Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_640d11523f884
maandag 11 december 2017 om 22:58
Nee
Wat lijkt jou eng om te doen met seks?
Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 12 december 2017 om 13:19
Verdergaand breath play.
Denk jij dat er veel mensen seks in de sneeuw hebben?
Dronken tegen een vrouw op staan rijden tijdens het tongzoenen. Op een plaats waar velen voorbij liepen.
Ooit binnen een uur een kamer in een hotel geboekt nadat je iemand ontmoet hebt?
Anoniem_643021e2c600f
woensdag 13 december 2017 om 11:45
Neen, uitgezonderd die keer dat a priori in een hotelkamer afgesproken werd. Wanneer alles goed zit, kan seks op een eerste date, maar ik neem ook graag de tijd iemand te leren kennen en een fijne avond te beleven.
Blijven slapen bij je date of gelijk vertrekken na de seks?
Anoniem_344137
woensdag 13 december 2017 om 12:02
Ik vertrek altijd, maar heb ook weinig afspraken die zich lenen voor samen slapen
Weleens voor de ander wakker werd, stilletjes vertrokken?
Nee
Ik hoorde wel een keer een ONS hardop zeggen : verd.... hij is weg maar ik zat op het toilet en dat had ze niet in de gaten. Nog netjes even afscheid genomen natuurlijk.
Als je een ONS zo’n zeg maar drie keer per jaar mag plezieren als we elkaar toevallig tegen komen, is het dan een FWB?
Niet perse. Tijdens langdurige sex absoluut wel (ik hou wel van naakte mannen), maar bij vluggertjes vind ik het aanhouden van kleren juist een deel van de spanning. Als je de tijd hebt om je kleren uit te doen is er niet zoveel spannends aan:)
Beeld je je voor de sex in hoe iemand er naakt uit gaat zien?