Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 december 2017 om 21:37
Ah, gevoel! Dat is de waarheid inderdaad. Dan heb je altijd gelijk.zazamaenade schreef: ↑04-12-2017 21:34Ja, raar is een waardeoordeel, maar ik zeg dan ook dat ik dat vind, en ga niet lopen betogen dat het allemaal wel meevalt.
En wat jij raar vindt is voor mij misschien heel voorstelbaar, of redelijk normaal, en andersom.
Ik vond de toon "men moet niet zo zeuren" niet zo fijn.
Wat jij 'piepers' noemt, die mogen voor zichzelf bepalen wat ze doen of laten en hoe ze zich daarbij voelen. De 'afzeikers', om de andere groep dan maar even te benoemen, gaan maar fijn hun gang met elkaar, zoek een hobby, denk ik dan![]()
![]()
maandag 4 december 2017 om 21:39
Curry van Jamy Oliver
When they go low, we go high. (M.Obama)
maandag 4 december 2017 om 21:39
Met een boemboe voor rode curry, kokosmelk, visssaus, Thaise roerbakgroente en kipdijfilet. En pandanrijst.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 21:37Waar heb je dat van gemaakt? Ik heb nog nooit curry gemaakt of gegeten, ben benieuwd.
maandag 4 december 2017 om 21:42
Neehee, niet alleeheen, maar ook ! Lekker sluitende filosofie heb jij zo, zeg.
Maar goed, we zullen het vrees ik nooit eens worden.
Ik houd niet meer zo van sluitende filosofieën, en dat botst.
nounou
maandag 4 december 2017 om 21:44
Dat mag hoor.zazamaenade schreef: ↑04-12-2017 21:42Neehee, niet alleeheen, maar ook ! Lekker sluitende filosofie heb jij zo, zeg.
Maar goed, we zullen het vrees ik nooit eens worden.
Ik houd niet meer zo van sluitende filosofieën, en dat botst.
Ik hou van waarheidsbevinding ipv het subjectieve waarheidsbeleving.
maandag 4 december 2017 om 21:52
Kijk daar is de aap uit de mouw. Waarheidsbevinding als blok beton vind ik dan weer een lachertje.
Er is meer dan alleen subjectieve waarheidsbeleving, maar op dat gebied wil ik héél voorzichtig manoeuvreren, en niet met grote stappen snel thuis zijn. Vind ik uiterst oninteressant.
Maar het mag ook hoor.
nounou
maandag 4 december 2017 om 21:58
maandag 4 december 2017 om 22:00
maandag 4 december 2017 om 22:15
Maar het trolgehalte is subjectief. Wat is er mis met een subjectieve waarheid? Niet alles in het leven is meetbaar, en dat hoeft ook niet. Ik vraag me nu wel af waarom jij dat wel verlangt, wat is daar de toegevoegde waarde van?
Don't waste your time or time will waste you.
maandag 4 december 2017 om 22:18
Helemaal niets. Maar ik wil niet dat de subjectieve waarheid gaat bepalen wat ik wel en niet mag.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 22:15Maar het trolgehalte is subjectief. Wat is er mis met een subjectieve waarheid? Niet alles in het leven is meetbaar, en dat hoeft ook niet. Ik vraag me nu wel af waarom jij dat wel verlangt, wat is daar de toegevoegde waarde van?
Dat iemand van slag raakt van fijngeknepen Pietjes wil nog niet zeggen dat ik vooraf een topic moet gaan indienen, zodat een niet gekwalificeerd iemand kan gaan bepalen of het waar genoeg is.
We hebben het niet over abortusfoto’s, foto’s van afgerukte ledematen en iemand die al een jaar doet of hij stervende is aan kanker.
Het zijn allemaal non onderwerpen.
En als je reageert, kan je reactie krijgen. Moet je daarna niet gaan piepen.
Vind ik.
En doe je het wel, dan mag ik daar wat van vinden
maandag 4 december 2017 om 22:27
Natuurlijk mag jij daar wat van vinden, maar een verschil in subjectieve waarheden hoeft toch nog niet te leiden tot een waarde oordeel? Als ik bijvoorbeeld het Krishnageval heel vervelend vind, en ik niet, betekent dat toch niet dat ik jou een doos moet vinden omdat jij het niet met me eens bent? Jouw mening mag er zijn, net als de mijne en die van mede-forummers. Ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor verschillende belevingen. De mening van persoon X hoeft niets af te doen aan de mening van persoon Y. Agree to disagree, zoiets.Moiren’ schreef: ↑04-12-2017 22:18Helemaal niets. Maar ik wil niet dat de subjectieve waarheid gaat bepalen wat ik wel en niet mag.
Dat iemand van slag raakt van fijngeknepen Pietjes wil nog niet zeggen dat ik vooraf een topic moet gaan indienen, zodat een niet gekwalificeerd iemand kan gaan bepalen of het waar genoeg is.
We hebben het niet over abortusfoto’s, foto’s van afgerukte ledematen en iemand die al een jaar doet of hij stervende is aan kanker.
Het zijn allemaal nin onderwerpen.
En als je reageert, kan je reactie krijgen. Moet je daarna niet gaan piepen.
Vind ik.
En doe je het wel, dan mag ik daar wat van vinden![]()
Don't waste your time or time will waste you.
maandag 4 december 2017 om 22:31
Als ik daarom voor jou ga bepalen dat de regels aangepast moesten worden om mijn geëmmer hoop ik van ganser harte dat iemand tegen me zegt dat ik me aanstel.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 22:27Natuurlijk mag jij daar wat van vinden, maar een verschil in subjectieve waarheden hoeft toch nog niet te leiden tot een waarde oordeel? Als ik bijvoorbeeld het Krishnageval heel vervelend vind, en ik niet, betekent dat toch niet dat ik jou een doos moet vinden omdat jij het niet met me eens bent? Jouw mening mag er zijn, net als de mijne en die van mede-forummers. Ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor verschillende belevingen. De mening van persoon X hoeft niets af te doen aan de mening van persoon Y. Agree to disagree, zoiets.
Maar aangezien alle beleving gen er mogen zijn, mag die van mij dus ook. Ik vind het gezemel van de bovenste plank.
maandag 4 december 2017 om 22:32
Nee idd, het wordt wel echt te zot als je het niet met jezelf eens bent, en je daarom iemand anders stom gaat vindenFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-12-2017 22:27Natuurlijk mag jij daar wat van vinden, maar een verschil in subjectieve waarheden hoeft toch nog niet te leiden tot een waarde oordeel? Als ik bijvoorbeeld het Krishnageval heel vervelend vind, en ik niet, betekent dat toch niet dat ik jou een doos moet vinden omdat jij het niet met me eens bent? Jouw mening mag er zijn, net als de mijne en die van mede-forummers. Ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor verschillende belevingen. De mening van persoon X hoeft niets af te doen aan de mening van persoon Y. Agree to disagree, zoiets.
dinsdag 5 december 2017 om 11:38
relaties/ruzie-met-vriend-van-man/list_messages/316267
Extra toevoeging, door verveling omdat het zo saai is heb ik verder zitten lezen en ja hoor, dat topic met oude hond ontsnapt kwam ook te voorschijn.
Extra toevoeging, door verveling omdat het zo saai is heb ik verder zitten lezen en ja hoor, dat topic met oude hond ontsnapt kwam ook te voorschijn.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 15:28
50.00% gewijzigd