Vroege miskraam?
zondag 3 december 2017 om 01:33
Er was helemaal niets ongewoons, ongeveer een week voordat ik mijn nuvaring moest vervangen had ik lichte bloedingen en twee dagen daarvoor werd ik ongesteld. Ik heb toen een stopweek genomen, de stopweek daarvoor was 6 weken geleden. Ik had deze avond last van menstruatiekrampen en die bleven aanhouden ook nadat ik een pijnstiller had genomen. Ze waren niet zo hevig als voordat ik anti-conceptie ging gebruiken, wel heviger dan normaal. Ik nam aan dat het kwam doordat ik de vorige stopweek had uitgesteld. Maar net vond ik wel iets "aparts" in mijn toilet. Het was iets van 1,5 cm lang en 0,7 cm breed. Het verliep van breed naar smal. De brede kant liep vlak en de smalle kant liep af als een staartje. Het klinkt misschien cru maar ik heb er met een mesje ingeprikt, het leek mij gewoon slijm en heb het doorgespoeld. Maar achteraf vind ik het wel een beetje vreemd, het was hard en viel ook niet uit elkaar toen ik erin prikte, wel was het doorzichtig.
Is er een manier om er achter te komen of ik een miskraam heb gehad? Las hier ergens op het forum dat een zwangerschapstest dan nog zou moeten aangeven dat ik zwanger ben, echter lees ik hier niets over op internet.
Is er een manier om er achter te komen of ik een miskraam heb gehad? Las hier ergens op het forum dat een zwangerschapstest dan nog zou moeten aangeven dat ik zwanger ben, echter lees ik hier niets over op internet.
zondag 3 december 2017 om 01:41
zondag 3 december 2017 om 01:54
Ah oké.OliebolmetKrenten schreef: ↑03-12-2017 01:49Kia-Ora: Omdat als dat zo is mijn anti-conceptie te zwak is, daar is iets aan te doen.
Wanneer heeft dit plaatsgevonden?
En als je het wilt weten dan moet je een test doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 3 december 2017 om 02:11
Morgen even een test halen en die doen.
@ Krishna, lees eerst eens even wat to schrijft zeg.
zondag 3 december 2017 om 02:23
Menig "moederhart" breekt bij het lezen van jouw topic.Krishnalovess schreef: ↑03-12-2017 02:13Jij bemoeit je met de wil van Hem een hemelse beslissing. Daar hoor je buiten te blijven. Geboortebeperking door zo'n ring is zeer schadelijk.
Hoe ik lees hoe je ermee omgaat. Mijn moederhart breekt....
zondag 3 december 2017 om 02:28
TO, verstandig om uit te zoeken of je wel voldoende beschermd bent tegen een zwangerschap.Krishnalovess schreef: ↑03-12-2017 02:08Wrm wil je dit weten? IS een keuze van Hem. Daar moet ji buiten blijven.
Dit in tegenstelling tot mw. Krishna die gewoon 4 kinderen heeft gekregen. V.a. haar zestiende om het jaar één.
Laat gaan...
Akelig om mee te maken, ben je alleen thuis of is er wel iemand waar je mee kan praten? Lijkt me wel even schrikken.
Maar zo'n bloedstolsel komt vaker voor tenminste bij mij wel, vooral als ik geen pil slik en mijn menstruatie heviger is.
Tenminste, dat zei de huisarts toen ik me er zorgen over maakte. Al wat langer geleden, over testen is met mij nooit gesproken.
Wel zei de huisarts destijds: met de nieuwe, veel betrouwbaardere testen die je nu zo kan kopen weet je als je 1 dag over tijd bent al dat je zwanger bent, of nog eerder. Toen die thuistests nog niet bestonden zeiden vrouwen vaker: ik ben wat laat deze maand en meer kramp ook.
Geen notie dat ze heel even zwanger waren geweest feitelijk.
Vond ik wel een scherpe opmerking, zeker omdat je je dan bij zo'n late menstruatie behoorlijk beroerd kan voelen.
(ik heb nu geen relatie dus zwanger is onmogelijk, daarom test ik niets)
zondag 3 december 2017 om 02:33
Dusss
overig/napraattopic-deel-93/list_messages/394483/54#
overig/napraattopic-deel-93/list_messages/394483/54#
zondag 3 december 2017 om 02:34
Ik hoop voor je dat het een wat extremere menses isOliebolmetKrenten schreef: ↑03-12-2017 02:31Ik ga morgen of overmorgen een test halen. Bedankt voor jullie antwoorden.
zondag 3 december 2017 om 02:35
zondag 3 december 2017 om 08:32
Klinkt als een normaal stolsel. Overigens is een vruchtje bij een vroege miskraam nog zo klein dat je dat waarschijnlijk ook niet ziet. Dus zelfs als het een vroege miskraam is geweest is dat waarschijnlijk ook gewoon een stolsel geweest, want die verlies je dan ook. Je lichaam is geen atoomklok, een varierende menstruatie in bloedverlies en hoeveelheid is normaal.
zondag 3 december 2017 om 08:53
Oh, en daarom heb jij nu al 4 kinderen...Krishnalovess schreef: ↑03-12-2017 02:53De beste anticonseptie is voor het zingen de kerk uit. Dan kan dit jeo ok niet overkomen. Sterkte voor nu. Je moederhart moet gebroken zjin.
zondag 3 december 2017 om 09:04
Hou eens op joh.Krishnalovess schreef: ↑03-12-2017 02:53De beste anticonseptie is voor het zingen de kerk uit. Dan kan dit jeo ok niet overkomen. Sterkte voor nu. Je moederhart moet gebroken zjin.
zondag 3 december 2017 om 09:29
zondag 3 december 2017 om 09:57
Krishnalovess schreef: ↑03-12-2017 02:53De beste anticonseptie is voor het zingen de kerk uit. Dan kan dit jeo ok niet overkomen. Sterkte voor nu. Je moederhart moet gebroken zjin.
zelden zo gelachen.....
Sterkte TO
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 3 december 2017 om 09:59
zondag 3 december 2017 om 11:01
Krishnalovess schreef: ↑03-12-2017 02:13Jij bemoeit je met de wil van Hem een hemelse beslissing. Daar hoor je buiten te blijven. Geboortebeperking door zo'n ring is zeer schadelijk.
Hoe ik lees hoe je ermee omgaat. Mijn moederhart breekt....
Ach ga toch fietsen met je zweverige geneuzel.
Jij bent schadelijk met je absurde opmerkingen ..