De Pfaffs
maandag 26 februari 2007 om 12:37
39 afleveringen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal super,ik zit elke week voor de buis!!hahaha
keek gisteren ook naar de nwe peking express maar heb het eind daarvan gemist want wilde natuurlijk perse de nieuwe pfaffs zien!! en vond t weer helemaal geweldig!
lekker genieten elke week!!!1:D
keek gisteren ook naar de nwe peking express maar heb het eind daarvan gemist want wilde natuurlijk perse de nieuwe pfaffs zien!! en vond t weer helemaal geweldig!
maandag 26 februari 2007 om 17:43
quote:
39 afleveringen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal super,ik zit elke week voor de buis!!hahaha
Wij hebben de pfaffs dus echt opgenomen en daarna nog gekeken E-star!
Was weer leuk he! En de rest van de week heb je nog steeds de herhalingen zag ik in de tv gids.
Wij hebben de pfaffs dus echt opgenomen en daarna nog gekeken E-star!
Was weer leuk he! En de rest van de week heb je nog steeds de herhalingen zag ik in de tv gids.
donderdag 1 maart 2007 om 09:53
Hallo,
Zondag 04-03-2007 om 22.00 uur op rtl4 de Pfaffs nieuwe afleveringen!!!! Was vorige week ook al maar toen had ik jullie nog niet ontdekt zucht.....
Er zijn er op dit moment 2 zwanger bij de Pfaffs en zondag gaat de middelste volgens mij voor de 2e keer bevallen:)
Groetjes en veel kijk plezier...
Lou
Zondag 04-03-2007 om 22.00 uur op rtl4 de Pfaffs nieuwe afleveringen!!!! Was vorige week ook al maar toen had ik jullie nog niet ontdekt zucht.....
Er zijn er op dit moment 2 zwanger bij de Pfaffs en zondag gaat de middelste volgens mij voor de 2e keer bevallen:)
Lou
donderdag 1 maart 2007 om 10:13
quote:Hallo,
Er zijn er op dit moment 2 zwanger bij de Pfaffs en zondag gaat de middelste volgens mij voor de 2e keer bevallen:) Het is Debby - de oudste van de 3 dochters - die gaat bevallen van de tweede.
Lou
Er zijn er op dit moment 2 zwanger bij de Pfaffs en zondag gaat de middelste volgens mij voor de 2e keer bevallen:) Het is Debby - de oudste van de 3 dochters - die gaat bevallen van de tweede.
Lou
maandag 5 maart 2007 om 10:44
quote:Waar waren de Pfaffs nou gister?? Ik heb me gek gezappt.... Het stond bij ons zowiezo niet in de gids maar dat was vorige week ook niet. Of wel????????? RTL4 toch?
Het is de hele week aangekondigd op rtl4 dat het zondag om 21.00 zou beginnen.
Je hebt niet zo heel veel gemist. Debby is bevallen van een zoon (een schatje) en voor de rest loopt Lindsey op alle dag en was JP weer aan de snabbel.
Het is de hele week aangekondigd op rtl4 dat het zondag om 21.00 zou beginnen.
Je hebt niet zo heel veel gemist. Debby is bevallen van een zoon (een schatje) en voor de rest loopt Lindsey op alle dag en was JP weer aan de snabbel.
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 5 maart 2007 om 17:24
Jezus Calvijn, meen je dat nou??
Wij hebben zitten mopperen op de tv gids en echt niet gezien dat het om 2100 begon hoor! Terwijl ik dat meestal wel zie. Sterker nog, manlief zei nog, 'als er normaal iets te doen is vliegt dat de hele week door het beeld heen en zo'n wijziging melden ze niet eens'! Mmmm, volgens mij wordt het tijd voor een betere bril of vakantie.
We hebben alleen het laatste stukje gezien omdat Peking Express plaspauze had.
Wij hebben zitten mopperen op de tv gids en echt niet gezien dat het om 2100 begon hoor! Terwijl ik dat meestal wel zie. Sterker nog, manlief zei nog, 'als er normaal iets te doen is vliegt dat de hele week door het beeld heen en zo'n wijziging melden ze niet eens'! Mmmm, volgens mij wordt het tijd voor een betere bril of vakantie.
We hebben alleen het laatste stukje gezien omdat Peking Express plaspauze had.
maandag 5 maart 2007 om 18:15
maandag 5 maart 2007 om 19:49
dinsdag 6 maart 2007 om 13:52
BOMPA PFAFF OVERLEDEN
Vannacht is Edilbert Seth, de inwonende vader van Carmen, overleden.
Edilbert Set kennen we beter als ?Bompa Pfaff?. Vannacht is hij op 77-jarige leeftijd in zijn slaap overleden in Brasschaat. De man was al langer ziek, zijn overlijden was dan ook niet echt onverwachts.
Hij had vijf kleinkinderen en werd zeven keer overgrootvader.
Vannacht is Edilbert Seth, de inwonende vader van Carmen, overleden.
Edilbert Set kennen we beter als ?Bompa Pfaff?. Vannacht is hij op 77-jarige leeftijd in zijn slaap overleden in Brasschaat. De man was al langer ziek, zijn overlijden was dan ook niet echt onverwachts.
Hij had vijf kleinkinderen en werd zeven keer overgrootvader.
woensdag 7 maart 2007 om 11:32
woensdag 7 maart 2007 om 15:44
Hij zag er inderdaad ouder uit dan 77. Maar dat is niet altijd zo geweest hoor. Vanaf de "soap" gestart is, is hij ook beginnen sukkelen met zijn gezondheid en dat wreekt zich natuurlijk ook op het uiterlijk. Daarvoor zag hij er veel dynamischer uit en was hij ook veel dynamischer. Bompa kwam voort uit een kermisfamilie en was een rasechte goochelaar en entertainer. Als levensgenieter leed hij ook een ongezond leven, te veel pintjes en zeker te veel sigaretjes ...
Juist door het feit dat hij de laatste jaren zo erg van zijn familie was gaan afhangen, zal het leed des te groter zijn en de leegte des te pijnlijker.
Juist door het feit dat hij de laatste jaren zo erg van zijn familie was gaan afhangen, zal het leed des te groter zijn en de leegte des te pijnlijker.
woensdag 7 maart 2007 om 20:52
Ik kijk heel af en toe naar deze real life soap en misschien een beetje oneerbiedig, omdat Bompa net is overleden, maar ik heb toch een aantal vragen aan de vaste kijkers over irritante dingen die mij waren opgevallen, zeker na het zien van de afleveringen op rtl7:
1. Is die Sam nou echt zo'n eerste klas lapzwans die niks zonder zijn vrouw kan??
2. Waarom lopen die 2 kinderen nog steeds met een fopspeen in??
1. Is die Sam nou echt zo'n eerste klas lapzwans die niks zonder zijn vrouw kan??
2. Waarom lopen die 2 kinderen nog steeds met een fopspeen in??