Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_322455
vrijdag 8 december 2017 om 09:01
3, tenminste, als ik ‘bed gedeeld’ letterlijk neem
Heb jij er moeite mee af te spreken met iemand die dan vreemgaat, laat je het niet eens zo ver komen of maakt het jou niks uit?
Lichaamsgeur viel wel mee maar aangezien ze rookt smaakt ze ook berookt bij het likken. Je proeft het wel degelijk.
Proef jij ook diverse verschillende smaken bij je sexpartner?
Anoniem_643021e2c600f
maandag 11 december 2017 om 13:07
Uiteraard smaakt elke yoni anders. Als je de ander voldoende intiem verwent, kom je daar zeker achter. Het parfum in de hals werkt overigens nog erotiserender voor me.
Ik hoorde van een man dat hij er absoluut nooit een dildo bij zijn vrouw wilde zien. Hij zag dat als een soort concurrent. Ik heb er totaal geen moeite mee om een dildo bij mijn vriendin te gebruiken. Wat vind jij er van?
Ik vind dit ook geen probleem, als ik die zelf gebruik is het altijd echt genieten.. Soms bereik je dan hoogtepunten die een man inderdaad niet voor elkaar kan krijgen. Maar als je het samen doet is het toch prima?