Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper Amersfoort

04-12-2017 11:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een goede kapper in Amersfoort (of net daar buiten mag ook). Op het moment zit ik bij een kapper wat een goede kapper hoort te zijn. Ik heb donkerblond haar en laat het altijd highlighten tot lichtblond haar. Op zich gaat dat goed, een na laatste keer viel het iets te as blond uit waardoor ik een grijze waas erover had. Dat heb ik de laatste keer gezegd en nu is het opzich wel goed gekleurd. Maar het is zo ontzettend slap als ik bij de kapper vandaan kom. 2 weken later wordt het een beetje stugger waardoor ik er weer wat meer mee kan. Maar als je bij de kapper vandaan komt wil je toch dat het juist goed zit? En er een paar dagen even niks aan te hoeven doen? Ze föhnt het in model, maar het is echt slappe hap. Kan er niks mee. En komt bij dat het ontzettend duur is.

Highlighten
Toner
Masker
Knippen
Föhnen

Dit alles bij elkaar kost me €160,00.
Ik vind dit echt veel te veel. En als het dan helemaal naar mijn zin was, oké. Maar dat is het dus niet.

Van mezelf heb ik fijn haar tot aan m’n schouders. Helemaal niet super dun, maar ook niet heel dik.

Dus mijn vraag is weet iemand een goede kapper die veel weet van kleur maar ook kapsels? En die iets minder schrikbarend duur is?
Liefst omgeving Amersfoort, Hoevelaken.
Geen idee,

Ik ga in elk geval naar de hizi hair op het Eemplein, maar er hoeft bij mij niet zo veel bijzonders te gebeuren. Wat punten er af halen, soms een paar cm extra en dat was het.

Heb wel een keer toen ik zelf aan de slag was gegaan met verf en ik het zat was het daar weer terug laten kleuren naar mijn eigen haarkleur en daar zaten ze echt goed in de buurt met de kleur. De uitgroei was toen eigenlijk niet te zien als je niet goed keek. Dus daar was ik erg tevreden over.
Nanny’s hair do op het Neptunusplein. Niet goedkoop maar wel een hele fijne kapper. En regelmatig leuke acties.
Wat dacht je van Nederlands kapperacademie in Amersfoort. Volgens mij ook in Amsterdam Utrecht en Rotterdam.
anoniem_648d96e2965a2 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 09:34
26.80% gewijzigd
nvt
hightower wijzigde dit bericht op 04-12-2017 12:46
86.67% gewijzigd
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik ga naar de salon in De nieuwe stad, leerlingen van het MBO Amersfoort..
Daarvoor ook een keer bij de Nederlandse Kappersacademie geweest.. die hadden het haar alleen iets té kort geknipt, die in de nieuwe stad was wel wat langzamer, maar goede begeleiding van docente waardoor mijn haar super zat!
Ik ga zelf naar de Cosmo in het centrum. Highlighten erg mooi en mijn haar voelt geweldig als ik daar weg ga. Het is wel flink aan de prijs.
women78 schreef:
04-12-2017 11:56
Wat dacht je van Nederlands kapperacademie in Amersfoort. Ik ga er zelf al jaren heen.

Ik ga daar ook heen, maar vooral omdat ik niet super veel geef om mijn haar, en het liefst zo min mogelijk uitgeef aan kapperskosten. Voor iemand met zoveel wensen weet ik niet of de Kappersacademie de juiste keuze is (al is het alleen maar omdat het llllaaannnnggg duurt!).
Haren Majesteit, in het centrum van de stad.

Zowel micheal als Jill kunnen goed knippen. Ik heb super moeilijk haar en het zit altijd mooi.
Ze lopen wel altijd uit maar nemen wel echt de tijd voor je.
Vroeger ging in naar Trendy (daar in de buurt van KFC)

En je hebt er nog een daar waar de markt is op zaterdag. Die is ook erg goed.
Op een hoekje is het, Maar ik weet niet Meer hoe het heet (en of het er nog is).
Is/was geloof ik een turks of iig een buitenlandse kapsalon.
Oh ja dat ook nog. Als het even tegenzit dan zit je er zo vijf uur. En dat vind echt veeeeeel te lang.
Cosmo had ik ook gekeken, maar dus ook aardig aan de prijs. Ik heb nogal snel uitgroei dus voor het mooie zou ik met 2 maanden weer terug moeten. Maar als het zo verschrikkelijk duur is vind ik dat zo zonde van m’n geld!
Salon B en dan Siem of Simone. Luisteren goed naar je wensen, knippen goed en kleuren waanzinnig mooi!
Salon B inderdaad. En iedereen kan daar goed knippen en kleuren.
Een betere kapperssalon heb ik in Amersfoort nooit gevonden.
Hizi of Team raad ik je in iedergeval af, die zijn zo onervaren en slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven