Pfff..
dinsdag 12 december 2017 om 15:30
dinsdag 12 december 2017 om 15:37
Veranderen:
Nou ja als je het een verandering vindt dat hij bepaalt dat je niet alleen meer uit mag met je vriendinnen, en je ook maar zegt dat je geen contact hoeft te hebben.
en werken hoeft ook niet meer, want hij verdient genoeg, kun jij lekker thuisblijven.
Misschien wordt hij ook wel zo lief om de boodschappen te halen, moet je hem wel even zeggen dat er zo'n knappe knul bij de vleeswaren van de super staat
Nou ja als je het een verandering vindt dat hij bepaalt dat je niet alleen meer uit mag met je vriendinnen, en je ook maar zegt dat je geen contact hoeft te hebben.
en werken hoeft ook niet meer, want hij verdient genoeg, kun jij lekker thuisblijven.
Misschien wordt hij ook wel zo lief om de boodschappen te halen, moet je hem wel even zeggen dat er zo'n knappe knul bij de vleeswaren van de super staat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 12 december 2017 om 15:43
Je vriend begrijpt toch wel dat een goede werksfeer nelangrijk is gezien je veel tijd op je werk doorbrengt? Voor jou en het hele werkproces is een goede sfeer en collegialiteit essentieel. Hij moet niet zo gek doen. Het zou mij teveel moeite zijn om dat aan het verstand van een volwassen man te moeten brengen, maar als je van hem houdt zou je het kunnen proberen.
Ben jij iemand die op dominante mannen valt?
Ben jij iemand die op dominante mannen valt?
anoniem_330891 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 15:46
5.91% gewijzigd
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
dinsdag 12 december 2017 om 15:45
dinsdag 12 december 2017 om 15:46
dinsdag 12 december 2017 om 15:48
Tja.. jullie hebben gelijk hoor. We wonen wel samen en hebben samen een zoontje.. Maar moet zeggen dat dat niet iets wat me tegenhoud. Ik vind het allemaal gewoon erg lastig. Het is overigens onze hele relatie al zo.. maar sinds 1,5 jaar zijn mn ogen pas aan het opengaan.. we schelen trouwens ook 13 jaar..
waarom ik het accepteer? geen idee.. ik denk omdat je toch van iemand houd ofzo?
waarom ik het accepteer? geen idee.. ik denk omdat je toch van iemand houd ofzo?
dinsdag 12 december 2017 om 15:50
Daarom denk ik dat to voor zijn bazige karakter is gevallen, omdat dat zo opvallend is.Varenna schreef: ↑12-12-2017 15:46Ik heb er een hard hoofd in dat hij zal veranderen, maar je hebt hier zelf ook een aandeel in gehad. Je hebt je van het begin af aan op deze manier laten behandelen, waardoor je dit gedrag indirect hebt goedgekeurd. Geen excuus voor hoe hij met je omgaat, maar wel op die manier gegroeid.
anoniem_330891 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 15:58
0.44% gewijzigd
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
dinsdag 12 december 2017 om 15:51
En houdt hij ook van jou? Als je van iemand houdt, beperk je de ander niet zo.
Heb je al eens geprobeerd aan te geven dat je bijvoorbeeld zelf wel bepaalt wat je aantrekt? Hoe reageerde hij in dat geval?
dinsdag 12 december 2017 om 15:57
Ik was hier na vier weken al klaar mee geweest.
Ho,wacht even dat zeg ik niet goed.. HIJ was na vier weken al klaar met mij geweest want ik laat mij namelijk niet door een kerel vertellen wat ik wel/niet mag doen/zeggen/dragen etc en over mij heen lopen want daarvoor heb ik teveel eigenwaarde.
Ik heb in het verleden weleens zo'n vriendje gehad en ik hoefde het nooit zelf uit te maken want ze gingen er zelf al vandoor.
Ho,wacht even dat zeg ik niet goed.. HIJ was na vier weken al klaar met mij geweest want ik laat mij namelijk niet door een kerel vertellen wat ik wel/niet mag doen/zeggen/dragen etc en over mij heen lopen want daarvoor heb ik teveel eigenwaarde.
Ik heb in het verleden weleens zo'n vriendje gehad en ik hoefde het nooit zelf uit te maken want ze gingen er zelf al vandoor.
dinsdag 12 december 2017 om 15:59
ach nee, hoe oud is jullie zoontje?abctje17 schreef: ↑12-12-2017 15:48Tja.. jullie hebben gelijk hoor. We wonen wel samen en hebben samen een zoontje.. Maar moet zeggen dat dat niet iets wat me tegenhoud. Ik vind het allemaal gewoon erg lastig. Het is overigens onze hele relatie al zo.. maar sinds 1,5 jaar zijn mn ogen pas aan het opengaan.. we schelen trouwens ook 13 jaar..
als er kinderen bij betrokken zijn, is mijn oordeel iets milder. (ja, hij blijft een volstrekte idioot hoor), maar kan therapie oid nog iets voor jullie doen?
dinsdag 12 december 2017 om 16:01
dinsdag 12 december 2017 om 16:02
Waarom je het accepteert? Om dezelfde reden dat molenpaarden hun rondjes blijven sjokken en honden een pootje blijven geven om een koekje te krijgen. Je hebt je laten dresserenabctje17 schreef: ↑12-12-2017 15:48Tja.. jullie hebben gelijk hoor. We wonen wel samen en hebben samen een zoontje.. Maar moet zeggen dat dat niet iets wat me tegenhoud. Ik vind het allemaal gewoon erg lastig. Het is overigens onze hele relatie al zo.. maar sinds 1,5 jaar zijn mn ogen pas aan het opengaan.. we schelen trouwens ook 13 jaar..
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert