Wat te doen tegen de kou?

04-12-2017 17:50 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het is zoooo koud in mijn huis, ik woon in het buitenland waar verwarming in huizen zo goed als niet bestaat. Maar de winter is toch wel erg koud. Het is nu overdag een graad of 5 en snachts 0 en nog iets lager soms. En dat is heeeel koud als je geen verwarming hebt. Ik heb nu wel zo´n klein electrisch kacheltje maar dat helpt ook niet echt veel. Ik werk vanuit huis en zit vaak te werken meteen winterjas en handschoenen aan. Dat ga ik niet nog de hele winkel volhouden. Wie heeft er tips om je huis warmer te maken? Ik heb grote ramen waardoor er veel kou binnenkomt.

Groeten
rianneplaya schreef:
05-12-2017 09:28
Bedankt voor alle tips dames! Ga alles bekijken en kijken wat de kosten zijn. Ga sowieso de dehumidifier kopen vandaag, nog een electrische kachel erbij en kijken hoe dit op te lossen voor een langere periode.
Kijk dan even of die elektrische kachel ook een beetje blaast. Of zet een ventilator zachtjes aan.
Ik heb vorig jaar november 3 weken zonder verwarming gezeten en mijn huis werd na anderhalve week heel erg vochtig.
In eerste instantie een paar van deze gekocht, Afbeelding maar dat verwarmt echt heel plaatselijk.

Later nog eentje van deze bijgekocht en dat scheelde een stuk.
Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vandaag een dehumidifier en nog een kacheltje erbij gekocht. Kijken hoe de komende dagen gaan!
Hoop dat je het aangenaam krijgt, Rianne!
Succes! Het duurde ook even voordat ik dit had uitgedokterd maar het helpt echt.
S ochtends je hele huis ventileren(drogere lucht erin, nachtkou er uit)
en dan de dehumidifier aan.je zal echt shrikken, ik heb vaak een volle bak in 4 uur!Mijn kat is overigens ook fan, zijn mandje staat ernaast en is heerlijk droog en dus snel warm <3
rianneplaya schreef:
05-12-2017 09:25
Bedankt voor de tip! Het is hier inderdaad ook heel vochtig. Ga vandaag zo´n ding kopen!
Mijn mening, mijn keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven