Mijn dochter van 7 wil uggs.

07-12-2017 10:19 58 berichten
Dus. Maar ik vind ze zó duur! Bij voorkeur wil ik dan ook nog eens een model wat er niet zo slofferig uitziet,

Weet iemand een merk van iets vergelijkbaars wat wel goed blijft? Het liefst niet gevoerd met synthetisch spul.

Vorig jaar hadden we een paar uggs gekregen en daar heeft ze de hele winter op gelopen en haar vriendinnetje had goedkope van zara ofzo, maar daar liep ze dus helemaal naast en dat wil ik echt niet.

Eigenlijk gruw ik van die dingen, maar voor een 7 jarige kan het nog wel toch? :facepalm:
Anoniem123456123456 schreef:
07-12-2017 13:10
Ik heb me erin verdiept en dat doe ik dus wel.
https://www.animalstoday.nl/uggs-en-hal ... e-schapen/

Ze werden eerst Halal geslacht,staat een gruwelijke link bij dus open die niet als je dat niet wilt zien.

Maar vergis je niet,in heel veel slachterijen,ook in Nederland,wordt Halal geslacht .Eigenlijk moet in elke slachterij camera's komen zodat men gecontroleerd word.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:02
99.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
07-12-2017 13:14
:rofl:
:mrgreen:
Bring a vampire around, people start discovering religion.
Nee ze mogen helemaal niet, ook niet voor een 7-jarige. Ontzettend diervriendelijk zoals de wol voor die dingen verkregen wordt. Not.
Komt er bij mij niet (meer) in dus.

Ik heb ze wel gehad voor oudste. Zelfs mee naar Lapland geweest, prima droge voeten.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 07-12-2017 13:38
22.30% gewijzigd
Anoniem123456123456 schreef:
07-12-2017 13:27
Hier doelde ik op inderdaad, maar dit geldt ook voor de echte uggs en niet alleen voor de namaak. Ik zou nog eerder leren schoenen dan uggs kopen.
Het is wel Australie. Dus niet alleen Uggs maar ook andere schoenen/kleding uit dat land. En vergis je niet,leren schoenen en tassen ed ergens anders vandaan kunnen net zoveel dierenleed hebben als het niet verdoofd gedaan wordt.
https://www.bontvoordieren.nl/australis ... verkregen/
Helaas loopt werelds grootste wolleverancier Australië nog steeds flink achter op bijvoorbeeld Nederland als het gaat om dierenwelzijn. Er bestaan nog steeds geen wettelijke eisen hoe een procedure als mulesing moet worden uitgevoerd en er is tevens geen wettelijke verplichting om pijnverdoving toe te passen.
off topic
Ik vind dat een kindervoet in de groei een goed voetbed nodig heeft en naar mening hebben uggs die echt niet. Ik zie kinderen helemaal scheeflopen en er 0,0% steun aan hebben. Daarnaast vind ik ze erg lelijk lomp staan.
Ik zou haar een goede laars met een goed voetbed geven.
Alle reacties Link kopieren
Je weet hoe gruwelijk die wol voor uggs geoogst wordt? Daar wil je je kind toch niet mee zien lopen? (Google 't maar)
Klaar mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven