Gezondheid alle pijlers

Ook last van griep?

29-11-2017 13:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, wat kan een mens zich beroerd voelen. Sinds vrijdag ziek, begon met koorts, maag- en rugpijn. Vanaf zondag namen de klachten flink toe en maandag naar huisarts gegaan. Net uitslagen gekregen van zowel bloed als urine: Geen blaasontsteking, CRP (ontstekingswaarden) en witte bloedcellen wel aan hoge kant. Huisarts belt mij straks terug om verder beleid af te spreken.
Sowieso staat er een afspraak bij internist op de planning, dit omdat ik chronisch verhoogde waarde witte bloedcellen heb. Ze willen dan gaan bekijken waar dit vandaan komt. Maar dit pas wanneer ik beter ben, nu eerst uitzieken.
Maandag heb ik Diclofenac voorgeschreven gekregen. Het leek de klachten wat te verzachten maar vandaag is het echt weer prut. Amper kunnen slikken, hoofdpijn, maagpijn, rugpijn en ga zo maar door. Lymfeklier onder mn oor lijkt inmiddels net een groot formaat kauwgombal en doet erg pijn.
Dus ik lig hier, best mezelf beetje zielig voelend, onder mn dekbed met de laptop. In het kader van: gedeelde smart, is halve smart...zijn er meer die momenteel met de griep, of andere ziektes/aandoeningen, te kampen hebben? :sick:
Nee, haal altijd de griepprik. Beterschap!
Dank je wel! Ik haal deze nooit, behoor niet tot risicogroep en echte griep, volgens mij, nooit eerder gehad.
Pluisi schreef:
29-11-2017 13:09
Nee, haal altijd de griepprik. Beterschap!
Ik denk TO vanaf volgend jaar ook :-D
Beterschap! Het is al even bezig nu, dus zal toch stilaan beter beginnen gaan :hug:
Hier ook de gripprik, snotverkouden dan wel weer! Maar daarmee kan ik gewoon werken.
Haha ja volgend jaar wellicht wel de griepprik!

Verkouden heb ik dan weer geen last van gelukkig. Nu uit alle macht wakker proberen te blijven (ik wil slapen!) want huisarts zou tussen 1330-1400 bellen.

Beterschap met de verkoudheid Uiltje66!
Ik behoor tot de risicogroep maar heb die prik na een aantal jaar nooit meer gehaald..word met net zo ziek... :hug:

Beterschap TO!

Tot op heden enkel een goede bijholteontsteking gehad..
Aneso schreef:
29-11-2017 13:10
Dank je wel! Ik haal deze nooit, behoor niet tot risicogroep en echte griep, volgens mij, nooit eerder gehad.
Ik hoor zelf tot een risicogroep, dus krijg een oproep.
Maar mijn werkgever biedt de prik ook aan, misschien de jouwe ook wel?
Vanuit mijn werk krijg ik de prik inderdaad wel aangeboden. Eigenwijzigheid dat ik het niet dacht nodig te hebben eigenlijk.

Huisarts heeft gebeld, geprobeerd althans. We konden elkaar namelijk niet horen. Hij belt later vandaag terug maar geen tijd gezegd. Kinderen kunnen ook elk moment uit school komen dus een beetje gedaan met de rust hier.
Huisarts heeft gebeld en het gesprek is dit keer wel gelukt. Amandelontsteking dus en daarvoor had Diclofenac al wel wat moeten doen. Hij heeft nu Naproxen voorgeschreven om te kijken of dat klachten wat meer verlicht.

Uit bloedbeeld kwam ook naar voren dat ik vit D tekort heb. Hiervoor moet ik nu 6 weken dagelijks een drankje, daarna overgaan op tabletten.

Over 2 weken terug voor lich onderzoek en opnieuw bloed laten prikken, tenzij verergering klachten dan eerder terug.
Hier na 2 weken nog steeds niet fit hangerig weinig eetlust veel slapen . Dit begon allemaal met een fikse keelontsteking. Men hele conditie is weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven