Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
dinsdag 12 december 2017 om 23:01
Bedoel je of er dan nog liquid in de tank zit of begrijp ik je verkeerd?QueenArachnia schreef: ↑12-12-2017 14:10Updateje van mijn kant, ik heb die van mij (ZenSations starterset) een tijdje links laten liggen maar nu heb ik mijn smaakjes binnen (tabacco, Apple en Tropical Fruits) en de appel is wel lekker! Tropical fruits laat ik nog even dicht.
De reden dat ik hem even niet heb gebruikt is dat ik het nog onduidelijk vind wanneer de refill leeg is.
Er staat dat je dan minder damp krijgt (wat is minder??) En dat je dan een metalig smaakje zou krijgen. Vind ik ook nogal subjectief.![]()
Maar Goed, ik merk het vanzelf wel!
Wb liquid in de tank kan je dit volg mij goed zien bij jouw damper (vriend van mij heeft deze damper ook gehad)
dinsdag 12 december 2017 om 23:49
Nee ik heb geen navulbare met een tankje, ik heb er eentje waar complete cartridges op gaan.
(Ik denk dat jouw vriend de zenSations Angel had? Die is inderdaad met een tankje.)
Ik heb trouwens om acht uur mijn laatste sigaretje gerookt, vanaf dan alleen maar gedampt. Haha wedstrijdje gaat goed!
woensdag 13 december 2017 om 00:08
Goed zo QueenArachnia! Ga zo door.
Tijdens mijn zoektocht over jouw vaper las ik wel ergens over een mogelijkheid hoe hem te kunnen hervullen. Dat deden ze met een bot spuitje.
Je kan hem daar eerst mee leegzuigen en daarna vullen met aan andere smaak. Al zijn mixjes evengoed lekker.
Kan het eventueel wel terugzoeken in mijn history, was volgens mij een topic op het dampforum.
Want als je steeds cartridges moet kopen lijkt me het toch prijzig in vergelijking met andere e-cigs.
Tijdens mijn zoektocht over jouw vaper las ik wel ergens over een mogelijkheid hoe hem te kunnen hervullen. Dat deden ze met een bot spuitje.
Je kan hem daar eerst mee leegzuigen en daarna vullen met aan andere smaak. Al zijn mixjes evengoed lekker.
Kan het eventueel wel terugzoeken in mijn history, was volgens mij een topic op het dampforum.
Want als je steeds cartridges moet kopen lijkt me het toch prijzig in vergelijking met andere e-cigs.
woensdag 13 december 2017 om 00:35
Als je dat wil doen, graag! Ik rook niet zo heel erg veel, maar kunnen navullen is wel goedkoper natuurlijk! ;Bruise schreef: ↑13-12-2017 00:08Goed zo QueenArachnia! Ga zo door.
woensdag 13 december 2017 om 00:58
Volgens mij had die persoon het over een ouder apparaat. Maar in hetzelfde topic wordt ook door iemand geschreven dat je met een beetje moeite het mondstukje er af kan trekken.
Probeer het bij de oude als je hem nog niet hebt weggegooid. Desnoods duik je de vuilnisbak in. Stel dat je hem dan kapot breekt is het tenminste geen ramp.
Misschien toch leuk om het topic door te lezen, ze zijn er nogal negatief over. Maar zolang hij nu nog goed voor je is ervan blijven genieten. Je kan tenslotte altijd nog overstappen op een andere.
https://www.dampforum.nu/topic/22225-ze ... ent-538639
Probeer het bij de oude als je hem nog niet hebt weggegooid. Desnoods duik je de vuilnisbak in. Stel dat je hem dan kapot breekt is het tenminste geen ramp.
Misschien toch leuk om het topic door te lezen, ze zijn er nogal negatief over. Maar zolang hij nu nog goed voor je is ervan blijven genieten. Je kan tenslotte altijd nog overstappen op een andere.
https://www.dampforum.nu/topic/22225-ze ... ent-538639
donderdag 14 december 2017 om 10:52
Afgelopen maandagavond had ik mijn fijne damp avondje gepland en ik was er helemaal klaar voor.
Ik ben uiteindelijk toch over gegaan op echte sigaretten
Gisteren had ik afgesproken met een vriendin die ook dampt met een Ego CE4, met een zwaardere batterij en met liquids met meer nicotine en ik wilde testen of dat mij meer bevredigde.... en dat deed het!!!
Dus ik heb net een bestelling gedaan op fasttech voor zwaardere batterijen en ook meteen flat mouth clearomizers erbij
Ik moet nu wel veel geduld hebben, maar ik vond het prijsverschil te groot om het bij zwoofs o.i.d. te bestellen
Ik ben uiteindelijk toch over gegaan op echte sigaretten
Gisteren had ik afgesproken met een vriendin die ook dampt met een Ego CE4, met een zwaardere batterij en met liquids met meer nicotine en ik wilde testen of dat mij meer bevredigde.... en dat deed het!!!
Dus ik heb net een bestelling gedaan op fasttech voor zwaardere batterijen en ook meteen flat mouth clearomizers erbij
Ik moet nu wel veel geduld hebben, maar ik vond het prijsverschil te groot om het bij zwoofs o.i.d. te bestellen
donderdag 14 december 2017 om 16:09
Ik heb nu 2 smokers CE4 met 650 mAh batterij. Ik wilde alleen 2 zwaardere batterijen aanschaffen, zodat ik die eronder kon schroeven.
Maar....... ze hadden die zwaardere op dit moment alleen in kleuren die mij niet aanspraken.
Ik spotte toen opeens hele nieuwe sets ( ook weer CE4) met 2 smokers inclusief zware batterij
(1300mAh) en ook in de kleur die ik wil.
En daarbij heb nu dus ook 2 platte clearomizers besteld.
En dat alles samen voor maar USD 17,07
Ik heb begin vd maand al 4 liquids besteld. Frost mint, strawberry mint, cinnamon en tabacco, allemaal met meer nicotine erin dan ik nu heb.
Als alles binnen is dan gaat voor mij de damphemel open
hoop ik
Maar....... ze hadden die zwaardere op dit moment alleen in kleuren die mij niet aanspraken.
Ik spotte toen opeens hele nieuwe sets ( ook weer CE4) met 2 smokers inclusief zware batterij
(1300mAh) en ook in de kleur die ik wil.
En daarbij heb nu dus ook 2 platte clearomizers besteld.
En dat alles samen voor maar USD 17,07
Ik heb begin vd maand al 4 liquids besteld. Frost mint, strawberry mint, cinnamon en tabacco, allemaal met meer nicotine erin dan ik nu heb.
Als alles binnen is dan gaat voor mij de damphemel open
donderdag 14 december 2017 om 16:13
Hoe is dat bij jullie allemaal gegaan in het begin?
Hoe kom je er makkelijk achter wat het beste werkt voor je?
Ik wil niet zomaar van alles bestellen, alhoewel dat via fasttech wel goed te betalen is
Bruise, jij bestelt veel bij fasttech toch? Is alles altijd naar tevredenheid?
Of merk je toch verschil met bepaalde producten die duurder zijn?
Ik wil niet zomaar van alles bestellen, alhoewel dat via fasttech wel goed te betalen is
donderdag 14 december 2017 om 18:20
Ben benieuwd of de strawberry mint lekker is, want dan wil ik die ook wel een keer bestellen.
Ik mix nu ice mint door de normale (hoog nicotinegehalte) tabaksmaken die ik nog had liggen.
Heb zelf ook veel ce4's gebruikt, gestart met 650mah en daarna langere tijd met 1100 en 1300mah.
Ik kocht die destijds bij gearbest. Maar ik weet niet of het door mijn onvoorzichtigheid kwam of dat de kwaliteit niet zo goed is, maar op een gegeven moment lag hij dan half uit elkaar en hing hij aan 1 draadje te bungelen. Daarom raad ik je aan ze niet los in je handtas of zak te stoppen!
Zal straks eens kijken of ik er nog eentje heb liggen die zo loshangt voor een foto, dan zie je wat ik bedoel.
Bij fasttech altijd tevreden met de kwaliteit. Je moet wel even wachten, zoals bij het meeste vanuit China, maar ik vind het zijn prijs waard.
Stel nou dat deze van jou ook losraken dan kan je beter overstappen op andere modellen.
Met een beetje soldeerwerk kan je het wel weer vastmaken, maar dan moet je kunnen priegelen. Ik heb dat bij die niet gedaan, wel bij een ander groter model.
Wat ik vooral hier in dit topic en op andere forums lees is dat je echt authentieke producten koopt.
En anders staat er meestal wel netjes bij aangegeven dat het een kloon betreft.
