Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 december 2017 om 23:03
Koel.Lady*Voldemort schreef: ↑05-12-2017 23:02Ik ben jaloers op haar. Geen idee waarom, maar zij zegt het dus dan zal het wel zo zijn.
dinsdag 5 december 2017 om 23:06
Moi, het is volgens mij óf een nieuwe mod, óf nieuw beleid om geen bugs op te lossen (want dat kunnen ze niet), maar enkel aan dagamecontrol te doen áls je de knieval van mailen wil maken. Ik denk dat ze dan je berichten voor je gaan wissen, dat kan je na anonimiseren immers niet meer zelf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 5 december 2017 om 23:14
Ik probeer te bedenken welke nicks ik allemaal heb gehad, inclusief de puppets.Lady*Voldemort schreef: ↑05-12-2017 23:13Nou ik ga morgen een mailtje bakken hoor. Ik schat dat ik alleen al zo'n 40.000 berichten heb te wissen, dus voorlopig zijn ze onder de pannen.
Onmogelijk.
dinsdag 5 december 2017 om 23:17
Het kan ook nog steeds een nieuwe mod zijn he.
Maar mailen is cool. Donderdag krijgen we weer de onnoemelijke eer om iets te mogen lezen van Hij/ZijDieNietGezienMagWorden, dus ik ben enormmmmm benieuwd of het nog terug gaat komen in het epistel.
Maar mailen is cool. Donderdag krijgen we weer de onnoemelijke eer om iets te mogen lezen van Hij/ZijDieNietGezienMagWorden, dus ik ben enormmmmm benieuwd of het nog terug gaat komen in het epistel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 6 december 2017 om 10:45
Je gaat naar het 'Poppetje' rechts bovenin. Vervolgens klik je op 'Mijn account' en dan op 'Voorkeuren'. Daarna op de 'drie horizontale streepjes' en dan op 'Account', daar kun je het adres zien waarmee je je hebt aangemeld.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 6 december 2017 om 12:40
Aah vandaar dat er een pb ongelezen in mijn postvak uit bleef staan bij mijn vorige account. Zo lastig dat je niet kunt zien aan wie je een bericht gestuurd hebt.
woensdag 6 december 2017 om 12:42
Ik heb na die vorige update van de cm een mail gestuurd met een paar puntjes, waaronder dat van het kunnen loepen van anonieme accounts. Zo bijzonder dat er dan in het CM-topic een mod zit die dat blijkbaar helemaal niet wist.
Ik wou eigenlijk pas op anoniem als dat opgelost was, maar dat duurde me toch te lang.
Anyway, ben er weer hoor
woensdag 6 december 2017 om 12:59
Belachelijk dat ze die topics zelf niet in de gaten houden. Ze weten toch nu wel hoe het werkt op die kloterige pijler ? Nee hoor, ook nog llekker een reclame over de stafknop heen zetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 december 2017 om 13:09
Mooie herinneringen
woensdag 6 december 2017 om 13:25
Te maf voor woorden dat de anoniemen geloept kunnen worden. Ik vind dat werkelijk schandalig.BahcoBarbie schreef: ↑06-12-2017 13:09Ik wist niet dat je Anoniempjes kan loepen. Ik heb hiermee veel oude topics gevonden met mooie berichten en heel veel vragen waar die forumsters allemaal gebleven zijn.. Ik zat voor/tijdens mijn zwangerschap in 'maand topics' en lees nu dat één forumsters uit het zwangerwordenclubje toch nog zwanger is geworden maar het kindje verloor
en anderen forumsters zijn verdwenen en ik vraag mij af of ze ook terug zijn gekomen.
Mooie herinneringenmaar nu wel veel vragen..
woensdag 6 december 2017 om 13:26
blijfgewoonbianca schreef: ↑06-12-2017 12:59Belachelijk dat ze die topics zelf niet in de gaten houden. Ze weten toch nu wel hoe het werkt op die kloterige pijler ? Nee hoor, ook nog llekker een reclame over de stafknop heen zetten.
Jij hebt ook nog geen antwoord zeker?
Overbodige vraag eigenlijk