat. Als ik nu een normale maat zou hebben zou ik het niet erg vinden om tussendoor een h&metje te kopen, maar helaas zit ik opgescheept met 70F (voorheen 70C/D)Ik zou het erg fijn vinden om weer eens een normale bh aan te kunnen.
vrijdag 20 februari 2009 om 22:52
Hai Sari,
Pfff, na mn 2e slonken mn (sowieso al kleine) borsten zó dat ik echt NIETS meer had. (Niet overdreven, ik was totally plat.)
Ik heb zelfs een borstvergroting gehad. (Alhoewel, vergroting? Ik kreeg borsten)
Kun je nagaan wat een verschillen er toch zitten... Ik hoop dat ze iets slinken voor je, want zó groot is ook niets!!
Pfff, na mn 2e slonken mn (sowieso al kleine) borsten zó dat ik echt NIETS meer had. (Niet overdreven, ik was totally plat.)
Ik heb zelfs een borstvergroting gehad. (Alhoewel, vergroting? Ik kreeg borsten)
Kun je nagaan wat een verschillen er toch zitten... Ik hoop dat ze iets slinken voor je, want zó groot is ook niets!!
vrijdag 20 februari 2009 om 22:57
Nou droppertje dat ben ik niet met je eens hoor, volgens jouw theorie zou ik met 75 E tieten ook in 80D moeten passen en ik kan je uit ervaring vertellen dat mijn tieten dan aan alle kanten uit de cup puilen en de beugels bijna vleeswonden veroorzaken.
/ hunkemuller geen gwone F-cups hangen Sari? Volgens mij wel hoor!
/ hunkemuller geen gwone F-cups hangen Sari? Volgens mij wel hoor!
vrijdag 20 februari 2009 om 23:00
quote:mevrouwk schreef op 20 februari 2009 @ 22:52:
Hai Sari,
Haha, ik herken het, vriendin van mij heeft nu ook borsten, had eerst ook helemaal niks.
Het stomme aan mij is dat je aan mijn borsten eigenlijk niet ziet dat ze zo groot zijn, maar ik zit wel mooi met een maat opgescheept waar ik niks mee kan.
Hai Sari,
Haha, ik herken het, vriendin van mij heeft nu ook borsten, had eerst ook helemaal niks.
Het stomme aan mij is dat je aan mijn borsten eigenlijk niet ziet dat ze zo groot zijn, maar ik zit wel mooi met een maat opgescheept waar ik niks mee kan.

vrijdag 20 februari 2009 om 23:01

zaterdag 21 februari 2009 om 12:08
Heb 6 kinderen en na iedere zwangerschap/borstvoedings perode is het een totale verrassing van wat er over blijft.
De jongste heeft ruim 4 jaar borstvoeding gehad maar na een jaar zaten ze al op normale proporties (ondanks dat ze nog volledig borstvoeding kreeg) en daarna zijn ze nog doorgeslonken om vervolgens tot een drasitisch diepte punt te komen nadat ik denifitief gestopt was. Maar een half jaar nadat kik gestopt ben zit er weer groei in. (en nee ben niet zwanger hoor).
Vraag met af wat werkelijk het effect van de borstvoeding is want bij de paar kinderen die geen borstvoeding hebben gehad was het effect op de borsten ook niet voorspelbaar.
De jongste heeft ruim 4 jaar borstvoeding gehad maar na een jaar zaten ze al op normale proporties (ondanks dat ze nog volledig borstvoeding kreeg) en daarna zijn ze nog doorgeslonken om vervolgens tot een drasitisch diepte punt te komen nadat ik denifitief gestopt was. Maar een half jaar nadat kik gestopt ben zit er weer groei in. (en nee ben niet zwanger hoor).
Vraag met af wat werkelijk het effect van de borstvoeding is want bij de paar kinderen die geen borstvoeding hebben gehad was het effect op de borsten ook niet voorspelbaar.
zaterdag 21 februari 2009 om 12:28
mijn oude bh's liggen achter in de kast. Nu 4 maanden na het stoppen van borstvoeding heb ik 80D. Eerst 80B, dus ik heb nieuwe bh's moeten kopen, vond het niet zo leuk,maar ja.
Ik denk echt dat het bij iedereen anders is. Ik heb express een paar maanden gewacht voordat ik nieuwe bh's ging kopen.
(hoopte weer mijn 80B terug te krijgen natuurlijk)
Ik denk echt dat het bij iedereen anders is. Ik heb express een paar maanden gewacht voordat ik nieuwe bh's ging kopen.
(hoopte weer mijn 80B terug te krijgen natuurlijk)