Reviews lezen bij het product is soms ook heel nuttig.
Al lees ik soms bij bepaalde liquids dat mensen de smaak superrr vinden, en dat ik zelf niets van de fruit proef.
Ik mix nu ice mint door de normale (hoog nicotinegehalte) tabaksmaken die ik nog had liggen.
Heb zelf ook veel ce4's gebruikt, gestart met 650mah en daarna langere tijd met 1100 en 1300mah.
Ik kocht die destijds bij gearbest. Maar ik weet niet of het door mijn onvoorzichtigheid kwam of dat de kwaliteit niet zo goed is, maar op een gegeven moment lag hij dan half uit elkaar en hing hij aan 1 draadje te bungelen. Daarom raad ik je aan ze niet los in je handtas of zak te stoppen!
Zal straks eens kijken of ik er nog eentje heb liggen die zo loshangt voor een foto, dan zie je wat ik bedoel.
Bij fasttech altijd tevreden met de kwaliteit. Je moet wel even wachten, zoals bij het meeste vanuit China, maar ik vind het zijn prijs waard.
Stel nou dat deze van jou ook losraken dan kan je beter overstappen op andere modellen.
Met een beetje soldeerwerk kan je het wel weer vastmaken, maar dan moet je kunnen priegelen. Ik heb dat bij die niet gedaan, wel bij een ander groter model.
Wat ik vooral hier in dit topic en op andere forums lees is dat je echt authentieke producten koopt.
En anders staat er meestal wel netjes bij aangegeven dat het een kloon betreft.
Reviews lezen bij het product is soms ook heel nuttig.
Al lees ik soms bij bepaalde liquids dat mensen de smaak superrr vinden, en dat ik zelf niets van de fruit proef.
vrijdag 15 december 2017 om 15:27
Ik heb zo n mooi etuitje bij de starterskit gekregen, en bij de bestelling die ik gister heb gedaan zit ook een etuitje volgens mij.
Ik wil proberen om ze altijd netjes daarin op te bergen als ik de deur uit ga.
Ik hoop dat ik met 1300 mAh ook lang tevreden ben en ik laat meteen weten als ik iets over strawberry mint kan vertellen
Ik wil proberen om ze altijd netjes daarin op te bergen als ik de deur uit ga.
Ik hoop dat ik met 1300 mAh ook lang tevreden ben en ik laat meteen weten als ik iets over strawberry mint kan vertellen
zondag 17 december 2017 om 09:29
Ik ben begonnen met een Bookwill en door dit topic overgestapt op Joytech en zou het nu niet meer met een Bookwill kunnen doen zeg maarLadida schreef: ↑14-12-2017 16:13Hoe is dat bij jullie allemaal gegaan in het begin?
Ik wil niet zomaar van alles bestellen, alhoewel dat via fasttech wel goed te betalen is![]()
Heb er nu 2, maar heb zin om er nog eentje bij te kopen.
zondag 17 december 2017 om 16:10
Leuk om te "horen"
Goed is 'ie, he? Ik heb gister een van mijn oude Joyetechs helemaal schoonmaakt en opnieuw in gebruik genomen, hij doet het nog net zo goed als de eerste dag dat 'ie uit de doos kwam.
maandag 18 december 2017 om 22:31
dinsdag 19 december 2017 om 13:13
100 ml, nou dan kun je wel een tijdje vooruit daar in Spanje 
Ik heb mijn oude AIO voornamelijk gepoetst en droog gemaakt met een papieren zakdoekje en er een nieuwe coil ingedraaid. Het schijnt dat je het mondstukje elke dag moet schoonmaken
en dat doe ik eens in de paar dagen
Volgens mij heb ik een vapertong want ik proef weinig meer van de smaakjes. De oude AIO heb ik daarom maar met een mint liquid gevuld, hopelijk ben ik er snel weer vanaf want op die manier is vapen saai en een stuk minder lekker.
Ik heb mijn oude AIO voornamelijk gepoetst en droog gemaakt met een papieren zakdoekje en er een nieuwe coil ingedraaid. Het schijnt dat je het mondstukje elke dag moet schoonmaken
Volgens mij heb ik een vapertong want ik proef weinig meer van de smaakjes. De oude AIO heb ik daarom maar met een mint liquid gevuld, hopelijk ben ik er snel weer vanaf want op die manier is vapen saai en een stuk minder lekker.