vriend op datingsites gespot

20-02-2009 13:54 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben erachter gekomen dat mn vriend op verschillende datingsites staat ingeschreven. na hem ermee geconfronteerd te hebben zegt hij dat hij dat gedaan had voordat ik hem ontmoet had. maar hij heeft wel een recente foto op 1 van de sites staan.

wat nu?
bedankt! vind ik een hele goeie: je niet laten omlullen maar op je gevoel afgaan.. dat ga ik zeker doen.

en vertrouwen is inderdaad heel belangrijk in een relatie. xxxx
ik zou er mee stoppen, dit loopt op niks uit!

als ik jou verhaal zo lees.........

hij mist iemand anders.......

nieuwe foto bij dating site........

je vertrouwd hem niet......

er is geen stabiele basis......

een goeie basis is een half begin voor een goeie relatie.
dumpen!
Als jij hem niet vertrouwd dan is er geen sprake meer van een goede relatie. Dus of je doet er wat aan (samen dan) om dit vertrouwen terug te krijgen zodat je wel een goede relatie krijgt/ gaat hebben. Of je blijft hem wantrouwen waarin je dus beter voor jezelf kunt kiezen en de relatie beter kunt beeindigen.
Wat een loser, wegwezen joh. Alsof dit kans van slagen heeft.

En aan de rest: ik kwam bij het lezen van deze topic ongeveer 9 keer het woord 'vertrouwd' verkeerd geschreven tegen. In de tegenwoordige tijd is het gewoon met een 't' lieverdjes!

quote:marip0sa schreef op 20 februari 2009 @ 14:11:

we hebben 6 maanden. en ik vertrouw m eigenlijk totaal niet. hij heeft ook een keer een bericht naar een soort van vriendin gestuurd met: ik mis je..

maar ondanks dat allemaal schijnt ie het wel allemaal heel serieus te menen als ik zn woorden moet geloven.. moeilijk! :(

Daden zeggen 100 keer meer dan woorden...

Het enige wat moeilijk is, is dat je je van hem los moet maken. Je vertrouwt hem niet en krijgt duidelijke aanwijzingen dat dit gevoel terecht is. De keuze is dus niet zo moeilijk! Het loslaten wel... Ik zou in ieder geval beginnen met afstand van hem te nemen (emotioneel) en vervolgens hard wegrennen...
Mariposa, tja moeilijk maar als je hem toch al niet zo vertrouwde, zou ik toch goed bij mezelf gaan nadenken of deze het wel is voor jou.

Ik heb inmiddels mijn ex via een datingsite ontmoet, we hadden 4 1/2 maand en ik was al gauw van die site af (profiel gewoon onzichtbaar gemaakt) en hij zou dat ook doen, want hij bleef mailtjes krijgen dat hij berichten zou hebben..Tot 1 1/2 week terug zat meneer er nog dagelijks op, meerdere keren zelfs.

Heb hem hier diverse malen over gevraagd en hij zou ook onzichtbaar/eraf gaan,want hij stond op 3 datingsites, want tja hij had immers mij op wie hij stapelgek was.

Nu was ik het gewoon zat en heb hem de deur gewezen,hij vond dat zeer onterecht want er was niets aan de hand. Hoezo? hij had immers (zoals hij het steeds verwoordde) een relatie met mij, dus wat doet hij daar dan? Het was onschuldig en alleen een beetje flirten..

Van mij ook fout om te kijken, maar meneer vond het niet erg dat hij gewoon nog op die sites stond dus tja, dan ben ik uitgepraat.

Ik hoop dat je eruit komt met je beslissing, sterkte!
quote:Kym schreef op 21 februari 2009 @ 13:18:

Wat een loser, wegwezen joh. Alsof dit kans van slagen heeft.

En aan de rest: ik kwam bij het lezen van deze topic ongeveer 9 keer het woord 'vertrouwd' verkeerd geschreven tegen. In de tegenwoordige tijd is het gewoon met een 't' lieverdjes!

Nou zeg, je vertrouwt hem niet. Dat lijkt me toch wel een van de grondbeginselen van een relatie.
Vergeet niet dat vertrouwen moet groeien hé !

Maar hij heeft het wel voorzichzelf verpest zeg.
Na zes maanden moet de bril nog roze zijn, stuur je elkaar kleffe smsjes, eet je elkaar op, neuk je als konijnen, kijk je naar niemand anders en maak je je vooral nog niet druk over het feit om hij op een relatiesite staat.

Zoveel ellende binnen zes maanden? Dan klopt het voor geen meter.
DTEEZ!
quote:princessa schreef op 24 februari 2009 @ 15:14:

Vergeet niet dat vertrouwen moet groeien hé !

Ja, maar dan komt er niet opeens een -d te staan.
hmz...zag toevallig toen mn ex zn email aan t checken was dat hij ook mailtjes kreeg van een dergelijke site...toen dacht ik mwah boeien maak me er niet druk over, maar uiteindelijk bleek ie toch niet zo serieus te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven