Wasmachine & droger tegelijk aan
woensdag 13 december 2017 om 12:44
Ja. Tenzij ze zo gammel op elkaar staan dat de bovenste kan gaan wandelen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
woensdag 13 december 2017 om 13:15
Bij mijn ouders leek het altijd stabiel te staan, maar na 10 jaar vormde zich in de wasmachine bij een bepaalde was (volgens mij beddengoed) een soort bal waardoor hij als een gek begon te trillen en toen is de droger er vanaf gevallen..SweetFirefly schreef: ↑13-12-2017 12:44Ja. Tenzij ze zo gammel op elkaar staan dat de bovenste kan gaan wandelen.
Heb nu een wasmachine die zichzelf stabiliseert wat dat betreft. De droger staat er bovenop en is vastgemaakt met een spanband, dat werkt hier net zo prima als een of ander duur tussenstuk.
woensdag 13 december 2017 om 13:46
De droger staat bij mij op de wasmachine. Ik had ze vroeger aangesloten op een verlengsnoer. Daar zat een veiligheidsschakelaar op en die sloeg een paar keer af. Niet erg verstandig wat ik deed.
Sinds enige tijd heb ik of de droger aan, of de wasmachine, maar niet tegelijkertijd. In het weekend heb ik vaak voldoende tijd om de wasjes op die manier achter elkaar te doen:
- eerste was in de wasmachine;
- eerste was in de droger;
- tweede was in de wasmachine;
- tweede was in de droeger;
- etc.
Dit strikt na elkaar, en nimmer tegelijkertijd.
Sinds enige tijd heb ik of de droger aan, of de wasmachine, maar niet tegelijkertijd. In het weekend heb ik vaak voldoende tijd om de wasjes op die manier achter elkaar te doen:
- eerste was in de wasmachine;
- eerste was in de droger;
- tweede was in de wasmachine;
- tweede was in de droeger;
- etc.
Dit strikt na elkaar, en nimmer tegelijkertijd.
World of Warcraft: Legion
woensdag 13 december 2017 om 13:56
TO heeft verschillende groepen Hans. Jij niet denk ik? Dat is wel een verschil.
Overigens doe ik het anders; was 1 in de wasmachine. Dit is een wasje wat niet in de droger mag, dus ophangen. Ondertussen wasje 2 in de wasmachine, dit is een was die wel in de droger kan. Dan kan was 3, als ik die heb weer in de wasmachine, terwijl was 2 dus in de droger zit want ik heb ook verschillende groepen. Overigens gaat bij mij lang niet alle was in de droger, in de zomer eigenlijk al helemaal niet.
Overigens doe ik het anders; was 1 in de wasmachine. Dit is een wasje wat niet in de droger mag, dus ophangen. Ondertussen wasje 2 in de wasmachine, dit is een was die wel in de droger kan. Dan kan was 3, als ik die heb weer in de wasmachine, terwijl was 2 dus in de droger zit want ik heb ook verschillende groepen. Overigens gaat bij mij lang niet alle was in de droger, in de zomer eigenlijk al helemaal niet.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 14 december 2017 om 22:51
Bedankt voor de reacties!
Als het goed is staan ze stevig. De winkel waar de droger vandaan komt heeft hem door vakmannen laten neerzetten en aansluiten, maar ik was het helemaal vergeten te vragen natuurlijk.
We gaan het dit weekend eens proberen (dan zijn we allebei thuis). Zal hem iig niet te vol doen om hopelijk situaties als die bij de ouders van margje te voorkomen
Nog een klein vraagje, de warmtepompdroger wordt redelijk warm. kan dat voor problemen zorgen als ze tegelijk draaien, of kunnen ze daar gewoon tegen?
Als het goed is staan ze stevig. De winkel waar de droger vandaan komt heeft hem door vakmannen laten neerzetten en aansluiten, maar ik was het helemaal vergeten te vragen natuurlijk.
We gaan het dit weekend eens proberen (dan zijn we allebei thuis). Zal hem iig niet te vol doen om hopelijk situaties als die bij de ouders van margje te voorkomen
Nog een klein vraagje, de warmtepompdroger wordt redelijk warm. kan dat voor problemen zorgen als ze tegelijk draaien, of kunnen ze daar gewoon tegen?