Goede kapper Amersfoort
maandag 4 december 2017 om 11:13
Ik zoek een goede kapper in Amersfoort (of net daar buiten mag ook). Op het moment zit ik bij een kapper wat een goede kapper hoort te zijn. Ik heb donkerblond haar en laat het altijd highlighten tot lichtblond haar. Op zich gaat dat goed, een na laatste keer viel het iets te as blond uit waardoor ik een grijze waas erover had. Dat heb ik de laatste keer gezegd en nu is het opzich wel goed gekleurd. Maar het is zo ontzettend slap als ik bij de kapper vandaan kom. 2 weken later wordt het een beetje stugger waardoor ik er weer wat meer mee kan. Maar als je bij de kapper vandaan komt wil je toch dat het juist goed zit? En er een paar dagen even niks aan te hoeven doen? Ze föhnt het in model, maar het is echt slappe hap. Kan er niks mee. En komt bij dat het ontzettend duur is.
Highlighten
Toner
Masker
Knippen
Föhnen
Dit alles bij elkaar kost me €160,00.
Ik vind dit echt veel te veel. En als het dan helemaal naar mijn zin was, oké. Maar dat is het dus niet.
Van mezelf heb ik fijn haar tot aan m’n schouders. Helemaal niet super dun, maar ook niet heel dik.
Dus mijn vraag is weet iemand een goede kapper die veel weet van kleur maar ook kapsels? En die iets minder schrikbarend duur is?
Liefst omgeving Amersfoort, Hoevelaken.
Highlighten
Toner
Masker
Knippen
Föhnen
Dit alles bij elkaar kost me €160,00.
Ik vind dit echt veel te veel. En als het dan helemaal naar mijn zin was, oké. Maar dat is het dus niet.
Van mezelf heb ik fijn haar tot aan m’n schouders. Helemaal niet super dun, maar ook niet heel dik.
Dus mijn vraag is weet iemand een goede kapper die veel weet van kleur maar ook kapsels? En die iets minder schrikbarend duur is?
Liefst omgeving Amersfoort, Hoevelaken.
maandag 4 december 2017 om 11:18
Geen idee,
Ik ga in elk geval naar de hizi hair op het Eemplein, maar er hoeft bij mij niet zo veel bijzonders te gebeuren. Wat punten er af halen, soms een paar cm extra en dat was het.
Heb wel een keer toen ik zelf aan de slag was gegaan met verf en ik het zat was het daar weer terug laten kleuren naar mijn eigen haarkleur en daar zaten ze echt goed in de buurt met de kleur. De uitgroei was toen eigenlijk niet te zien als je niet goed keek. Dus daar was ik erg tevreden over.
Ik ga in elk geval naar de hizi hair op het Eemplein, maar er hoeft bij mij niet zo veel bijzonders te gebeuren. Wat punten er af halen, soms een paar cm extra en dat was het.
Heb wel een keer toen ik zelf aan de slag was gegaan met verf en ik het zat was het daar weer terug laten kleuren naar mijn eigen haarkleur en daar zaten ze echt goed in de buurt met de kleur. De uitgroei was toen eigenlijk niet te zien als je niet goed keek. Dus daar was ik erg tevreden over.
maandag 4 december 2017 om 12:03
Ik ga naar de salon in De nieuwe stad, leerlingen van het MBO Amersfoort..
Daarvoor ook een keer bij de Nederlandse Kappersacademie geweest.. die hadden het haar alleen iets té kort geknipt, die in de nieuwe stad was wel wat langzamer, maar goede begeleiding van docente waardoor mijn haar super zat!
Daarvoor ook een keer bij de Nederlandse Kappersacademie geweest.. die hadden het haar alleen iets té kort geknipt, die in de nieuwe stad was wel wat langzamer, maar goede begeleiding van docente waardoor mijn haar super zat!
maandag 4 december 2017 om 12:34
Ik ga daar ook heen, maar vooral omdat ik niet super veel geef om mijn haar, en het liefst zo min mogelijk uitgeef aan kapperskosten. Voor iemand met zoveel wensen weet ik niet of de Kappersacademie de juiste keuze is (al is het alleen maar omdat het llllaaannnnggg duurt!).
maandag 4 december 2017 om 12:59
maandag 4 december 2017 om 14:47
Oh ja dat ook nog. Als het even tegenzit dan zit je er zo vijf uur. En dat vind echt veeeeeel te lang.
Cosmo had ik ook gekeken, maar dus ook aardig aan de prijs. Ik heb nogal snel uitgroei dus voor het mooie zou ik met 2 maanden weer terug moeten. Maar als het zo verschrikkelijk duur is vind ik dat zo zonde van m’n geld!
Cosmo had ik ook gekeken, maar dus ook aardig aan de prijs. Ik heb nogal snel uitgroei dus voor het mooie zou ik met 2 maanden weer terug moeten. Maar als het zo verschrikkelijk duur is vind ik dat zo zonde van m’n geld!