vriend op datingsites gespot

20-02-2009 13:54 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben erachter gekomen dat mn vriend op verschillende datingsites staat ingeschreven. na hem ermee geconfronteerd te hebben zegt hij dat hij dat gedaan had voordat ik hem ontmoet had. maar hij heeft wel een recente foto op 1 van de sites staan.

wat nu?
en wat zegt hij als je hem vraagt waarom hij die profielen niet heeft weggegooid? En wat is zijn antwoord op jouw vraag hoe die recente foto daar komt?
Vragen of hij zich eraf wil halen.
Wat moest jij daar?
pot verwijt de ketel?

Jij hoort daar ook niet te zijn.
quote:Vl43inder schreef op 20 februari 2009 @ 13:56:

Wat moest jij daar?

Goeie!!

Liefs Ziiion
ik zeg CTRL-ALT-DEL met hem... dit lijkt mij geen goed teken.
Even denken...

de normale reactie: vraag vriend om profielen te verwijderen, als hij er toch niets meer mee doet (hij heeft jou nu, tenslotte) heeft ie ze toch niet meer nodig

of de dramatische reactie (als je jouw vriend niet vertrouwd en er op voorbereid bent dat dit uit de hand gaat lopen) : doe je als iemand anders voor en reageer op zijn profiel om te kijken wat hij doet.

Hoe lang zijn jullie al samen?
Hoe lang hebben jullie al een relatie?

Hoe serieus neemt hij de relatie?

Zijn er nog meer kenmerken/rare aanwijzingen?
Ik vind kijken nog altijd wat anders dan je registreren. TO hoeft zich daarvoor niet te verantwoorden hier. Het staat in geen verhouding.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
""Je hebt blijkbaar niet genoeg aan mij!" Groetjes!
haha... wat ik daar moest? ik ben erachter gekomen via zn email. het vertrouwen is namelijk al een tijdje ver te zoeken. nadat mister himself zn computer een keer had open laten staan, heb ik dus mn kans gegrepen. heel slecht, maar ik denk dat ieder ander hetzelfde gedaan had. hij heeft zich intussen wel ervan afgehaald maar ik blijf het toch vreemd vinden. dat van die foto heb ik m nog niet gevraagd... maar ga ik wel doen..
Als er geen vertrouwen is, waarom wil je dan de relatie voort zetten?
Nouja, hij heeft zich er vanaf gehaald.. maar begrijp dat er gewoon geen/weinig vertrouwen is? Een goede relatie is gebaseerd op vertrouwen
Hoelang zijn jullie samen? Zitten jullie nog in de date fase? Hebben jullie iets afgesproken over exclusiviteit en over het verwijderen van profielen?

Hij kan zich best hebben ingeschreven voordat hij jou ontmoette en dat profiel niet verwijderd hebben. Maar er is een groot verschil tussen actief of niet actief zijn. En een recente foto (van na de tijd dat jullie elkaar ontmoette) is toch wel heel erg duidelijk lijkt me!

Verder ben ik ook benieuwd naar de vraag van Vl43nder.
we hebben 6 maanden. en ik vertrouw m eigenlijk totaal niet. hij heeft ook een keer een bericht naar een soort van vriendin gestuurd met: ik mis je..

maar ondanks dat allemaal schijnt ie het wel allemaal heel serieus te menen als ik zn woorden moet geloven.. moeilijk! :(
je vertrouwt hem totaal niet: wegwezen dan!!!

Woorden kunnen nog zo mooi zijn, jouw gevoel (van vertrouwen)is belangrijker!
quote:marip0sa schreef op 20 februari 2009 @ 14:07:

haha... wat ik daar moest? ik ben erachter gekomen via zn email. het vertrouwen is namelijk al een tijdje ver te zoeken. nadat mister himself zn computer een keer had open laten staan, heb ik dus mn kans gegrepen. heel slecht, maar ik denk dat ieder ander hetzelfde gedaan had. hij heeft zich intussen wel ervan afgehaald maar ik blijf het toch vreemd vinden. dat van die foto heb ik m nog niet gevraagd... maar ga ik wel doen..Ik denk niet dat ieder ander hetzelfde zou hebben gedaan. De dag dat ik mijn vriend wil controleren is de dag dat hij mijn vriend niet meer is. Ik wil geen relatie met wantrouwen. Of die gevoelens nu terecht zijn of niet. Jij vertrouwt hem niet. Lekkere basis hebben jullie.
Mariposa, je gevoel zal je waarschijnlijk niet bedriegen, 6 maanden samenzijn en dan posten dat je je vriend eigenlijk helemaal niet vertrouwd, dat zal dan wel niet voor niks zijn.

De datingsites zijn een soort van wake-up call nu neem ik aan? Op een datingsite staan met een recente foto komt niet bepaald betrouwbaar over op mij, ik neem aan op jou ook niet.
quote:marip0sa schreef op 20 februari 2009 @ 14:11:

we hebben 6 maanden. en ik vertrouw m eigenlijk totaal niet. hij heeft ook een keer een bericht naar een soort van vriendin gestuurd met: ik mis je..

maar ondanks dat allemaal schijnt ie het wel allemaal heel serieus te menen als ik zn woorden moet geloven.. moeilijk! :(

Waarom moeilijk? Als hij zegt dat je hem moet geloven, gewoon doen. Jullie hebben toch een heerlijk onbezorgde relatie waarin je van elkaar op aan kunt? Een relatie zonder drama's en problemen, gewoon lekker gezond? Nou dan, gewoon niet piekeren, maar fijn genieten.

Oh, en mocht het toch niet zo zijn, doe je zelf een lol en zoek een ander.
je vertrouwd hem helemaal niet?

Nou dan lijkt het me niet heel erg moeilijk meer.

Wat is dat nu voor relatie, na 6 maanden vertrouw je hem helemaal niet en misschien nog terecht ook. Ik was dan wel

aardig klaar met mn relatie hoor.

Als je na een lange tijd eens een dip hebt in je relatie dan zou ik dat zeker niet zomaar weggooien maar tjonge na 6 maanden liepen mijn vriend en ik nog verliefd rond te dartelen en hadden zeker geen oog voor anderen. Nee echt, dit was voor mij duidelijk genoeg.
Wat nu? Tijd voor een goed gesprek.

Laat je niet omlullen en vertrouw op je gevoel.
Als je hem helemaal niet vertrouwd, wat doe je dan nog bij hem, dat kan je toch geen relatie noemen?
Stap er nu uit, ik zou geen zin hebben in een man die mij zo'n onbestemd gevoel geeft.
Doe maar heel dramatisch! a la hollywood

Je probeert hem te betrappen op vreemdgaan,wat wil je bevestigt krijgen? wat wil je ermee bereiken.

Wil je je relatie verbreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven