Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond, na de tobacco en de appel, de Tropical fruits geprobeerd, die geen nicotine heeft. En ik vind het HEEL lekker.. :heart:
En hij is ook nog veel goedkoper.. (dan gewoon roken)
Ik heb de reviews op het dampforum gelezen en ik ben me er van bewust dat er niet positief over de zensations gedacht wordt enzo ;-) , maar ondanks dat denk ik dat ik zou kunnen stoppen met roken door dat ding!
Potverdikkie, het zou toch mooi zijn als ik straks helemaal geen sigaretten meer hoef te roken maar me kan redden met nul procent nicotine cartridges!
Dat pielen met tankjes en liquids en coils is echt niks voor mij, maar ik wil wel graag stoppen met roken. Volgens mij heb ik mijn ding gevonden en daar gaat het om, toch? :blob:
Vriend v mij is ook gestopt met de zensations dus dat kan idd prima.

Nou, wij zitten bij de gate .. mijn smokie staat te laden aan het oplaadpunt tussen de telefoons :biggrin:
Monti schreef:
20-12-2017 06:45
Vriend v mij is ook gestopt met de zensations dus dat kan idd prima.

Nou, wij zitten bij de gate .. mijn smokie staat te laden aan het oplaadpunt tussen de telefoons :biggrin:

Het beeld van de toekomst? :biggrin:
Zal wel een grappig gezicht zijn :D

Goeie reis en veel plezier in Spanje!
QueenArachnia schreef:
20-12-2017 02:11
Ik heb vanavond, na de tobacco en de appel, de Tropical fruits geprobeerd, die geen nicotine heeft. En ik vind het HEEL lekker.. :heart:
En hij is ook nog veel goedkoper.. (dan gewoon roken)
Ik heb de reviews op het dampforum gelezen en ik ben me er van bewust dat er niet positief over de zensations gedacht wordt enzo ;-) , maar ondanks dat denk ik dat ik zou kunnen stoppen met roken door dat ding!
Potverdikkie, het zou toch mooi zijn als ik straks helemaal geen sigaretten meer hoef te roken maar me kan redden met nul procent nicotine cartridges!
Dat pielen met tankjes en liquids en coils is echt niks voor mij, maar ik wil wel graag stoppen met roken. Volgens mij heb ik mijn ding gevonden en daar gaat het om, toch? :blob:
Als je kunt stoppen met behulp van Zensations is dat hartstikke mooi meegenomen. En zeker dat het een stuk goedkoper is, roken is zo duur geworden.

Het is alleen dat de betere e-sigaretten de lust naar papieren sigaretten vaak helemaal verdringt. Zelf was ik al gestopt voordat ik met de AIO begon en vanaf toen ook geen behoefte meer gehad aan een sigaret, ik kwam op het dampforum verhalen tegen van mensen die toch hun papieren sigaret niet konden laten staan ondanks vapen. Pas na aanschaf van geavanceerder dampapparatuur ging het vanzelf en hadden ze geen trek meer in de papieren sigaret.
Maar iedereen is weer anders :winkie:

Heel veel succes met stoppen met roken en de liquids, tropical fruits klinkt erg lekker. Zo nu en dan koop ik wel eens een liquid van Zensations waarmee ik mijn AIO vul en ik vind dat lekkere liquids. Heel goed te doen.
Dit topic komt echt wel gelegen voor mij .. vandaag komt mijn istick pico binnen :cheer2: en ik kan nog wel wat tips gebruiken .. dus straks ff dit hele topic doorlezen :nerd:
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Spannend, up4more!
Ga je ons ook vertellen hoe je istick pico bevalt?

Veel succes vandaag met je nieuwe damper, als je een roker bent zal er een wereld voor je open gaan :)
Eventjes gesnuffeld naar de iStick pico. Die heeft uitmuntende reviews, daar kan het niet bij mis gaan.

Nice!

Afbeelding
Je hebt ook gelijk ff mijn kleur neergezet hihi

Ik ben ook benieuwd hoe deze gaat bevallen .. ik had al zon merkloze esmoker maar wat is dat ding slecht (wilde eerst eens proberen voor ik een dure ging aanschaffen). Dus bleef ik gewoon er naast roken .. uiteindelijk is die ergens in de rommel la beland.

Een vriendin van mij heeft ook de pico en dat dampt toch wel even anders. Dus die knoop doorgehakt en ook besteld .. ik wil gewoon geen sigaretten meer roken en ik ben gewoon te zwak om weer gewoon koude kalkoen te stoppen ..

Dus vanaf vandaag stap ik over :)

Nu nog even verder lezen hier :)
Wat een mooi ding die Pico!

Nog bedankt voor de foto Bruise! Ik snap nu precies wat je bedoeld en waar ik op ga letten.
Bobby-Pin schreef:
20-12-2017 07:59
Eventjes gesnuffeld naar de iStick pico. Die heeft uitmuntende reviews, daar kan het niet bij mis gaan.

Nice!

Afbeelding
Wauw
Het is stevig uitvogelen welke wattage ik moet hebben .. anders liggen mijn longen er uit o_o .. het gaat er wel in, maar uitblazen pfffff hihi
Monti schreef:
19-12-2017 15:42
Ik proef idd ook weinig verschil in de smaakjes ( heb er maar 2) .
Maar het gaat mij voornamelijk om het sterke gevoel in je keel zeg maar bij inhaleren.
Ik heb nu een mint liquid in mijn AIO en die bevalt me erg goed, het is alleen mint en geeft ook dat sterke keelgevoel. Deze zal jij ook wel kunnen waarderen :)
up4more schreef:
20-12-2017 19:34
Het is stevig uitvogelen welke wattage ik moet hebben .. anders liggen mijn longen er uit o_o .. het gaat er wel in, maar uitblazen pfffff hihi

Zo'n heftige vaper? Hahaha, je maakt me nu wel erg nieuwsgierig heb je er naast nog gerookt of ben je nu helemaal in de ban van iStick pico. Volgens mij zag ik er ook eentje staan bij de Primera, het lijkt erop dat naast de dinky toys ook echte dampers (gaan) verkopen alleen voor de coils zullen ze nog wel de hoofdprijs vragen; 5 euro voor 1 enkele coil |-)
Je kan m opvoeren tot 75 watt .. standje mistbank O_o ik heb m nu op 20 watt staan en dan is het voor mij eerst te doen. Ik heb 6mg genomen want ik had gelezen dat de keelhit anders nog veel heftiger is.

Ik heb er nog naast gerookt maar vind de vaper lekkerder dus die peuk zal vandaag of morgen in de ban gaan
O ja, throathit heet het ;-D
up4more schreef:
20-12-2017 21:52
Je kan m opvoeren tot 75 watt .. standje mistbank O_o ik heb m nu op 20 watt staan en dan is het voor mij eerst te doen. Ik heb 6mg genomen want ik had gelezen dat de keelhit anders nog veel heftiger is.

Ik heb er nog naast gerookt maar vind de vaper lekkerder dus die peuk zal vandaag of morgen in de ban gaan
Wel fijn dat je de standen kunt veranderen, je zal daar vanzelf een weg in gaan vinden lijkt me. En wat goed dat je de vaper lekkerder vindt dan de sigaretten. Goed teken :cheer:
Ik heb hem ook op 20 staan.
De coils moet je uiteraard niet bij Primera kopen :puh:
Nou, smokie doet het niet. Laadt niet op. Als ik de oplader erin doe gaat het rode lichtje kort aan en direct uit.
Batterij kapot? Iemand enig idee?
Ik onthou helaas niet van iedereen welk apparaat hij bezit. Du ik ga even terug bladeren voor jouw smokie.
Gaat het over je ego one?
En ik wens jullie natuurlijk allemaal hele fijne feestdagen met flinke wolken en throathits.

Afbeelding
Yup ego one

Jullie ook dampende dagen toegewenst!
Maakt de lader wel goed contact, kan je hem een beetje bewegen. Of heb je eventueel een andere lader om te testen, die van mijn telefoon kan ik bijvoorbeeld ook gebruiken.
Heb 2 laders en anders smoker laadt er wel mee op.
Als je de lader erin stopt brandt kort het rode lampje en dan meteen weer uit. Normaliter hoort het rode lampje te blijven branden.
Heb het idee dat de batterij kapot is.
Gisteravond nog gewoon gedampt en bij naar bed gaan uitgezet en op de lader en vanmorgen deed ie het niet meer :"-(
Heb je hem laten vallen, dat er misschien een draadje aan de binnenkant is losgeschoten?
Aangezien je hem nog maar zo kort hebt zou ik hem niet uit elkaar halen.

Je hebt denk ook nog garantie. Dan zou ik nu mijn geld terugeisen. Het is de zoveelste ellendige smoker die ze je toe hebben gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven