hoelang na borstvoeding weer in oude bh-maat?

20-02-2009 22:48 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kleine 7 maanden borstvoeding gegeven en ben daar nu 3 maanden vanaf. Hoelang duurt het ongeveer wanneer je weer terug in je bh's van voor de zwangerschap past? Ik ben mijn voedingsbh's echt zat. Als ik nu een normale maat zou hebben zou ik het niet erg vinden om tussendoor een h&metje te kopen, maar helaas zit ik opgescheept met 70F (voorheen 70C/D)Ik zou het erg fijn vinden om weer eens een normale bh aan te kunnen.
Hai Sari,

Pfff, na mn 2e slonken mn (sowieso al kleine) borsten zó dat ik echt NIETS meer had. (Niet overdreven, ik was totally plat.)

Ik heb zelfs een borstvergroting gehad. (Alhoewel, vergroting? Ik kreeg borsten)

Kun je nagaan wat een verschillen er toch zitten... Ik hoop dat ze iets slinken voor je, want zó groot is ook niets!!
Hai,

Niet echt een antwoord op je vraag, maar bij Livera kan je voor zo'n 20 euro wel een 70E of 75E(zelfde cupgrootte als 70F)

Ik geloof van After Eden ofzo.
Na 3 jaar zijn mijn borsten nog steeds 4 cupmaten groter

En ik had al een enorme cupmaat (70G)

Helaas, ik overweeg sterk een operatie...
Nou droppertje dat ben ik niet met je eens hoor, volgens jouw theorie zou ik met 75 E tieten ook in 80D moeten passen en ik kan je uit ervaring vertellen dat mijn tieten dan aan alle kanten uit de cup puilen en de beugels bijna vleeswonden veroorzaken.

/ hunkemuller geen gwone F-cups hangen Sari? Volgens mij wel hoor!
Ik had voor de zwangerschap en BV maat 75D. Nadat ik met de BV gestopt was, had ik mijn oude maat weer na 1 maand terug.

Dus nog effe hoop houden en misschien krijg je je oude maat weer terug.
quote:mevrouwk schreef op 20 februari 2009 @ 22:52:

Hai Sari,

Ik heb zelfs een borstvergroting gehad. (Alhoewel, vergroting? Ik kreeg borsten)

Haha, ik herken het, vriendin van mij heeft nu ook borsten, had eerst ook helemaal niks.

Het stomme aan mij is dat je aan mijn borsten eigenlijk niet ziet dat ze zo groot zijn, maar ik zit wel mooi met een maat opgescheept waar ik niks mee kan.
Ik geef nu, na tien maanden, nog steeds één à twee voedingen per dag en ben terug in mijn oude maat. Aangezien ik overdag niet voed (alleen 's nachts en 's morgens vroeg) draag ik geen voedingsbh's meer maar mijn 'eigen oudere' bh's.

Zo zie je: bij iedereen verschillend....
F-cup bij hunkemoller in maat 70? Volgens mij niet, maar ik ga zeker even checken als ik weer in de stad kom.
Ik zit nog 3 kilo van mijn gewicht van voor de zwangersschap af, zou daar ook nog verschil in kunnen zitten?
Ok, niet superveel, maar deze heeft de hunkemoller in jouw maat;

F75 een stuk of 14 trouwens
Ook in 70?
Lijkt me leuker dan een voedingsbeha

ik heb hem al gevonden
De eerste is F70, die anderen 75
.
Dat weet ik Q, met E75/E80 doe ik leuk mee hoor. Soms (en ik zeg SOMS) lukt het net om te sjoemelen. Vandaar. Zo heb ik ook 1 BH in F in de kast liggen, omdat die nou eenmaal net anders viel. Dat was het punt, passen kan altijd.
.
Na borstvoedingsperiode van dochter bleven ze 1 maat groter en nu ik zoon niet meer voed (sinds 3 maanden) willen ze niet meer kleiner worden..

Hier nog iemand die denkt aan een operatie als we zeker weten geen kinderen meer te willen..
Misschien is dat het bij mij dan, zowel mijn 75 al 80 blijven keurig op hun plek. Een vriendinnetje van me kan dan weer ongepast bh's kopen; merk X 'past altijd', nou daar hoef ik niet aan te beginnen hoor.
nooit meer, na de borstvoeding zijn mijn borsten voorgoed weggebleven en kon ik mijn beha's verbranden
Nou ik heb helemaal geen borstvoeding gegeven.En ik had 85 D en nu heb ik 80 E.Ook raar de omvang is kleiner maar de cup dus groter.Maar ja we zien het wel.Zoonlief is nu 6 maand.
Heb 6 kinderen en na iedere zwangerschap/borstvoedings perode is het een totale verrassing van wat er over blijft.

De jongste heeft ruim 4 jaar borstvoeding gehad maar na een jaar zaten ze al op normale proporties (ondanks dat ze nog volledig borstvoeding kreeg) en daarna zijn ze nog doorgeslonken om vervolgens tot een drasitisch diepte punt te komen nadat ik denifitief gestopt was. Maar een half jaar nadat kik gestopt ben zit er weer groei in. (en nee ben niet zwanger hoor).

Vraag met af wat werkelijk het effect van de borstvoeding is want bij de paar kinderen die geen borstvoeding hebben gehad was het effect op de borsten ook niet voorspelbaar.
mijn oude bh's liggen achter in de kast. Nu 4 maanden na het stoppen van borstvoeding heb ik 80D. Eerst 80B, dus ik heb nieuwe bh's moeten kopen, vond het niet zo leuk,maar ja.

Ik denk echt dat het bij iedereen anders is. Ik heb express een paar maanden gewacht voordat ik nieuwe bh's ging kopen.

(hoopte weer mijn 80B terug te krijgen natuurlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven