Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 14 december 2017 om 18:19
Joh dat is helemaal geen discotheek, dat is een poppodium. En daar mogen inderdaad kinderen naar binnen, vanaf twaalf jaar en onder begeleiding en niet 's nachts. Niks raars aan hoor, mijn dochter mocht op haar veertiende zelfs wel zonder begeleiding naar binnen bij de Melkweg. Heb ik zelf nog achteraan gebeld, toen ik kaartjes voor haar wilde kopen.
Raar topic, dat wel.
donderdag 14 december 2017 om 18:21
Oh ben je weer stout geweest?
Werd je waarschuwing ook echt uitgevaardigd? Dat vond ik zo mooi, dat uitgevaardigd. Ik voelde me even heel belangrijk, alsof ik was betrokken bij een VN-akkefietje of zo.
donderdag 14 december 2017 om 20:46
Dat hij de trouwdatum van lex en maxima weet maar rabarber dan weer niet .vrouwjagersma schreef: ↑14-12-2017 20:45En hij weet gewoon wie Manke Nelis is.
Ik denk dat ik dat nog het leukste vind. Zoveel van onze soort komen er niet op tv, maar Dijkstra is net zo'n pedante tokkienees als ik.
Maar goed.
donderdag 14 december 2017 om 20:47
Dankje !
donderdag 14 december 2017 om 20:56
En een nieuwe bril!vrouwjagersma schreef: ↑14-12-2017 20:38Wat is het toch een mooie man. En hij heeft ook zelfkritiek!
Goed gekozen Noushi!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 14 december 2017 om 21:12
Ha, dat wist ik ook ! Ben ik nou ook een pedante tokkienees ?vrouwjagersma schreef: ↑14-12-2017 20:45En hij weet gewoon wie Manke Nelis is.
Ik denk dat ik dat nog het leukste vind. Zoveel van onze soort komen er niet op tv, maar Dijkstra is net zo'n pedante tokkienees als ik.
Maar goed.
Wil ik dat zijn ?
nounou
donderdag 14 december 2017 om 21:13
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 14 december 2017 om 21:19
Geen idee. Maar het is een beetje mijn stokpaard, dat er weinig academici uit "lagere sociale milieus" zijn en dat we elkaar gelijk herkennen. Erik is er ook een.zazamaenade schreef: ↑14-12-2017 21:12Ha, dat wist ik ook ! Ben ik nou ook een pedante tokkienees ?
Wil ik dat zijn ?![]()
Nu die stomme Tijs.
Mijn kerstboom is dit jaar veel te smaakvol versierd door mijn kinderen. Ben ernstig geneigd morgen gekleurde lampjes en assorti kerstballen in alle denkbare kleuren bij de Action te gaan halen.
donderdag 14 december 2017 om 21:25
Iemand zei eens over hem dat hij kijkt alsof hij permanent in een citroen haptvrouwjagersma schreef: ↑14-12-2017 21:19Geen idee. Maar het is een beetje mijn stokpaard, dat er weinig academici uit "lagere sociale milieus" zijn en dat we elkaar gelijk herkennen. Erik is er ook een.
Nu die stomme Tijs.
Mijn kerstboom is dit jaar veel te smaakvol versierd door mijn kinderen. Ben ernstig geneigd morgen gekleurde lampjes en assorti kerstballen in alle denkbare kleuren bij de Action te gaan halen.
Nah, ik ben geen academica.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 14-12-2017 21:27
2.56% gewijzigd
nounou
donderdag 14 december 2017 om 21:26
donderdag 14 december 2017 om 21:33
In het echt op tv, als in pratend en bewegend en niet stil op een foto. Ik zou zelfs Willem Alexander nog niet herkennen in het echt.vrouwjagersma schreef: ↑14-12-2017 21:26Verbaast me niets. Hij voldoet echt aan alle clichés die er over EO-volk zijn. Heb je hem ook echt gesproken? Ben benieuwd of hij in het echt ook zo'n zijige stem heeft
donderdag 14 december 2017 om 21:39
Wie?
donderdag 14 december 2017 om 21:41
donderdag 14 december 2017 om 21:55
Dit is nog kwaliteit tov wat ik de hele dag hoor.
Ik probeer te bedenken hoe het heet, maar het wil niet echt.
vrijdag 15 december 2017 om 09:02
Die mag echt de eerste vrouw op de maan worden wat mij betreft.