Verliefd
vrijdag 8 december 2017 om 00:12
vrijdag 8 december 2017 om 00:39
Is iedereen op de hoogte van het vele appen wat jullie doen of appen jullie in het geniep zoveel. Zou je vriend het mogen lezen zonder dat jullie ruzie krijgen.
Nergens zie ik staan dat jullie achter zijn rug om doen.
Als jij verliefd bent hoeft dat niet wederzijds te zijn. Sommige vrouwen vinden het fijn om heel veel te appen vaak dingen zoals de trein heeft vertraging maar ik haal het nog wel naar mijn werk. Denk ik ook ja nou en maar dat was dan het hele verhaal.
Blijf je verliefd, afstand nemen. En vragen of het wat minder kan. Niet voeden die verliefdheid ze heeft al een relatie met je beste vriend. Denk na wat je doet.
Nergens zie ik staan dat jullie achter zijn rug om doen.
Als jij verliefd bent hoeft dat niet wederzijds te zijn. Sommige vrouwen vinden het fijn om heel veel te appen vaak dingen zoals de trein heeft vertraging maar ik haal het nog wel naar mijn werk. Denk ik ook ja nou en maar dat was dan het hele verhaal.
Blijf je verliefd, afstand nemen. En vragen of het wat minder kan. Niet voeden die verliefdheid ze heeft al een relatie met je beste vriend. Denk na wat je doet.
vrijdag 8 december 2017 om 06:32
Wellicht de woorden 'mijn beste vriend'?
vrijdag 8 december 2017 om 07:43
Natuurlijk wel. En dan geldt ook dat je van elkaars partner afblijft.
vrijdag 8 december 2017 om 08:17
What the h*** als het wederzijds is...
Het is de vriendin van je beste vriend, denk ff na...
Als jij haar af zou kunnen pakken van je beste vriend vraag ik me af of hij wel je beste vriend is....
Kap hiermee want je kunt dit echt niet maken vind ik.
Idd, van mekaars partners blijf je af, en als je afstand neemt van haar gaat je verliefdheid echt wel weg na een tijdje.
Het is de vriendin van je beste vriend, denk ff na...
Als jij haar af zou kunnen pakken van je beste vriend vraag ik me af of hij wel je beste vriend is....
Kap hiermee want je kunt dit echt niet maken vind ik.
Idd, van mekaars partners blijf je af, en als je afstand neemt van haar gaat je verliefdheid echt wel weg na een tijdje.
vrijdag 8 december 2017 om 10:13
Excuses, genderpolizei.
vrijdag 8 december 2017 om 11:35
Dat is het chicks before dicks.. beste vriend bestaat niet willen altijd meer bij mij wel tenminste